Αυτό είναι που κάνει τα μοντέλα της Dacia να ξεχωρίζουν- Από 19.950 ευρώ στην Ελλάδα το νέο Duster
Πρόκειται για ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που ακολοθείται πιστά από τη Dacia, το οποίο έχει εξελιχθεί με βάση το συνδυασμό τριών βασικών πυλώνων:
• Σχεδιασμός σε συνάρτηση με το κόστος κατασκευής (Design-to-cost), με στόχο ένα πλεονέκτημα στο κόστος της τάξεως περίπου στο -15% έναντι του ανταγωνισμού, χάρη την προτεραιότητα που έχει δοθεί σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία για τους πελάτες, την πλήρη εκμετάλλευση τεχνολογίας από το Renault Group και την τεχνογνωσία 3.000 μηχανικών.
• Ένα μοναδικό βιομηχανικό αποτύπωμα, με προμήθειες με υψηλή ανταγωνιστικότητα, που υποστηρίζονται από υψηλά ποσοστά εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεων και υψηλό ποσοστό ενσωμάτωσης των τοπικών προμηθευτών.
• Ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μοντέλο διανομής, με κόστος διανομής περίπου 50% κάτω από το μέσο όρο της Δυτικής Ευρώπης, σχεδόν καθόλου εκπτώσεις και το 30% των πωλήσεων να προέρχεται από ψηφιακά κανάλια διάθεσης.
Σε ένα “δύσκολο” οικονομικό περιβάλλον για όλους τους καταναλωτές, η Dacia έχει μια ξεκάθαρη απάντηση, δημιουργώντας μια γκάμα μοντέλων με αποτελεσματικό mix χαρακτηριστικών και κάποιες εκδόσεις που “πολλαπλασιάζουν” τις επιλογές για τον τελικό καταναλωτή. Για παράδειγμα η “περιπετειώδης” έκδοση Extreme, σε σχέση με την πιο “πολυτελή” Journey, τοποθετούνται στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδο, αλλά εξασφαλίζουν διαφορετικό χαρακτήρα στο εκάστοτε μοντέλο.
Χάρη στη νέα της εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζει τις αξίες της απλότητας, της αυθεντικότητας και της στιβαρότητας, πάντα σε λογική τιμή, η Dacia έχει γίνει μια συναρπαστική ευρωπαϊκή μάρκα, που προσφέρει μία ελκυστική γκάμα μοντέλων. Η Dacia είναι ξεκάθαρα μια επιτυχημένη μάρκα μέσα στο Renault Group, με το 76% των πελατών της να προέρχονται από άλλες μάρκες.
Η “πίστη στη μάρκα” ή όπως έχει καθιερωθεί να λέγεται το “Brand Loyalty”,βρίσκεται στο επίκεντρο του επιχειρηματικού μοντέλου της Dacia, καθώς το 68% των ιδιοκτητών που αλλάζουν το παλιό τους Dacia, αγοράζουν και πάλι ένα μοντέλο της εταιρείας, ενώ το 81% επιλέγει αυτοκίνητο του Renault Group. Η Dacia χρησιμοποιεί ένα “μείγμα” καναλιών λιανικής 80-85% που έχει ως αποτέλεσμα μια προσέγγιση χωρίς ή με πολύ χαμηλές εκπτώσεις, που οδηγεί σε υψηλές υπολειμματικές αξίες (+10 μονάδες πάνω από το μέσο όρο της αγοράς).
Στα μέσα του 2024, η Dacia βρίσκεται στο σωστό δρόμο ώστε να εδραιώσει για 4η συνεχή χρονιά τη θέση της στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη, καθώς προσελκύει όλο και περισσότερους πελάτες σε ένα παγκόσμιο, διογκωμένα πληθωριστικό, περιβάλλον. Η επιτυχία της Dacia αντικατοπτρίζεται και στα μοντέλα της. Μέχρι και τον Απρίλιο του 2024 στην Ευρώπη:
• Το Sandero ήταν το #1 στις πωλήσεις (και ηγέτης της αγοράς για τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων από το 2017)
• Το Duster κατείχε την 1η θέση των λιανικών πωλήσεων στην κατηγορία των SUV
• Το Jogger ήταν μεταξύ των 3 πρώτων στις λιανικές πωλήσεις του segment C, και το best-seller στις λιανικές πωλήσεις όχημα στο segment C (εξαιρουμένων των SUV)
• Το Spring κατελάμβανε την 4η θέση των πωλήσεων λιανικής στα ηλεκτρικά μοντέλα (EV), στα segments A+B.
Το νέο Duster, τρίτης γενιάς, που μόλις έφτασε και στην ελληνική αγορά, αποτελεί την καλύτερη αποτύπωση της στρατηγικής σχεδιασμού αυτοκινήτων “A’ la Dacia”. Εντυπωσιακό σε σχεδίαση και δυνατότητες, υπερπλήρες σε σύγχρονο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, οικολογικά συνειδητοποιημένο, με μεγάλο ποσοστό ανακυκλώσιμων ή ανακυκλωμένων υλικών.
Το νέο Duster είναι ένα ιδιαίτερα ικανό εκτός δρόμου μοντέλο, με εκδόσεις 4×4 και με πλήρη γκάμα κινητήρων, διπλού καυσίμου (ECO-G 100), mild hybrid (Tce 130) και full υβριδικό (Hybrid 140). Με όλα τα παραπάνω και τη λογική της αγοράς “περισσότερου αυτοκινήτου για τα λεφτά του”, προσφέρει όλα όσα έχει πραγματικά ανάγκη ο σύγχρονος οδηγός, με τιμή πρόκληση από 19.950 ευρώ στην Ελλάδα.
Πηγή: Sport24.gr