Αυτή είναι η δυνατότερη Mustang παραγωγής στην ιστορία- Επίσημη πιστοποίηση για την κορυφαία απόδοση του κινητήρα

 Αυτή είναι η δυνατότερη Mustang παραγωγής στην ιστορία- Επίσημη πιστοποίηση για την κορυφαία απόδοση του κινητήρα

Με μέγιστη τιμή ισχύος 826 ίππων και ροπή 900 Nm, σύμφωνα με τη σχετική πιστοποίηση του μηχανικά υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα των 5,2 λίτρων στις ΗΠΑ, η Mustang GTD είναι η δυνατότερη έκδοση στην ιστορία του μοντέλου. Η νέα Ford Mustang GTD επαναπροσδιορίζει την έννοια των επιδόσεων σε μία Mustang και αυτό ήταν από την αρχή της εξέλιξής της ο στόχος της εταιρείας.

Οι τιμές αυτές που είναι πιστοποιημένες κατά SAE, σε συνδυασμό με την πρωτοποριακή ενεργή αεροδυναμική του αμαξώματος, τα carbon φρένα και την πίσω ανάρτηση με τα ημι-ενεργά αμορτισέρ που τοποθετούνται μαζί με τα ελατήρια ανάμεσα στους πίσω τροχούς, αποτελούν βασικά στοιχεία προκειμένου η Mustang GTD να εκπληρώσει την υπόσχεσή της: να κάνει ένα γύρο στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ σε χρόνο μικρότερο των 7 λεπτών.

Η “καρδιά” της νέας Mustang GTD είναι ο μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει μεγαλύτερη ειδική ισχύ (ίππους ανά λίτρο χωρητικότητας) από εκείνον της Porsche 911 GT3 RS. Ο κινητήρας της Ford διαθέτει πολλές αναβαθμίσεις. Για παράδειγμα, διαθέτει σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, χάρης το οποίο η λίπανση του κινητήρα είναι αποτελεσματική ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.

Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει ταυτόχρονα την αύξηση του ορίου περιστροφής του κινητήρα στις 7.650 σ.α.λ. – 100 σ.α.λ. επιπλέον από ότι ο προηγούμενος V8 των 5,2 λίτρων. Οι κορυφαίες τιμές απόδοσης του κινητήρα επιτυγχάνονται χάρη και σε πολλές ακόμα αλλαγές, όπως τα νέα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, η στάνταρ εξάτμιση τιτανίου και η μικρότερη τροχαλία του μηχανικού υπερσυμπιεστή.

Πέρα από την ισχύ που απαιτείται για την επίτευξη της τελικής ταχύτητας των 325 χλμ./ώρα, η νέα Mustang GTD διαθέτει επίσης σύστημα DRS (Drag Reduction System) που μπορεί να αλλάξει τη γωνία της πίσω πτέρυγας και να ενεργοποιήσει τα πτερύγια που βρίσκονται κάτω από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου προκειμένου το αυτοκίνητο να βρει τη σωστή ισορροπία μεταξύ της βέλτιστης ροής αέρα και της κάθετης δύναμης.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη υψηλότερης ταχύτητας και και καλύτερης πρόσφυσης αντίστοιχα, σε συνθήκες υψηλής απαίτησης για επιδόσεις και απόδοση. Το αποτέλεσμα όπως όλα δείχνουν, είναι ικανό για να πραγματοποιηθεί το νέο ρεκόρ γύρου στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, με το στόχο που έχει τεθεί να είναι ένας χρόνος μικρότερος των 7 λεπτών της ώρας για την ολοκλήρωσή του.

Πηγή: Sport24.gr

Related post