Άλλα δύο βραβεία για το συναρπαστικό SUV Kia EV9 και την τεχνολογία του
Η σχεδιαστική φιλοσοφία “Opposites United” της Kia αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2021, αντλώντας έμπνευση από τις αντιθέσεις που υπάρχουν στη φύση και την ανθρωπότητα. Η φιλοσοφία υπερβαίνει τον σχεδιασμό των SUV οχημάτων της εταιρείας, μεταδίδοντας την αποφασιστικότητά της να προχωρήσει συμβατά σε δύο ζωτικά πεδία που έχουν έρθει σε αντίθεση μεταξύ τους: την ανθρώπινη ευημερία και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Η πρωτοποριακή σχεδιαστική φιλοσοφία ενσωματώθηκε για πρώτη φορά στο πολυβραβευμένο EV6 και θα εμφανιστεί στη μελλοντική γκάμα 15 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας μέχρι το 2027. Στην περίπτωση του σχεδιασμού του EV9, αυτό υποδηλώνεται με απλές, καθαρές γραμμές και επιφάνειες που αποπνέουν σιγουριά, διαύγεια και ηρεμία καθώς και με την υπογραφή «Digital Tiger Face», που προσφέρει μια ξεχωριστή και φουτουριστική εμφάνιση και αίσθηση.
Οι σχεδιαστές της Kia προσπάθησαν να προσδώσουν στο επταθέσιο EV9 μια άνευ προηγουμένου οπτική έλξη, εναρμονίζοντας μοναδικά την ευελιξία ενός EV με τη στιβαρότητα ενός SUV, μεγιστοποιώντας την αξιοποίηση του χώρου με ένα ελκυστικό προφίλ. Εφάρμοσαν επίσης ένα στιβαρό αλλά εκλεπτυσμένο εξωτερικό σχεδιασμό χρησιμοποιώντας τον οπτικό συμβολισμό των πολυγώνων και των τριγώνων.
Το σύστημα ψυχαγωγίας “Ki” του EV9 τονίζει την ταυτότητα της μάρκας με έμφαση στις οπτικές έννοιες του Opposites United. Μια διαγώνια γραμμή που αντιπροσωπεύει ανοδικές τάσεις εφαρμόζεται στα στοιχεία του infotainment, από εικονίδια και γραμματοσειρές στο ταμπλό των οργάνων, ως βασική απεικόνιση. Αυτή η διαγώνια γραμμή προάγει μια ξεχωριστή και ενιαία εμφάνιση, διατηρώντας παράλληλα την ευκρίνεια και την απλότητα.
Η φόρτiση ηλεκτρικού οχήματος και η εμπειρία χρήστη έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο διαισθητική και ευανάγνωστη με μια διαμόρφωση διεπαφής χρήστη βελτιστοποιημένη για πανοραμική οθόνη, που διευκολύνει τους χρήστες να αναγνωρίζουν τις μεταβάσεις σήματος και να προσαρμόζουν τις πληροφορίες φόρτισης και εκφόρτισης. Έχει επίσης αποκαλυφθεί ένα γραφικό στυλ που συμπληρώνει τη σχεδίαση του οχήματος.
Χρησιμοποιώντας φιλικά προς τα μάτια, αναγνωρίσιμα χρώματα για να ολοκληρώσει μια μοναδική και σύγχρονη εμπειρία για την μάρκα, το αυτοκίνητο παρέχει μια οικεία και άνετη διεπαφή για να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία. Γιορτάζοντας την 73η επέτειό του, το πρόγραμμα Good Design Awards είναι ένας από τους μακροβιότερους διαγωνισμούς σχεδιασμού στον κόσμο.
Κάθε χρόνο, το πρόγραμμα Good Design Awards επιλέγει μια λίστα με τα καλύτερα σχέδια προϊόντων και γραφικών που έχουν χαράξει νέες κατευθύνσεις για καινοτομία και ανταγωνιστικά προϊόντα στην παγκόσμια αγορά.
Πηγή: Sport24.gr