Άνετη επικράτηση Ηλιόπουλου στην ανάβαση Ριτσώνας
Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon.
Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75), ενώ στην FSA2L κέρδισε ο «Κανέλλος» (Peugeot 106).
Σπουδαία μάχη έγινε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να αναδεικνύεται νικητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα, αφήνοντας πίσω του τον περσινό Πρωταθλητή της κατηγορίας και πάντα ταχύτατο, Γιώργο Θανάση (Mitsubishi Lancer Evo IX). Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα.
Ο Μηνάς Μπενής τερμάτισε στην κορυφή και στη Ν4. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) ήταν ο νικητής στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς, πετυχαίνοντας την ταχύτερη επίδοση και στα δύο ανεβάσματα του αγώνα. Αντιστάθηκε στην πίεση των αντιπάλων του ο Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo), ολοκληρώνοντας την Ανάβαση Ριτσώνας στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2.
Στην Ομάδα Α, τα πάνω-κάτω έφερε ο Στάθης Κουκέας στο δεύτερο σκέλος. Ο οδηγός του Ford Fiesta R5 με αντεπίθεση στην επανάληψη, ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Α, καθώς και στην Α8. Ο 32χρονος Αλέξης Μητσάκος ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α.
Ο οδηγός του μαύρου Peugeot 106 που ήταν ο ταχύτερος και στην Α6, κατάφερε να κρατήσει πίσω και στα δύο σκέλη τον μεγάλο του αντίπαλο, Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo). Ο περσινός πρωταθλητής της Α και της Α έως 2 Λίτρα, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της Α έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας μόλις μισό (!) δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort) αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α.
Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort), που δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Ομάδα Ε. Ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30) αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa B).
Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 E30), με τους Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) και Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας. Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης. Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ατυχές και επικίνδυνο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ανάβαση Ριτσώνας κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους. Ένας αναβάτης, μην υπακούοντας στις εντολές της Ελληνικής Αστυνομίας και των κριτών, εισήλθε στη διαδρομή από τον τερματισμό της κι ενώ σε αυτή βρίσκονταν δύο αυτοκίνητα.
Ευχαριστούμε τους οδηγούς, Στάθη Κουκέα και Μιχάλη Ευθυμίου για την υποδειγματική συμπεριφορά που επέδειξαν. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του ώστε στο μέλλον να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά. Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.
Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:
Ομάδα Α: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)
Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)
Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)
Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3)
Ομάδα Ε: Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort)
Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)
Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)
Ιστορικά: Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30)
Α6: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)
Α7: Αλέξιος Μενούνος (Honda Civic Type R FN2)
Α8: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)
Ν2: Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106)
Ν3: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) – Δεν προσμέτρησε
Ν4: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)
Ε9: Δημήτρης Μαθιόπουλος (Fiat 128 3p) – Δεν προσμέτρησε
Ε10: Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B)
Ε11: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)
Ε12: Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30)
FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)
FST2: Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75)
FSA: Γεώργιος Κατσαρός (Ford Escort MKI)
FSA2L: «Κανέλλος» (Peugeot 106)
Ιστορικά 1+2: Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI)
Ιστορικά 3: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)
Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)
Πηγή: Sport24.gr