H Hyundai θέλει να κάνει sexy ακόμα και τα τετράγωνα pixels
Η Hyundai Motor Company δημιούργησε την ταινία “Pixel by Pixel” ως μέρος μιας διαδικτυακής καμπάνιας που παρουσιάζει τη σχεδιαστική υπογραφή της αναγνωρισμένης γκάμας ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, με πνευματώδη, αντισυμβατικό τρόπο, που αποδεικνύεται πολύ δυνατό ως μήνυμα. Η ταινία εμπνέεται από τη μοναδική ιστορία του pixel ως κοινό στοιχείο που συνδέει την αναλογική, την παρούσα και τη μελλοντική (ψηφιακή) εποχή.
Ως εκ τούτου, το pixel αντιπροσωπεύει τη σχεδιαστική φιλοσοφία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Hyundai Motor και το όραμα της εταιρείας να δημιουργήσει μελλοντικά οχήματα αντλώντας έμπνευση από την κληρονομιά της. Η Hyundai Motor παρουσίασε για πρώτη φορά τη σχεδίαση Parametric Pixel στο πρωτότυπο μοντέλο EV «45», τον προκάτοχο και την έμπνευση για το IONIQ 5, το 2019.
Τα Parametric Pixels αντιπροσωπεύουν την σχεδιαστική ταυτότητα όλων των ηλεκτρικών οχημάτων Hyundai. Είναι ενσωματωμένα τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος των IONIQ 5 και IONIQ 6, των τριπλών νικητών των βραβείων World Car of the Year, World Electric Vehicle και World Car Design of the Year 2022 και 2023 αντίστοιχα.
Τα μπροστινά φώτα με parametric pixels παρέχουν μια αδιαμφισβήτητα μοναδική σχεδιαστική υπογραφή στη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας. Αυτές οι μικρές κυβικές φωτεινές ομάδες εμφανίζονται επίσης στο πίσω μέρος του οχήματος και στο εσωτερικό της πόρτας φόρτισης για να επιδεικνύουν την κατάσταση φόρτισης.
Πηγή: Sport24.gr