Το νέο Prelude είναι η έκπληξη της Honda στο Goodwood για τα 25 χρόνια τεχνολογικής της ανωτερότητας
Η Honda γιορτάζει μία επιτυχημένη πορεία 25 ετών στην υβριδική τεχνολογία με το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του Prelude Concept και την ανακοίνωση της επιστροφής του μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο, εν όψει της παρουσίασής του στο κοινό στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, που διεξάγεται από τις 11 έως και τις 14 Ιουλίου 2024. Μετά την αποκάλυψη του πρωτότυπου στο Japan Mobility Show πέρυσι, ήρθε η ώρα της Ευρώπης.
Το Prelude παρουσιάζει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη συναρπαστική οδηγική απόλαυση και την εξαιρετική αποδοτικότητα, ενσαρκώνοντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Honda στην ηλεκτροκίνηση μέσα από ένα κομψό και δυναμικό πακέτο. Το πρώτο Prelude έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του πριν από 45 χρόνια αποτελώντας έως και το 2001 μία συναρπαστική τεχνολογική πρόταση υψηλής απόδοσης για τη Honda και στις πέντε γενιές του.
Το νέο μοντέλο τιμά το διάσημο όνομά του, προσφέροντας έναν ακαταμάχητο συνδυασμό στυλ και ποιότητας μαζί με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Το όνομα “Prelude” παραπέμπει στην εισαγωγή μιας μουσικής σύνθεσης (γνωστή ως πρελούδιο) ορίζοντας μεταφορικά το αυτοκίνητο ως πρόδρομο μελλοντικών μοντέλων που ενσαρκώνουν τη δέσμευση της Honda στις σπορ επιδόσεις.
Ταυτόχρονα καταδεικνύει το γεγονός πως η Honda φέρνει την “απόλαυση της οδήγησης” στην ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο Prelude δε σηματοδοτεί μόνο το πιο πρόσφατο κεφάλαιο της συνεχώς εξελισσόμενης υβριδικής ιστορίας της Honda αλλά είναι συγχρόνως και το αποτέλεσμα μιας 25ετούς πορείας έρευνας και εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας, διασφαλίζοντας ότι διατηρεί το “σπορ” DNA του.
Συνδυάζοντας ιδανικά την υψηλή απόδοση και τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, με μια συναρπαστική εμπειρία πίσω από το τιμόνι, για τους χρήστες οι οποίοι θα βιώνουν -σύμφωνα με τη Honda- αυξημένη οδηγική απόλαυση στην καθημερινότητά τους. Φέτος η Honda γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοποριακής τεχνογνωσίας στα υβριδικά αυτοκίνητα, από την έλευση του επαναστατικού κουπέ Insight.
Το Insight αποτέλεσε το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη και αυτό συνέβη το 1999. Έκτοτε, η μάρκα έχει πρωτοστατήσει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας κίνησης που συνδυάζει βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα με μια σειρά μοντέλων που έχουν βοηθήσει τους οδηγούς να πραγματοποιήσουν την πιο ομαλή, βολική και οικονομικά αποδοτική μετάβαση σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.
Μετά την άφιξη του Insight, η Honda παρουσίασε το 2003 το Civic IMA, το οποίο συνδύαζε ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με 4κύλινδρο κινητήρα i-VTEC 1,3 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων για αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου. Επτά χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε το CR-Z, το οποίο συνδύαζε το μοναδικό, παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της Honda με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Με τον τρόπο αυτό, το CR-Z πέτυχε την ιδανική ισορροπία μεταξύ της συναρπαστικής, δυναμικής οδήγησης και της μέγιστης οικονομίας καυσίμου. Το 2011, το Jazz Hybrid διατήρησε την πρακτικότητα για την οποία ήταν ήδη γνωστό –με χαρακτηριστικά όπως τα “Magic Seats” καθίσματα και ο χώρος αποσκευών των 300 λίτρων- χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του υβριδικού συστήματος Honda IMA.
Πέντε χρόνια αργότερα (2016), η έλευση του NSX σηματοδότησε την άφιξη στην κατηγορία των supercar του τεχνολογικά πιο προηγμένου για την εποχή εκείνη υβριδικού συστήματος κίνησης σε όλους τους τροχούς. Σήμερα, η mainstream γκάμα μοντέλων της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη, καθώς τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V είναι όλα διαθέσιμα στάνταρ με υβριδικά συστήματα e:HEV.
Διαθέτοντας προηγμένα συστήματα κίνησης που εναλλάσσονται απρόσκοπτα μεταξύ της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, της υβριδικής και της κίνησης με τον θερμικό κινητήρα, χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό, συνδυάζουν εξαιρετική ευκολία χρήσης με μια απολαυστική οδηγική εμπειρία, προσφέροντας πολύ υψηλή αποδοτικότητα σε ότι έχει να κάνει με τη χρήση του καυσίμου, με τις χαμηλότερες δυνατές εκπομπές CO2.
Πηγή: Sport24.gr