Οδηγούμε και εντυπωσιαζόμαστε από το νέο MG ZS Max Hybrid+: SUV στα 1.500 κυβικά, με 197 άλογα και φοβερή τιμή

 Οδηγούμε και εντυπωσιαζόμαστε από το νέο MG ZS Max Hybrid+: SUV στα 1.500 κυβικά, με 197 άλογα και φοβερή τιμή

Με το ZS SUV των 18.950 ευρώ, η MG μας “συστήθηκε” και όσοι ήξεραν να “διαβάζουν” τις ενδείξεις, έκαναν λόγο για “άγριες διαθέσεις” από τη μεριά του Κινέζικου κολοσσού αλλά και της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Τώρα, με το νέο ZS Max Hybrid+, η “μεγάλη εικόνα” γίνεται πιο ξεκάθαρη.

Η MG, μια αυτοκινητοβιομηχανία με βαθιά ιστορία, επανέρχεται δυναμικά στην αγορά, συνδυάζοντας τη βρετανική κληρονομιά της με την καινοτόμο κινεζική τεχνογνωσία. Το MG ZS Max Hybrid+ είναι ένα SUV που επιχειρεί να προσφέρει έναν ισορροπημένο συνδυασμό απόδοσης, τεχνολογίας και περιβαλλοντικής φιλικότητας, ενώ παράλληλα παραμένει οικονομικά προσιτό. Οι ημέρες που περάσαμε μαζί του “γράφοντας” περίπου 1.000 χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον αλλά και σε ταξίδια, ήταν αποκαλυπτικές για το ποιόν και τη συνολική του αξία.

Οδηγούμε και εντυπωσιαζόμαστε από το νέο MG ZS Max Hybrid+: SUV στα 1.500 κυβικά, με 197 άλογα και φοβερή τιμή
MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK K.BOIDANIS

Από τις πρώτες κιόλας στιγμές μας μαζί του, ήταν διάχυτη η έκπληξη που νιώθει κανείς, εισπράττοντας μια τόσο ποιοτική αίσθηση από ένα μοντέλο που είναι ακόμα και σε αυτή την έκδοση με το ικανό υβριδικό σύστημα που θα αναλύσουμε πιο κάτω, απέχει σημαντικά σε ότι έχει να κάνει με την τιμή του, από τον κραταιό ανταγωνισμό. Και λέμε “κραταιό” καθώς το μοντέλο της MG, είναι ολόφρεσκο και μάλλον δεν έχει προβάλει να “συστηθεί” στο ελληνικό κοινό.

Κάνοντας μια μικρή αναδρομή, το πρώτο MG ZSήταν το μοντέλο με το οποίο η MG μας έδειξε τις προθέσεις (αλλά και τις ικανότητες) της. “Πολύ αυτοκίνητο για λίγα χρήματα” και ένα ποιοτικό προφίλ ιδιαίτερα πειστικό. Ακόμα και στην φθηνότερη εκδοχή του, που όπως και να το κάνουμε δεν έθελξε με τις επιδόσεις του, το πρώτο ZS, έδωσε μια πολύ καλή εικόνα του τι πρεσβεύει η MG και ποιοι πρέπει να τη σέβονται (ή και να τη φοβούνται).

MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK
MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK MG MOTOR

Το ZS Max Hybrid+ παίρνει τη σκυτάλη αρκετά νωρίς από το προκάτοχο και έρχεται να “συμπληρώσει” την έκπληξη στην αγορά, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο σε τόσο λογικό κόστος που κυριολεκτικά δεν έχει αντίπαλο. Δεν είναι η αισθητική του που πλέον είναι και αυτή εναρμονισμένη απόλυτα στα “ευρωπαϊκά πρότυπα” και η ποιότητα που πείθει ακόμα και τους πλέον δύσπιστους.

Πιο ομαλό και αποδοτικό, το σύστημα Hybrid+ διαθέτει έναν καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα που χρησιμοποιεί το πρώτο υβριδικό κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων στον κόσμο. Με πολλαπλές συνδυαζόμενες λειτουργίες οδήγησης και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh, το ZS MAX Hybrid+είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Με το εσωτερικό του να είναι τελείως ανανεωμένο και διαφορετικό από το ZS που γνωρίζαμε μέχρι τώρα, η νέα πρόταση της MG δείχνει πως για τον Όμιλο SAIC τα πράγματα είναι απλά όταν μιλάμε για την εξέλιξη και η πρόοδος γίνεται με άλματα και όχι με απλά βήματα.

MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK
MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK K.BOIDANIS

Με γρήγορο λογισμικό και όλα όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στο interface ενός σύγχρονου SUV μοντέλου από κατασκευαστών πολυτελών μοντέλων, η εικόνα του εσωτερικού είναι αντάξια μιας premium πρότασης. Το τιμόνι με τις αμβλείες γωνίες (παραπέμπει σε εκείνο του αμιγώς ηλεκτρικού MG4) και ο “αεροπορικού τύπου” επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων με τις τρεις σχέσεις, σε συνδυασμό με το τετράγωνο κουμπί για την ενεργοποίηση του κινητήρα στην κεντρική κονσόλα, δίνουν την αίσθηση της ακριβότερης κατασκευής.

MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK
MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK MG MOTOR

Μιλάμε για ολική αναβάθμιση του μοντέλου που μέχρι πρότινος έπαιζε το ρόλο της entry level πρότασης της MG στην ελληνική αγορά. Τα πάντα γύρω από τον οδηγό είναι καλά μελετημένα και τοποθετημένα με καλή εργονομία, αφήνοντας κάτι μικρές λεπτομέρειες για “παράπονα”, όπως είναι η έλλειψη ηλεκτρικής αναδίπλωσης για τους καθρέπτες και της τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού (ρυθμίζεται μόνο καθ’ ύψος) αλλά και την έλλειψη της αυτόματης λειτουργίας στα ηλεκτρικά παράθυρα αλλά μόνο για το κλείσιμό τους (πλην του οδηγού που είναι πλήρως αυτόματο).

MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK
MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK MG MOTOR

Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και στηρίζουν επαρκώς τα σώματα, όντας αρκετά μεγάλα σε μέγεθος και χωρίς να έχει γίνει “οικονομία” στο αφρώδες κάτω από την ποιοτική επένδυσή τους. Για τους πίσω, η εικόνα είναι αρκετά καλή, μια και ο χώρος είναι αρκετός και θα βολευτούν ακόμα και αναστήματα άνω του 1,80 μ. για μεγάλες αποστάσεις, χωρίς παράπονα. Όλοι ανεξαιρέτως οι επιβάτες του ZS Max Hybrid+ θα ενθουσιαστούν με το περιβάλλον, που τους περικλείει με ποιοτικά υλικά και μαλακά πλαστικά ως επί το πλείστον, πλην του επάνω μέρους στις επενδύσεις των θυρών.

Χάρη στον ηλεκτρικό του κινητήρα, το ZS Hybrid+ προσφέρει μια πιο ήσυχη εμπειρία οδήγησης καθώς εναλλάσσει τη λειτουργία του από αμιγώς ηλεκτρική σε υβριδική, ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης. Με τον ηλεκτρικό κινητήρα μπορεί να κάνει κανείς την πλειοψηφία των αστικών μετακινήσεων (το ZS Max Hybrid+ μπορεί να πάει έως και με 87 χλμ./ώρα μόνο με ρεύμα) ενώ σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ο βενζινοκινητήρας καλύπτει κάθε ανάγκη, παραπάνω από ικανοποιητικά και με εξαιρετική οικονομία.

MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK
MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK MG MOTOR

Στο πλαίσιο της δοκιμής μας, η κατανάλωση που είδαμε ως μέση (με κίνηση 50:50 σε ταξίδι και πόλη) ήταν 6,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης και αυτό είναι κάτι που συμπιέζεται έτι περαιτέρω, μια και μιλάμε για ενθουσιασμό από τη μεριά του οδηγού που μεταφράζεται σε τακτική “εξάντληση” του γκαζιού. Με την ευκαιρία και αφού είδαμε πως το νέο ZS ανταποκρίνεται θαυμάσια, έχουμε να πούμε πως πραγματικά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή αντίστοιχη πρόταση.

Η ποιότητα κύλισης που εμφανίζει είναι κυριολεκτικά premium, ενώ συνολικά η αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό και τους επιβάτες, είναι ενός πολύ καλά κατασκευασμένου αυτοκινήτου. Ποιοτικά υλικά και ανάλογη συναρμογή, συνθέτουν μια εικόνα στιβαρότητας που είναι αν μη τι άλλο ένα από τα ζητούμενα για τους αγοραστές της κατηγορίας. Αυτοί είναι που θα ενθουσιαστούν και με τις επιδόσεις που προσφέρει το υβριδικό σύνολο, έχοντας πάντα λίγο παραπάνω από αυτό που θα περίμεναν, βάζοντας στην εξίσωση την “βασική” τιμή του μοντέλου.

MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK
MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK K.BOIDANIS

Το ZS Max Hybrid+, είναι η αποκάλυψη της MG και αν το MG3 με το ίδιο υβριδικό σύνολο πήρε τον τίτλο του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα”, το SUV που έχουμε εδώ, μπορεί να διεκδικήσει αρκετά περισσότερα βραβεία. Ευθύβολο και σταθερό, εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό του από τα πρώτα κιόλας μέτρα, ενώ μοιάζει να έχει γίνει και χαρισματική ρύθμιση στην ανάρτηση, που χωρίς να επιτρέπει “πλεύσεις”, ελέγχει αποτελεσματικά και ιδιαίτερα θετικά τις κλίσεις του αμαξώματος.

Σαν σύνολο, το ZS Max Hybrid+ είναι αυτό που θέλει να βάλει στο χέρι όποιος ψάχνει τις αρετές που έκαναν κατά το παρελθόν, τόσο δημοφιλές το VW Tiguan, που από την πρώτη του γενιά, έμοιαζε να έχει “πιάσει” τον παλμό των καταναλωτών με τρόπο ιδανικό. Εδώ που τα λέμε, τώρα, όσο τολμηρό και αν ακούγεται αυτό, το ZS Max Hybrid+ είναι αυτό που ψάχνει όποιος θέλει “ένα Tiguan” και η σύγχρονη εκδοχή του μοντέλου της VW του “πέφτει” μεγαλύτερο και βαρύτερο από όσο θα ήθελε να είναι. Για να μη μιλήσουμε για την τιμή αγοράς.

MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK
MG ZS Max Hybrid+ S24AutoDOK K.BOIDANIS

Για όσους ψάχνουν λοιπόν την “ευκαιρία της χρονιάς”, το MG ZS Max Hybrid+ είναι το απόλυτο value for money SUV μοντέλο που μπορείς να βρει κάποιος στην ελληνική αγορά σήμερα. Πλήρως εξοπλισμένο και με όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το τοποθετούν σε μια κατηγορία υψηλότερη από το προκάτοχο, το νέο MG ZS Max Hybrid+ είναι το μοντέλο που αξίζει την προσοχή όλων όσοι ψάχνουν το επόμενό τους αυτοκίνητο. Με τιμή εκκίνησης τα 24.050 ευρώ, το νέο μοντέλο της MG είναι πραγματικά η ευκαιρία που ψάχνουν όλοι όσοι θέλουν ένα ικανό και πλήρες SUV.

Τεχνικά χαρακτηριστικάτου MG ZS Max Hybrid+

Κινητήρας (κ.εκ.): 1.498, Ι4

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 102/ 6.000

Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 128/ 4.500

Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι): 136

Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm): 250

Συνδυαστική απόδοση: 197 ίπποι, 425 Nm

Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: Αυτόματο 3 σχέσεων

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ωρα (δευτερόλεπτα): 8,7”

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 168

Μέση κατανάλωση εργοστασιακή (λίτρα/100 χλμ.): 5,1

Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 113

Διαστάσεις (ΜxΠxY σε χιλιοστά): 4.430×1.818×1.635

Μεταξόνιο (χιλιοστά): 2.610

Βάρος (κιλά): 1.380

Χώρος αποσκευών (λίτρα): 443

Τιμή: Από 24.050 ευρώ

Πηγή: Sport24.gr

Related post