Οι μεγάλες επενδύσεις της BMW συνεχίζονται- Αυτή είναι η νέα μονάδα χύτευσης που μειώνει το χρόνο παραγωγής
Το εξωτερικό περίβλημα της X3, συμπεριλαμβανομένων των πλευρικών επιφανειών του αμαξώματος, των θυρών, των πλαϊνών πάνελ και της πίσω πόρτας, θα κατασκευάζονται όλα στο τμήμα πρεσών του εργοστασίου. Από τώρα έως και το 2030, τουλάχιστον έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο των ΗΠΑ. Οι μπαταρίες υψηλής τάσης για τα μελλοντικά BEV από το Σπάτανμπουργκ θα προέρχονται από την γειτονική πόλη Γούντραφ.
Εκεί όπου το BMW Group εγκαθιστά αυτή τη στιγμή μια μονάδα συναρμολόγησης για μπαταρίες έκτης γενιάς. Η καινοτόμος, νέα μονάδα πρεσών συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση του τοπικού αποτυπώματος παραγωγής στις ΗΠΑ. Το BMW Group έχει επενδύσει περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή της μονάδας πρεσών η οποία καταλαμβάνει μια επιφάνεια περίπου 20.000 τετραγωνικών μέτρων.
Χρειάστηκαν κάτι λιγότερο από δύο χρόνια από την προετοιμασία των εργασιών στο εργοτάξιο μέχρι τη διαμόρφωση των πρώτων εξαρτημάτων στη γραμμή πρέσας. Η επένδυση οδήγησε επίσης στη δημιουργία περισσότερων από 200 νέων θέσεων εργασίας σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών εργαλείων και χύτευσης, καθώς και στον τομέα της ηλεκτρικής και μηχανικής συντήρησης των αυτοματοποιημένων μηχανημάτων.
Δεκάδες συνεργάτες του εργοστασίου του Σπάτανμπουργκ εκπαιδεύτηκαν στις μονάδες πρεσών του BMW Group στο Swindon στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Λειψία στη Γερμανία. Κατά τη διάρκεια της τελετής για την 30η επέτειο της μονάδας, παρουσιάστηκε επίσης στο κοινό η BMW X3 τέταρτης γενιάς. Η BMW X3 είναι ένα από τα οχήματα της εταιρείας με τις καλύτερες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες και παγκοσμίως.
Οι εργαζόμενοι του εργοστασίου στο Spartanburg έχουν κατασκευάσει περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια BMW X3 από τότε που παρουσιάστηκε το μοντέλο το 2010. Η νέα BMW X3 θα κυκλοφορήσει στην αγορά το φθινόπωρο του 2024. Από το τμήμα πρεσών ξεκινά η διαδικασία παραγωγής των αυτοκινήτων. Μεγάλα ρολά χάλυβα ή αλουμινίου εκφορτώνονται από φορτηγά με τη χρήση ενός γερανού που έχει την ικανότητα να μεταφέρει βάρος 55 τόνων.
Αυτά τα ρολά χάλυβα κατευθύνονται πρώτα σε ένα μηχάνημα, στο οποίο τα μεταλλικά φύλλα κόβονται σε μεμονωμένα «blanks» (ορθογώνια κομμένα κομμάτια ή διαμορφωμένα σε ειδικά σχήματα) με έως και 70 κτυπήματα ανά λεπτό. Αυτά τα «blanks» είναι στη συνέχεια έτοιμα προκειμένου να τροφοδοτήσουν τη γραμμή πρέσας πέντε φάσεων, όπου διαμορφώνονται στα τελικά εξαρτήματα του αμαξώματος.
Πηγή: Sport24.gr