Από 39.900 ευρώ το νέο μεγάλο SUV της Peugeot- Το νέο 5008 τώρα διαθέσιμο και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις
Έχοντας δεσμευθεί να γίνει 100% ηλεκτρική μάρκα, η Peugeot συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα της για να καλύψει όλες τις απαιτήσεις των πελατών της και οι αντίστοιχες εκδόσεις του νέου μεγάλου SUV της, το αποδεικνύουν.
Το νέο Peugeot E-5008 αποτελεί νέο ορόσημο στην κατηγορία του, αφού είναι το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό SUV που προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για 7 επιβάτες, και μια εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία έως και 668km. Το νέο E-5008 ξεχωρίζει χάρη στην έντονη προσωπικότητα SUV, που αντανακλά στιβαρότητα και ασφάλεια, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα δυναμική του σιλουέτα.
Η σχετικά υψηλή γραμμή των τονισμένων “ώμων” του αμαξώματος, χαρίζουν στο E-5008 μία εντυπωσιακή παρουσία στο δρόμο, στην οποία συμβάλλουν και οι γενναιόδωρες εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος: 4,79 m, πλάτος: 1,89 m, ύψος: 1,69 m). Ο σχεδιασμός του E-5008 υποδηλώνει κίνηση. Η κλίση του πίσω παραθύρου τονίζεται από τα κομψά πλευρικά σχεδιαστικά στοιχεία, και το εμπρός μέρος τονίζεται ακόμα περισσότερο από τη νέα φωτιστική υπογραφή και την πρωτοποριακή γρίλια στο χρώμα του αμαξώματος.
Το E-5008 GT διατίθεται με στάνταρ τη νέα τεχνολογία φωτισμού Pixel LED της Peugeot. Η συγκεκριμένη τεχνολογία προσαρμόζει αυτόματα τους προβολείς στις συνθήκες κυκλοφορίας, διατηρώντας τον βέλτιστο φωτισμό χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου. Συνεχίζοντας την πρωτοποριακή εργασία που ξεκίνησε στα Peugeot 408 και E-3008, το νέο E-5008 διαθέτει ζάντες που συμβάλλουν και αυτές με τη σειρά τους, στο σύγχρονο στυλ και την αεροδυναμική απόδοση.
Οι νέες αυτές ζάντες των 19” και 20” διαθέτουν σχεδίασή με γεωμετρικά σχήματα, ενώ στο κέντρο τους δεσπόζει το νέο έμβλημα της Peugeot. Στο εσωτερικό, η εντυπωσιακή αιωρούμενη οθόνη Peugeot Panoramic i-Cockpit 21″ βάζει τους επιβάτες σε ένα περιβάλλον high tech, αλλά και φιλικό προς τον χρήστη. Το νέο E-5008 ασπάζεται τη φιλοσοφία της απλότητας στη σχεδίαση με πολύ λείες, κομψές, κάθετες πλευρές, δίνοντας έμφαση στη φινέτσα, κρύβοντας τις τσιμούχες των πλαϊνών παραθύρων στις πόρτες.
Οι ομάδες της Peugeot αποφάσισαν να ‘παντρέψουν’ δύο από τα τρία θεμελιώδη χαρακτηριστικά γνωρίσματα του i-Cockpit: το head-up display και τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής. Αυτά είναι πλέον ενσωματωμένα σε μια κυρτή πανοραμική οθόνη με ένα μόνο πάνελ υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών, που εκτείνεται από την αριστερή πλευρά του ταμπλό έως την κεντρική κονσόλα.
Αυτή η πανοραμική οθόνη μοιάζει πραγματικά να αιωρείται πάνω από το ταμπλό. Ο LED φωτισμός του εσωτερικού, κάτω από την οθόνη ενισχύει ακόμα περισσότερο το “αιωρούμενο” εφέ. Τοποθετημένη για βέλτιστη εργονομία, αυτή η ευρεία οθόνη των 21 ιντσών, αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό από την έκδοση Allure, είναι στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ παραμένει απόλυτα προσβάσιμη και από τον συνοδηγό.
Αυτό το μεγάλο, κορυφαίας ποιότητας, ψηφιακό πάνελ συνδυάζει δύο βασικές λειτουργίες του Peugeot i-Cockpit: Αριστερά, πάνω από το μικρό τιμόνι, η οθόνη περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες οδήγησης: ταχύτητα, μετρητή ισχύος, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ροή ενέργειας κ.λπ. Δεξιά, στο κέντρο του ταμπλό, η οθόνη αφής είναι προσβάσιμη τόσο από τον οδηγό όσο και από το συνοδηγό. Ελέγχει τα συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού, πλοήγησης, πολυμέσων και συνδεσιμότητας κ.λπ.
Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό βρίσκονται τα πλήκτρα αφής i-Toggles, με δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης ώστε να προγραμματιστούν για να παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε δέκα από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες του χρήστη: κλήση μιας επαφής (έναρξη πλοήγησης σε προορισμό που χρησιμοποιείται συχνά, συντονισμός του ραδιοφώνου σε έναν αγαπημένο σταθμό, ρύθμιση της ιδανικής θερμοκρασίας του κλιματισμού, και ούτω καθεξής.
Η έκδοση Allure διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό το σύστημα Peugeot i-Connect, με τη βοήθεια του οποίου ο χρήστης έχει στη διάθεσή του δυνατότητες πλήρους δικτύωσης χάρη στη λειτουργία ασύρματης αντιστοίχισης (Apple CarPlay/Android Auto). Η εμπειρία των εξελιγμένων τεχνολογιών γίνεται ακόμα πιο αισθητή μέσω του συστήματος Peugeot i-Connect Advanced, που διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό από την έκδοση E-5008 Allure.
Το νέο E-5008 είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση. Χάρη στις ρυθμίσεις δυναμικής συμπεριφοράς του πλαισίου, για την οποία φημίζεται η Peugeot, είναι άνετο και οικονομικό στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, και ιδιαίτερα ευέλικτο στην πόλη, κυρίως χάρη στον κύκλο στροφής που δεν ξεπερνά τα 11,2μ. Για περισσότερη ευκολία στις μανούβρες του παρκαρίσματος, το E-5008 διαθέτει στάνταρ μια πίσω κάμερα, που προσφέρει στον οδηγό δύο οπτικές γωνίες: πίσω όψη ή πανοραμική θέα από ψηλά.
Με το σύστημα Drive Assist Plus 2.0, το Peugeot E-5008 βοηθά τον οδηγό, χρησιμοποιώντας όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου (κάμερες, ραντάρ κ.λπ.), λαμβάνοντας ταυτόχρονα και πληροφορίες από το σύστημα της δικτυωμένης πλοήγησης. Αυτά τα συστήματα υποβοήθησης έχουν σχεδιαστεί για να μειώνουν τον φόρτο εργασίας του οδηγού σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με πολλές λωρίδες.
Χάρη στο μακρύ μεταξόνιό του, το νέο E-5008 προσφέρει αξιοζήλευτους χώρους για τα πόδια των επιβάτες της δεύτερης σειράς, ενώ η ευρυχωρία για εκείνους της 3ης σειράς αποτελεί νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία D-SUV. Το E-5008 μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες. Η 3η σειρά προσφέρει μία μονοκόμματη έδρα και δύο ανεξάρτητες πλάτες με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα. Αυτά τα καθίσματα προσφέρουν πραγματική άνεση: πάχος και απαλότητα των μαξιλαριών, ψηλότερες πλάτες και βελτιστοποιημένο χώρο για το κεφάλι των ενηλίκων.
Οι επιβάτες της 2ης σειράς του νέου E-5008, απολαμβάνουν την άνεση των καθισμάτων που έχουν τη δυνατότητα της ασύμμετρης 60/40 αναδίπλωσης της έδρας τους, και 40/20/40 της πλάτης, παρέχοντας τον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ ευκολίας διαμόρφωσης και άνεσης. Οι πλάτες των καθισμάτων της 2ης σειράς μπορούν να ανακλιθούν ανεξάρτητα σε πέντε θέσεις για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών στα μεγάλα ταξίδια. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο φινίρισμα, με υψηλής ποιότητας ταπετσαρίες που χρησιμοποιείται σε όλες τις θέσεις της 2ης σειράς.
Το νέο E-5008 εξασφαλίζει χωρητικότητα πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 748 λίτρα στην 5θέσια έκδοση, τα 259 λίτρα στην 7θέσια έκδοση και τα 1.815 λίτρα στη 2θέσια (με πλήρως αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα) έκδοση. Η μοναδική ευελιξία που προσφέρει η εξελιγμένη αρχιτεκτονική διάταξης των καθισμάτων κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει, επιτρέποντας ένα ευρύ φάσμα επιλογών εσωτερικής διαμόρφωσης μεταξύ της 2ης σειράς (60/40 για την έδρα, 40/20/40 για τις πλάτες) και της 3ης σειράς (50/50 για τις πλάτες).
Το νέο E-5008 προσφέρει μια τεράστια, εντελώς επίπεδη επιφάνεια δαπέδου, με όλα τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και δυνατότητα φόρτωσης αντικειμένων έως και 2 μέτρων. Οι πολλαπλές επιλογές διάταξης των καθισμάτων, καθιστούν εξαιρετικά έξυπνη τη διαμόρφωση του πορτμπαγκάζ του E-5008. Στη διαμόρφωση των 7 θέσεων, με την 3η σειρά σε κανονική θέση, το νέο E-5008 έχει μήκος πορτμπαγκάζ 42εκ., το μόνο μοντέλο στην κατηγορία, που μπορεί να μεταφέρει μεγάλη ποικιλία εξοπλισμού και αποσκευών.
Σχεδιασμένο εξ αρχής ως ηλεκτρικό μοντέλο, το νέο E-5008 προσφέρεται με μια γκάμα από κινητήρες μηδενικών εκπομπών που προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία από 500 έως 668 km, συμπεριλαμβανομένης και μίας έκδοσης AWD Dual Motor (4κίνητης με 2 ηλεκτροκινητήρες) και μιας έκδοσης Long Range (αυξημένης αυτονομίας). Αυτή η σειρά σύγχρονων κινητήρων μόνιμου μαγνήτη, προσφέρει περισσότερη ισχύ και καλύτερη απόδοση.
Οι εκδόσεις με κίνηση στους 2 τροχούς αποδίδουν 157 kW (345 Nm) ή 170 kW (345 Nm). Η έκδοση με κίνηση και στους 4 τροχούς με τους 2 ηλεκτροκινητήρες αποδίδει συνολικά 237 kW (157 kW μπροστά και 80 kW πίσω). Ο μπροστινός κινητήρας αποδίδει 345 Nm ροπής, και ο πίσω 170 Nm. Η μπαταρία υψηλής τάσεως ιόντων λιθίου των 400V, με χημική σύνθεση NMC (νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο), βρίσκεται κάτω από το δάπεδο και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα κίνησης του αυτοκινήτου.
Το Peugeot E-5008 χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis, σε μια διευρυμένη διαμόρφωση, σε σύγκριση με το E-3008. Σχεδιασμένη για τα ηλεκτρικά οχήματα του Ομίλου, αποτελεί ένα νέο ορόσημο στην αγορά. Η “BEV-by-design” πλατφόρμα STLA Medium προσφέρει εκπληκτική ενεργειακή απόδοση στους τροχούς, που φτάνει έως και τις 96 kWh. Η σχεδίαση υψηλών επιδόσεων, η οποία εξασφαλίζει στο μοντέλο την επίτευξη αποτελεσματικής αεροδυναμικής επίδοσης (SCx 0,77).
Η υποδοχή φόρτισης στο πίσω αριστερό φτερό διαθέτει υποδοχές για συνδέσεις Mode 2/3 (AC-εναλλασσόμενου ρεύματος) και Mode 4 (DC-συνεχούς ρεύματος). Στο μοντέλο διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, για φόρτιση από παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος, που ικανοποιούν τις ανάγκες κάθε χρήσης των πελατών και όλες τις λύσεις φόρτισης. Το μοντέλο διατίθεται επίσης και με έναν στάνταρ τριφασικό φορτιστή ισχύος 11 kW, και έναν προαιρετικό τριφασικό φορτιστή 22 kW που θα είναι διαθέσιμος προσεχώς.
Για φόρτιση από παροχή συνεχούς ρεύματος (DC), μέσω ταχυφορτιστών, το βύσμα Mode 4 του νέου E-5008 μπορεί να δεχθεί φόρτιση από ηλεκτρική παροχή ισχύος μέχρι 160 kW. Αυτή η λύση επιτυγχάνει την ανάκτηση 400χλμ αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά και τη φόρτιση από 20 έως 80% σε 30 λεπτά. Το νέο 5008 διευρύνει την προσφορά της γκάμας των κινητήριων μονάδων του με την παρουσίαση μίας έκδοσης Plug-In Hybrid (195 e-DCS7), που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 92 kW με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως των 150 ίππων, επιτυγχάνοντας συνδυαστική ισχύ 195 ίππων.
Η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία πάνω από 80km όταν κινείται ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτή η έκδοση διαθέτει ρεζερβουάρ 60 λίτρων, γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία σε τιμή ρεκόρ. Οι παραγγελίες για το Νέο 5008 έχουν ξεκινήσει, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα τον Νοέμβριο 2024. Οι κορυφαίες εκδόσεις E-5008 Dual Motor 320ps AWD, καθώς και E-5008 Long Range με αυτονομία 668 χλμ θα ανακοινωθούν μέσα στο τελευταίο 3μηνο του έτους.
Οι τιμές των διαθέσιμων εκδόσεων του Νέου 5008 συνοψίζονται στο παρακάτω πίνακα:
Allure 5008 1.2 Hybrid 136 e-DCS6: Από 39.900 ευρώ
Allure 5008 1.6 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7: Από 49.900 ευρώ
Allure E-5008 210 hp 73 kWh: Από 55.900 ευρώ
GT 5008 1.2 Hybrid 136 e-DCS6: Από 44.500 ευρώ
GT 5008 1.6 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7: Από 52.900 ευρώ
GT E-5008 210 hp 73 kWh: Από 59.900 ευρώ
Πηγή: Sport24.gr