Δοκιμάζουμε το πολυτελές SUV MG E-HS με τους 258 ίππους

 Δοκιμάζουμε το πολυτελές SUV MG E-HS με τους 258 ίππους

Μέχρι τώρα, η ιστορία της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου δεν έχει ένα αντίστοιχο προηγούμενο. Η έλευση της MG στην Ελλάδα, με τα σύγχρονα μοντέλα της νέας της εποχής και την υποστήριξη ενός από τους μεγαλύτερους οργανισμούς που θα μπορούσαν να ασχοληθούν με το αντικείμενο “απογειώνοντάς το”, μας δίνουν πολλούς λόγος για να αισιοδοξούμε πως το καλό αυτοκίνητο είναι προσιτό πιο πολύ από ποτέ στο ευρύ κοινό.

Η plug-in υβριδική εκδοχή του μεγαλύτερου SUV της MG, κάνει όσο πιο εμφατικά γίνεται τη δήλωση της εταιρείας για το πόσο σοβαρά βλέπει την αγορά και πόσο πολύ πρέπει να ανησυχούν οι ανταγωνιστές. Οι οποίοι, ειρήσθω εν παρόδω, από τη στιγμή που τα πρώτα MG κύλισαν τους τροχούς τους στην Ελληνική επικράτεια, έχουν θορυβηθεί αρκετά, περιορίζοντας τις απαιτήσεις τους για να… προλάβουν τα δύσκολα, μειώνοντας τιμές- προς όφελος του καταναλωτή που είναι και το δικό μας ζητούμενο.

Όλα τα μοντέλα στη γκάμα της MG, έχουν ένα δυσθεώρητα υψηλό για τους υπόλοιπους κατασκευαστές δείκτη τιμής- αξίας. Εδώ όμως έχουμε στα χέρια μας το μεγάλο SUV που έχει αυξημένο δείκτη πολυτέλειας, όπως επίσης και το δυνατότερο υβριδικό συνδυασμό, που φέρνει στη διάθεση του οδηγού ένα σύνολο 258 ίππων, με τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν τα plug-in υβριδικά, εξαιρετικά δημοφιλή και επιθυμητά στην κατηγορία.

Προφανώς και μιλάμε για τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, που σύμφωνα με την MG, μπορεί να γίνει για 52 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση. Πριν φτάσουμε όμως εκεί, πάμε να δούμε το μοντέλο συνολικά. Είναι ένα σύμφωνο προς το family look των αυτοκινήτων της MG μοντέλο, που δείχνει την αρχοντιά των αυξημένων του διαστάσεων από κάθε γωνία που μπορεί να το δει κανείς.

Η αλήθεια είναι πως με τη βοήθεια του φωτιστικού αποτυπώματος, το HS και εν προκειμένω, το E-HS, δεν το μπερδεύεις με κάποιο άλλο από τα μοντέλα της γκάμας. Αντίστοιχα και από μέσα, το μεγαλύτερο μέχρι στιγμής SUV μοντέλο της MG, δείχνει την πολυτέλεια του χαρακτήρα του με ποιοτικά υλικά σε όλες τις επιφάνειες και το πιο πλούσιο πακέτο εξοπλισμού που μπορεί να ζητήσει κανείς.

Το δέρμα στο τιμόνι με την κόκκινη ραφή, είναι μια πολύ ευχάριστη πινελιά που ταιριάζει με το σύνολο. Ομοίως και οι ψηφιακές οθόνες που είναι μεν σε κλασικές θέσεις (σε ρόλο πίνακα οργάνων αλλά και στο κεντρικό έλεγχο των διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου, στο κέντρο του ταμπλό) αλλά δίνουν ταυτόχρονα και το στίγμα της σύγχρονης κατασκευής που δεν υπολείπεται του ανταγωνισμού.

Αυτό το τελευταίο, θα δούμε και πιο κάτω πως είναι πολύ σημαντικό, ενώ έρχεται να “ταιριάξει” και με το γεγονός πως ο εξοπλισμός του E-HS είναι πραγματικά πλήρης και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με premium ανταγωνιστές της κατηγορίας. Χωροταξικά, το μοντέλο δείχνει πως αξίζει όλα τα εύσημα του κόσμου για την τοποθέτησή του στη μεγάλη κατηγορία.

Τρεις ενήλικοι θα καθίσουν άνετα στο πίσω κάθισμα, ενώ για τα αντικείμενα και των πέντε, υπάρχουν χώροι πολύ καλά σχεδιασμένοι και σε σωστές θέσεις τοποθετημένοι. Για τις αποσκευές τους, ο χώρος δεν είναι και ο αναμενόμενος, μια και προφανώς λόγω της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος, ξεκινά από τα 448 λίτρα αλλά το σχήμα του είναι κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο.

Στο δρόμο τώρα, το σύνολο των 258 ίππων, κάνει αυτά που υπόσχεται και ο οδηγός δεν θα αισθανθεί ποτέ έλλειψη ισχύος και ροπής. Σε αυτό παίζει το ρόλο του και το αυτόματο κιβώτιο που αντιδρά άμεσα στην αύξηση της πίεσης του γκαζιού από τον οδηγό και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να είναι πάντα μέσα στο ιδανικό φάσμα λειτουργίας το μοτέρ. 0 1.500άρης είναι ψυχωμένος και αρκετά πολιτισμένος σε λειτουργικά χαρακτηριστικά.

Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από τον 4κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων, με απόδοση 162 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων. Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 16,6 kWh, ενώ ο onboard φορτιστής του συστήματος είναι μικρός, καθώς έχει ισχύ 3,7 kW. Ο κατασκευαστής κάνει λόγο για πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος, μόλις σε 4,5 ώρες- κάτι που πρακτικά σημαίνει πως κατά τη διάρκεια της νύχτας η φόρτιση αρκεί για να καλυφθούν οι ημερήσιες ανάγκες μετακίνησης.

Σε αυτό το mode, η κίνηση είναι τελείως αθόρυβη και φυσικά, δεν υπόκειται σε περιορισμούς που έχουν να κάνουν με τις εκπομπές ρύπων. Με άλλα λόγια, για το E-HS δεν υπάρχει δακτύλιος και μπορεί καθημερινά να κινείται στο κέντρο. Η αυτονομία των 52 χιλιομέτρων (κατά WLTP) είναι επαρκής- αν και στην πράξη ο οδηγός θα πρέπει να περιμένει έως και 10 χιλιόμετρα λιγότερα.

Το μηχανικό σύνολο μπορεί να ακούγεται λίγο παραπάνω από το αναμενόμενο όταν πιεστεί αλλά αυτό θα γίνει αισθητό μόνο με τα παράθυρα ανοιχτά, μια και η ηχομόνωση της καμπίνας είναι πολύ καλή και καλύπτει την υποχρέωση για premium διάθεση, προκειμένου να υπάρχει απόλυτη ευθυγράμμιση απέναντι σε αυτήν την πτυχή του χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η πτυχή αυτή, εκτός από τον εξοπλισμό και την πολύ καλή ποιότητα με την οποία “αγκαλιάζει” το χώρο των επιβατών η λογική της MG στην προκειμένη περίπτωση, τονίζεται και από τη λειτουργία της ανάρτησης. Το E-HS κινείται με τονισμένη την αρχοντιά και την άνεση για τους επιβάτες του, οι οποίοι επωφελούνται από τις αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης και τη μέτριας σκληρότητας ρύθμισή της.

Αυτό σημαίνει πως στις στροφές, οι κλίσεις είναι αυξημένες αλλά δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα και το E-HS παραμένει ευθύβολο και σταθερό. Το τιμόνι -που θα μπορούσε να μεταφέρει περισσότερη πληροφορία- είναι εναρμονισμένο στη συνολική διάθεση του αυτοκινήτου που δεν έχει βλέψεις να γίνει σπορ ούτε και ως υποψία. Ούτως ή άλλως, οι διαστάσεις του αυτοκινήτου αλλά και ο προορισμός του, δεν είναι προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, οπότε και το E-HS δεν κρίνεται γι’ αυτό.

Οι επιβάτες κάθονται πολύ καλά και οι εμπρός έχουν στη διάθεσή τους καθίσματα που στηρίζουν πολύ σωστά τα σώματα για την ξεκούραστη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Για τους πίσω, όπως είπαμε, η επάρκεια του χώρου είναι παραπομπή σε ακόμα μεγαλύτερη κατηγορία αυτοκινήτου, οπότε και για εκείνους οι μεγάλες αποστάσεις είναι άνετες.

Με όλα τα παραπάνω ως δεδομένα, η κατανάλωση που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής, είναι κολακευτική για το σύνολο. Η ένδειξη στον πίνακα των οργάνων των 12,3 ιντσών, έμεινε στα 6,4 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, σε διαδρομές που περιελάμβαναν κάθε είδους δρόμο- με μόνη σταθερά την καθημερινή φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος του αυτοκινήτου.

Η παρουσία των 258 ίππων στο δρόμο γίνεται αισθητή όταν ο οδηγός θελήσει να δει επιτάχυνση. Το μηχανικό σύνολο ανταποκρίνεται εξαιρετικά και το E-HS δείχνει τη δυνατότητα που έχει να κινηθεί με αυξημένη ταχύτητα και να υποστηρίξει τη διατήρησή της και σε ανοιχτές καμπές χωρίς κανένα πρόβλημα. Για το “μάζεμα” της υπερβολής, το πεντάλ των φρένων είναι μέτριο σε αίσθηση αλλά κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού με τη συνέπεια που δείχνει στις υποχρεώσεις του αλλά και την αντοχή του συστήματος πέδησης στη σκληρή χρήση.

Όλα τα παραπάνω, στο κομψό οπτικά πακέτο του MG E-HS, κοστολογούνται σχετικά ακριβά για τα δεδομένα της εταιρείας που μας έχει “κακομάθει” στην προσφορά οικονομικών προτάσεων σε κάθε κατηγορία που έχει εκπροσώπηση. Αυτό το τελευταίο κρατήστε το όμως, γιατί τα 40+ χιλιάρικα του E-HS μπορεί να φαίνονται πολλά, είναι όμως η καλύτερη τιμή για ένα τέτοιο προηγμένο τεχνολογικά πακέτο, στη συσκευασία ενός μεγάλου SUV.

Οπότε και πάλι η συνέπεια της MG δίνει το παρόν και μαζί με αυτό, απαντάει πειστικά σε κάθε ερώτηση, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως κάθε μοντέλο της συνοδεύεται από 7ετή εγγύηση και την “υπογραφή” ενός δικτύου συνεργατών από τον Όμιλο Συγγελίδη που αν μη τι άλλο, αποτελεί ένα είδος ακόμα μεγαλύτερης εξασφάλισης για όσους προχωρήσουν στη συγκεκριμένη επιλογή.

Τεχνικά χαρακτηριστικά – MG Motor E-HS Plug-in Hybrid 258 ps

Κινητήρας βενζίνης (κ.εκ.): 1.490

Ισχύς (συνδυαστική ίπποι/σ.α.λ.): 258/5.500

Ροπή (συνδυαστική Nm/σ.α.λ.): 370/ 1.700

Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: Αυτόματο 10 σχέσεων

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα): 8,6”

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 190

Μέση κατανάλωση (εργοστασίου- λίτρα/100 χλμ.): 1,8

Ηλεκτρική αυτονομία WLTP (χλμ.): 52

Εκπομπές CO2 (γρ.χλμ.): 43

Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χιλιοστά): 4.574×1.876×1.664

Μεταξόνιο (χιλιοστά): 2.720

Βάρος (κιλά): 1.737

Χώρος αποσκευών (λίτρα): 448

Τιμή: Από 40.500 ευρώ

Πηγή: Sport24.gr

Related post