Το podium των B-SUV στις ελληνικές πωλήσεις
Για την Ελληνική αγορά με τις στρεβλώσεις και τις ιδιαιτερότητες που εμφανίζει, τα μικρά SUV μοιάζουν να είναι πολύ σωστά προσανατολισμένα και άρτια στοχευμένα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως περισσότερο από το ένα τέταρτο των καινούργιων αυτοκινήτων που πουλήθηκαν το 2023, άνηκαν σε αυτή την κατηγορία, η οποία δικαίως έχει φτάσει ψηλά, μια και συνδυάζει τις “συγκρατημένες” διαστάσεις με την αυξημένη ικανότητα πραγματοποίησης ταξιδιών.
Νο1 Toyota Yaris Cross με 4.681 πωλήσεις
Η… αδυναμία του ελληνικού αγοραστικού κοινού για τα προϊόντα του Ιαπωνικού κολοσσού, δεν είναι κάτι νέο. Αυτό που αξίζει να κρατήσουμε από την περίπτωση, είναι πως το Yaris Cross αγαπήθηκε “με το καλημέρα” στην Ελλάδα, σημειώνοντας πολύ υψηλές πωλήσεις από την πρώτη στιγμή της διάθεσής του στην εγχώρια αγορά.
Με εξαιρετικές επιλογές κινητήρων για να καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα αναγκών, το Yaris Cross προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας αλλά και την έμφυτη ικανότητα να κινείται σε κάθε είδους έδαφος, χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και η μνημειώδης αξιοπιστία, είναι απλά το ιδανικό συμπλήρωμα στην εξαιρετική συνολικά πρόταση.
Νο2 Suzuki Vitara με 3.586 πωλήσεις
Είναι ένα από τα μοντέλα που στην ελληνική αγορά τουλάχιστον, πουλάει και μόνο με το όνομά του. Πόσο μάλλον τώρα όμως, που στη σύγχρονη εκδοχή του δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα ανταγωνιστικά SUV, ενώ η αντιπροσωπεία μπορεί και το διαθέτει σε μια τιμή που το καθιστά πραγματική πρόκληση (και πονοκέφαλο για τον ανταγωνισμό).
Η αλεξίσφαιρη ποιότητα κατασκευής που διαχρονικά συνοδεύει τα μοντέλα της Suzuki, μαζί με τους σύγχρονους και αποδοτικούς κινητήρες της γκάμας, συνθέτουν μια εικόνα που μπορεί να “προσαρμοστεί” σε ένα μεγάλο εύρος καταναλωτικών αναγκών- και ως εκ τούτου, να φέρει το Vitara στο κατώφλι πολλών εν δυνάμει αγοραστών που με έκπληξη θα δουν πως είναι διαθέσιμο σε τιμή που “αντιστοιχεί” σε αυτοκίνητα του B-Segment.
Νο3 Peugeot 2008 με 2.864 πωλήσεις
Με το 2008 η Peugeot έχει κατορθώσει να μπει στις συζητήσεις κάθε ενδιαφερόμενου για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, ακόμα και αν τα SUV δεν είναι προϋπόθεση στην κουβέντα. Η αισθητική του αρτιότητα, σε συνδυασμό με τις διαστάσεις που το καθιστούν ιδιαίτερα ευέλικτο για να ταιριάξει σε κάθε ανάγκη, φέρνουν το 2008 σε πλεονεκτική θέση στην “αφετηρία” της αναζήτησης του επόμενου αυτοκινήτου.
Σημαντικό ρόλο παίζει και το ότι είναι διαθέσιμο με κινητήρα βενζίνης, diesel, καθώς και αμιγώς ηλεκτρικό. Η ιδιαιτερότητα αυτή, τοποθετεί το 2008 σε μια ολιγομελή κάστα μοντέλων της ελληνικής αγοράς, καθώς δεν είναι πολλά τα μοντέλα που έχουν αυτό το χάρισμα. Σημαντικό επίσης είναι το γεγονός πως η αντιπροσώπευση της Peugeot, γίνεται από ένα τεράστιο Όμιλο που έχει μακροχρόνια εμπειρία, τεχνογνωσία αλλά και δίκτυο αντιπροσώπων που καλύπτει όλη την επικράτεια.
Πηγή: Sport24.gr