Dacia: Πάνω από 9 εκατομμύρια πωλήσεις σε 20 χρόνια- Η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δυναμική

 Dacia: Πάνω από 9 εκατομμύρια πωλήσεις σε 20 χρόνια- Η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δυναμική

Στις 676.340 οχήματα ανήλθαν οι πωλήσεις της Dacia για το 2024, αριθμός που ισοδυναμεί με αύξηση 2,7% σε σύγκριση με το 2023 και έτσι, η μάρκα έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 9 εκατομμύρια οχήματα από το 2004.

Η επιτυχία στα νούμερα των πωλήσεων της μάρκας επιβεβαιώνει την πιστότητα στο positioning της μάρκας που έχει σαν βάση την βέλτιστη σχέση ποιότητας/τιμής. Στην Ευρώπη η Dacia πέτυχε :

• 3,9% τιμή ρεκόρ για το μερίδιο αγοράς σε PC+LCV*, αύξηση 0,1% σε σχέση με το 2023. Η μάρκα ανέβηκε μία θέση στην κατάταξη, σε σύγκριση με το 2023, και τώρα βρίσκεται στο Ευρωπαϊκό Top 10*.

• 4,5% τιμή ρεκόρ για το μερίδιο αγοράς σε PC*, αύξηση 0,1% σε σχέση με το 2023. Αυτό τοποθετεί τη μάρκα στην 9η θέση, μία θέση υψηλότερα από το 2023,.

Dacia: Πάνω από 9 εκατομμύρια πωλήσεις σε 20 χρόνια- Η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δυναμική
Dacia Sandero Stepway DACIA

Αυτά τα καλά αποτελέσματα προήλθαν από τις άριστες επιδόσεις σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες κατέγραψαν υψηλά όλων των εποχών σε ό,τι αφορά το μερίδιο αγοράς επιβατικών και πιο συγκεκριμένα: 4,2% στην Αυστρία (αύξηση 0,2% σε σχέση με το 2023), 5,2% στο Βέλγιο-Λουξεμβούργο (αύξηση 1% σε σχέση με το 2023), 2,5% στη Γερμανία (αύξηση 0,1% σε σχέση με το 2023), 6,2% στην Ιταλία (αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2023) και 7,7% στην Πορτογαλία (αύξηση 0,3% σε σχέση με το 2023).

Το Sandero, με 309.392 πωλήσεις το 2024 (αύξηση 14,5% σε σχέση με το 2023), είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη σε όλα τα κανάλια, αλλά και το best seller στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής από το 2017. Το Sandero είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που πούλησε περισσότερα από 300.000 μονάδες σε ένα μόνο χρόνο. Το Duster (2η & 3η γενιά) έχει διατηρήσει τη θέση του ως το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά της λιανικής από το 2018.

Το Duster είναι επίσης το 2ο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη. Με 215.024 πωλήσεις το 2024 (αύξηση 7,3% σε σχέση με το 2023) σε όλες τις χώρες έχουν πουληθεί πάνω από 2,5 εκατομμύρια Duster από την ημέρα της πρώτης κυκλοφορίας του, το 2010. Για το μοντέλο της νέας γενιάς, που κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2024, υπολογίζεται ότι το 29% των πωλήσεών του θα είναι με υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Όσον αφορά στο Jogger, οι πωλήσεις του το 2024 έφτασαν τις 96.440 μονάδες (αύξηση 2,4% σε σχέση με το 2023), διατηρώντας το μοντέλο σε ηγετική θέση του στο βάθρο των οχημάτων non SUV του segment C στην ευρωπαϊκή αγορά της λιανικής. Τα υβριδικά κινητήρια σύνολα αντιπροσώπευαν το 29% των πωλήσεών του. Στα δυνατά σημεία της Dacia συγκαταλέγεται επίσης και η ικανότητά της να κερδίζει και να διατηρεί τους πελάτες της.

Στο “Europe 5” ( Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία) 6 στους 10 πελάτες της Dacia δεν ήταν πελάτες του Renault Group στο παρελθόν (62,3%), ενώ 8 στους 10 πελάτες της Dacia αγοράζουν άλλο όχημα του Renault Group (81,1%). Απόδειξη του δυναμισμού της γκάμας της Dacia, είναι ότι τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2024 επιλέγονται από το 78% των πελατών με το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, με το αντίστοιχο ποσοστό να φτάνει στο 80% για το Duster.

Με το Bigster, η Dacia παραμένει πιστή στις αξίες της, προσφέροντας την καλύτερη σχέση αξίας-τιμής στην κατηγορία C-SUV. Για πρώτη φορά στην αγορά, το Bigster προσφέρει το σύνολο του εξοπλισμού που περιμένουν οι πελάτες από ένα μοντέλο της κατηγορίας C-SUV, πάντα σε τιμή Dacia (από 24.990€ ενδεικτική τιμή – στη Γαλλία), και με πίστη στο “best value for money” positioning της μάρκας. Η Dacia θα επικεντρωθεί, επίσης, στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, προσφέροντας περισσότερα υβριδικά κινητήρια σύνολα, ενώ θα παραμείνει πιστή στη στρατηγική της να προσφέρει απλά και οικονομικά οχήματα.

Πηγή: Sport24.gr

Related post