Ο ρόλος της Cupra και των δυναμικών της SUV, στην εξαιρετική χρονιά της Seat
Η Seat S.A. πετυχαίνει το δεύτερο υψηλότερο όγκο πωλήσεων της το 2023, ωθούμενη από την επιτυχία και των δύο μαρκών της Seat & Cupra. Συνολικά, η εταιρεία παρέδωσε 519.200 αυτοκίνητα (2022: 385.600), σημειώνοντας 34,6% αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό τη δυναμική της αλλά και την εξαιρετική απήχηση των μοντέλων της.
Η Cupra για μία ακόμα φορά καταρρίπτει το ρεκόρ πωλήσεών της με 230.700 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 50,9%, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος (152.900). Η βελτίωση της κατάστασης στην εφοδιαστική αλυσίδα, οδήγησε στην αυξημένη παραγωγή και στη διψήφια ανάπτυξη και για τη Seat, η οποία παρέδωσε 288.400 οχήματα (2022: 232.700 +24,0%).
Επιπρόσθετα, οι πωλήσεις Seat & Cupra άγγιξαν τις 47.200 τον τελευταίο μήνα της χρονιάς, σηματοδοτώντας τον καλύτερο Δεκέμβριο στην ιστορία της εταιρείας. To 2023 ήταν χρονιά ορόσημο για την Cupra, αφού από το 2018 που έγινε το λανσάρισμά της ξεπέρασε συνολικά τις 528.000 παραδόσεις. Το Cupra Formentor παραμένει το best seller της κατηγορίας του στην Ευρώπη.
Με 120.100 παραδόσεις παγκοσμίως, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 23,0% συγκριτικά με το 2022 (97.600). Οι πωλήσεις αυξήθηκαν και για το Cupra Born, με 45.300 μονάδες – αύξηση 44,4% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά (31.400). H μάρκα παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το Cupra Tavascan, το οποίο θα λανσαριστεί μέσα στη νέα χρονιά και το πρωτότυπο Cupra DarkRebel που δείχνει τις σχεδιαστικές προθέσεις της για το μέλλον.
Αντίστοιχα, το 2023 ήταν μία σημαντική χρονιά ανάπτυξης και για τη Seat. To Seat Arona διατήρησε τη θέση του παραμένοντας το best selling μοντέλο της με 89.000 μονάδες (2022: 71.000 +25,3%), ενώ το ακολούθησε το Seat Ibiza (77.700; +51,5% | 2022: 51.300). Σύμφωνα με τον Γουέην Γκρίφιθς, CEO Seat & Cupra, «αυτά τα νούμερα πωλήσεων δείχνουν ότι η Seat S.A. διαθέτει σωστή στρατηγική και για τις δύο μάρκες”.
Πηγή: Sport24.gr