ΗΠΑ: Ρεκόρ τηλεθέασης με 126 εκατ. θεατές για το Super Bowl LIX – Η Nielsen άλλαξε τον τρόπο μέτρησης για να περιλαμβάνει το 100% της χώρας

 ΗΠΑ: Ρεκόρ τηλεθέασης με 126 εκατ. θεατές για το Super Bowl LIX – Η Nielsen άλλαξε τον τρόπο μέτρησης για να περιλαμβάνει το 100% της χώρας

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Super Bowl, το πιο δημοφιλές από όλα τα παιχνίδια του NFL, του αμερικανικού ποδοσφαίρου σημείωσε τεράστιους αριθμούς τηλεθέασης, με έναν μέσο όρο 126 εκατομμυρίων θεατών να παρακολουθούν τον αγώνα, σύμφωνα με το FOX Sports PR, παρά τη συντριπτική νίκη των Eagles επί των Chiefs με 40-22, σε έναν αγώνα που δεν ήταν αμφίρροπος σε κανένα σημείο.

 

Αυτό εξηγεί επίσης γιατί η τηλεθέαση έφτασε στο αποκορύφωμά της στα 135,7 εκατομμύρια θεατές στο δεύτερο δεκάλεπτο, κάτι που σημαίνει ότι ο συνολικός μέσος όρος θα μπορούσε να είναι ακόμη υψηλότερος αν η ομάδα του αγαπημένου της Τέιλορ Σουίφτ, Kansas City ήταν πιο ανταγωνιστική κατακτώντας έτσι το τρίτο συνεχόμενο τρόπαιο. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 3% σε σχέση με το περσινό ρεκόρ που καταγράφηκε από το CBS και το Paramount+.

Ο «προβλεπόμενος μέσος όρος κοινού» του FOX προέρχεται από στοιχεία που συλλέχθηκαν από όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Fox, Fox Deportes, Tubi, Telemundo και των ψηφιακών καναλιών του NFL.

Σύμφωνα με το Awful Announcing, η Nielsen «άλλαξε σημαντικά» τον τρόπο μέτρησης της τηλεθέασης, διευρύνοντας την κάλυψή της για προβολές εκτός σπιτιού ώστε να συμπεριλάβει το 100% της χώρας. Αυτό, σε συνδυασμό με τις διάφορες ταυτόχρονες μεταδόσεις που πλέον περιλαμβάνονται στην τηλεθέαση του Super Bowl, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για ένα ρεκόρ τηλεθέασης, ανεξάρτητα από την εξέλιξη του αγώνα.

Ρεκόρ streaming σημείωσε όμως και το κανάλι του FOX με 14,5 εκατομμύρια θεατές, εκ των οποίων 13,5 εκατομμύρια παρακολούθησαν μέσω του “Tubi και μόνο”. Πιθανότατα σε αυτό να βοήθησε και η παρουσία του αγαπημένου της προέδρου, του Ρεπουμπλικάνου Ντόναλντ Τραμπ που έγινε ο πρώτος εν ενεργεία πρόεδρος που παρευρέθηκε σε κερκίδες Super Bowl.

Ακόμη και το ημίχρονο κατέρριψε ρεκόρ, καθώς η εμφάνιση του Kendrick Lamar προσέλκυσε κατά μέσο όρο 133,5 εκατομμύρια θεατές, καθιστώντας την “την πιο δημοφιλή εμφάνιση ημιχρόνου στην ιστορία του Super Bowl”, όπως δήλωσε το Fox.

Η τεράστια τηλεθέαση του Super Bowl το καθιστά ακόμα πιο πολύτιμο για τους διαφημιστές που προσπαθούν να προσεγγίσουν το ευρύ κοινό. Ορισμένες εταιρείες ξόδεψαν έως και 8 εκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσουν ένα διαφημιστικό διάλειμμα 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του μεγάλου αγώνα.

Τα ρεκόρ τηλεθέασης δείχνουν ότι το NFL εξακολουθεί να αποτελεί πόλο έλξης για τους θεατές, παρά τη μικρή πτώση 2% στην τηλεθέαση της κανονικής σεζόν φέτος. Οι αγώνες του αμερικανικού ποδοσφαίρου που προσελκύουν και γυναικείο κοινό από τότε που η Τέιλορ Swift παρακολουθεί το άθλημα εξακολουθούν να ξεπερνούν σε τηλεθέαση οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια του έτους, με τις υπηρεσίες streaming να θέλουν το μερίδιό τους από τη δράση. Για πρώτη φορά, το Netflix μετέδωσε μια σειρά αγώνων τα Χριστούγεννα πέρυσι.

Το NBC και το Peacock θα μεταδώσουν το επόμενο Super Bowl στη Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνια στις 8 Φεβρουαρίου, δύο ημέρες μετά την έναρξη των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων, που θα μεταδοθούν από το ίδιο δίκτυο.

Πηγές: cbssports, CNN

Related post