Honda ADV350: Η τιμή του στην Ελλάδα και όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο ιαπωνικό Urban Adventure

 Honda ADV350: Η τιμή του στην Ελλάδα και όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο ιαπωνικό Urban Adventure

O προπάτορας της κατηγορίας των “παντός εδάφους” scooters έρχεται σημαντικά ανανεωμένος στην έκδοση ADV350 για το 2025 – και μόλις ανακοινώθηκαν οι τιμές του για τη χώρα μας.

Το ADV350 συνδυάζει το στιβαρό, adventure στυλ του X-ADV με την ανθεκτικότητα ενός ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου και ενός ανεστραμμένου πιρουνιού διαμέτρου 37mm.

Οι αναβαθμίσεις του 25YM περιλαμβάνουν πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου και ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου, οθόνη TFT 5 ιντσών με σύνδεση smartphone μέσω Honda RoadSync και διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick, φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο και φλας αυτόματης ακύρωσης.

Μηχανικά, ο κινητήρας των 330κ.εκ. υιοθετεί ανανεωμένα εσωτερικά σιλανσιέ, αναβαθμισμένο καταλύτη, νέα χαρτογράφηση της ECU και έναν νέο αισθητήρα O2 ώστε να αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 ίππων και ροπή 31,5 Nm.

Το HSTC διαχειρίζεται την πρόσφυση του πίσω τροχού. Η ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετός για δύο full-face κράνη. Επίσης, μία θύρα USB στο ντουλαπάκι και η λειτουργία Smart Key αποτελούν πρόσθετες πρακτικές πινελιές.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda μόλις ανακοίνωσε ότι οι τιμές του ADV350 θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα με το απερχόμενο μοντέλο: δηλαδή στα 7.290 ευρώ για τη βασική έκδοση και στα 7.810 ευρώ για εκείνη με το Smart Top Box.

To Honda ADV350 με μια ματιά

  • Τετραβάλβιδος κινητήρας SOHC 330κ.εκ. τεχνολογίας enhanced Smart Power+ (eSP+)
  • Μέγιστη ισχύς 29,2 PS (21,5 kW) στις 7.500 σαλ., ροπή 31,5 Nm στις 5.250 σαλ.
  • Νέα χαρτογράφηση της ECU, αναθεώρηση καταλύτη, αισθητήρας Ο2 και εσωτερικό του σιλανσιέ με προστατευτικό κάλυμμα
  • Ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 11,7L και κατανάλωση 28,6km/l (WMTC) για δυνητική αυτονομία 330km+
  • Διπλοί προβολείς LED τοποθετημένοι ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό
  • Νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών, με διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων
  • Φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε τέσσερα ύψη
  • Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) προειδοποιεί τους άλλους οδηγούς για ένα ξαφνικό φρενάρισμα
  • Ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37mm
  • Πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου – τώρα με ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου στάνταρ
  • Τροχοί από χυτό αλουμίνιο έξι μπράτσων συνδυάζονται με tubeless ελαστικά με πέλμα τύπου block-pattern
  • Δισκόφρενα μπροστά και πίσω

Το Honda ADV350 αναλυτικά

Όταν το 2016 η Honda αποκάλυψε το X-ADV, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά ενός mega scooter και μιας πρωτοποριακής μοτοσυκλέτας adventure, ξύπνησε στους Ευρωπαίους αναβάτες την έντονη επιθυμία για ένα δίτροχο που ούτε καν είχαν φανταστεί μέχρι τότε. Ήταν μία αληθινά καινοτομική πρόταση, χωρίς κάτι αντίστοιχο από τον ανταγωνισμό την περασμένη δεκαετία.

Η επιτυχία του μοντέλου, δικαίωσε και με το παραπάνω την τολμηρή απόφαση της Honda. Μετασχηματίζοντας την έννοια του αστικού σκούτερ, το ADV350 -που αποκαλύφθηκε ως μοντέλο του ‘22 και κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Honda Italia Industriale- συνδύαζε το εκλεπτυσμένο στυλ και την πρακτικότητα ενός φινετσάτου σκούτερ με τη στιβαρότητα ενός ADV. Αντλώντας έμπνευση απευθείας από το X-ADV, ενσαρκώνει άριστα τη φιλοσοφία ‘New Urban Adventure’.

Έτσι, το ADV350 έχει κατακτήσει το ευρωπαϊκό κοινό (κυρίως τους νεαρούς αναβάτες), ενώ από τότε που παρουσιάστηκε οι πωλήσεις του ξεπερνούν τις 22.000 μονάδες. Το 25YM έρχεται τώρα να σηματοδοτήσει μία περαιτέρω εξέλιξη, με προσεγμένες βελτιώσεις στον χειρισμό, τις επιδόσεις και την τεχνολογία που οι ιδιοκτήτες θα εκτιμήσουν.

HONDA
25YM Honda ADV350 HONDA

Ο σχεδιασμός του ADV350 διακρίνεται για τη στιβαρότητα, τις αιχμηρές γωνίες και τα τολμηρά χρώματα που αναδεικνύουν την off-road εμφάνιση. Το X-ADV αποτέλεσε αναμφισβήτητα πηγή έμπνευσης όπως και η σειρά μοντέλων CRF με τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητές τους.

Το στυλ του ADV350 προσφέρει κάτι περισσότερο από μία μικρή γεύση περιπέτειας. Οι διπλοί προβολείς LED (όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED) τοποθετούνται ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό, ενώ τα ανοίγματα στο φέρινγκ αφήνουν σε κοινή θέα το ανεστραμμένο πιρούνι.

Τονίζοντας περαιτέρω τον off-road προσανατολισμό του ADV350, τα βαμμένα πάνελ πλαισιώνουν τη σέλα και τα μαύρα κάτω τμήματα. Έτσι δημιουργείται η εντύπωση ενός υψηλότερου κέντρου βάρους, όπως ακριβώς συμβαίνει με το X-ADV και τις αγωνιστικών προδιαγραφών μοτοσυκλέτες CRF.

Πολυάριθμες λεπτομέρειες συνεισφέρουν στην χρηστικότητα και την ευελιξία του ADV350. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα σε τέσσερις θέσεις σε εύρος 133 mm. Στην ψηλότερη θέση, η ροή αέρα περνά ελεγχόμενα γύρω από τους ώμους του αναβάτη μειώνοντας την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια με υψηλότερες ταχύτητες. Σε συνθήκες πόλης – όπου ο δροσερός αέρας και η απρόσκοπτη ορατότητα είναι κάτι που εκτιμούν οι αναβάτες – η χαμηλότερη θέση είναι ιδανική.

HONDA
25YM Honda ADV350 HONDA

Υπάρχει άφθονος χώρος κάτω από τη σέλα – συνολικά 48 λίτρα – που σημαίνει ότι δύο full-face κράνη αποθηκεύονται άνετα. Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί χωριστεί σε τμήματα, ανάλογα με τις ανάγκες. Στο ντουλαπάκι μπροστά αριστερά, υπάρχει θύρα USB Type-C για την ασφαλή φόρτιση ενός smartphone. Το ύψος της σέλας στα 795mm είναι εξαιρετικά πρακτικό για τον αναβάτη.

Για το 25YM έχει προστεθεί εξοπλισμός που διευκολύνει την εγκατάσταση Γνήσιων Αξεσουάρ Honda, με προεγκατάσταση καλωδίωσης για προβολείς ομίχλης και βάσεις για κάγκελα πατώματος.

Μία νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία ‘optical bonding’ για βελτιωμένη ευκρίνεια στο έντονο ηλιακό φως. Πρόκειται για μία διαδικασία έγχυσης ρητίνης μεταξύ του εξωτερικού γυάλινου καλύμματος και της οθόνης TFT, χάρη στην οποία μειώνεται η αντανάκλαση και η οθόνη παραμένει ευανάγνωστη ακόμα και σε συνθήκες ηλιοφάνειας. Η συνδεσιμότητα smartphone IOS/Android μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync (που δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στη χώρα μας) αποτελεί μία ακόμα αναβάθμιση.

Το χαρακτηριστικό αυτό -μαζί με το νέο, εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick στο αριστερό γκριπ – επιτρέπει την εύκολη διαχείριση της υπηρεσίας πλοήγησης στην οθόνη. Επίσης προσφέρει στον αναβάτη τη δυνατότητα (μέσω ενός ακουστικού Bluetooth ενσωματωμένου στο κράνος) να διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις και την αγαπημένη του μουσική.

HONDA
25YM Honda ADV350 HONDA

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης είναι η λειτουργία Smart Key, που επιτρέπει τον έλεγχο του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς της σέλας με το κλειδί την τσέπη του αναβάτη, ενώ κλειδώνει αυτόματα το ADV350 όταν αυτός απομακρύνεται. Επίσης παρέχει πρόσβαση στο προαιρετικό Smart top box 50L – αρκεί ο αναβάτης να το έχει μαζί του και το top box ξεκλειδώνει αυτόματα. Τέλος, πατώντας το κουμπί ανταπόκρισης του Smart Key, ενεργοποιούνται τα φλας της μοτοσυκλέτας για εύκολο εντοπισμό.

Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί (και αντίστοιχα ακυρώνει) τα πίσω φλας σε ένα απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους άλλους οδηγούς. Τα φλας επίσης διαθέτουν λειτουργία αυτόματης ακύρωσης στη συνήθη χρήση.

Ως ένα σκούτερ σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται τις προκλήσεις των δρόμων των πόλεων, αλλά και να αντεπεξέρχεται σε ελαφρές off-road συνθήκες, το πλαίσιό του ADV350 έχει κατασκευαστεί για να εμπνέει αυτοπεποίθηση. Το ελαφρύ, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει στιβαρότητα κατά την οδήγηση και αυτοπεποίθηση στον αναβάτη, με μεταξόνιο 1520mm, γωνία κάστερ 26,5° και ίχνος τροχού 90mm. Το βάρος (πλήρες υγρών) είναι 186kg.

Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37mm (με διαδρομή 125mm), συνδέεται με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας, αυξάνοντας την ακαμψία ολόκληρου του εμπρός τμήματος. Για το 25YM υπάρχει μία αναβάθμιση στα πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου. Με την προσθήκη μιας ρυθμιζόμενης προ-φόρτισης ελατηρίου προσφέρουν εξαιρετική συμπεριφορά της ανάρτησης σε διάφορους τύπους δρόμων. Με διαδρομή 130mm συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι.

HONDA
25YM Honda ADV350 HONDA

Η σχεδίαση των τροχών του ADV350 είναι μοναδική στην οικογένεια σκούτερ της Honda. Κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και σε μαύρο φινίρισμα, οι ελαφριοί εμπρός 15” και πίσω 14” τροχοί χρησιμοποιούν ένα μοτίβο σχήματος ‘Χ’ με 6 διασταυρούμενα μπράτσα. Εμπρός και πίσω tubeless ελαστικά, με χάραξη block-pattern διαστάσεων 120/70-15 και 140/70-14, προσφέρουν απόσβεση των ανωμαλιών και άνεση, χάρη στο φαρδύ πέλμα και το μεγάλο όγκο αέρα που εσωκλείουν. Ένα δισκόφρενο 256mm αναλαμβάνει καθήκοντα πέδησης μπροστά σε συνδυασμό με πίσω δίσκο 240mm και 2-κάναλο ABS για καλύτερο έλεγχο.

Ο τετραβάλβιδος κινητήρας χωρητικότητας 330κ.εκ. του ADV350, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) και τεχνολογία enhanced Smart Power+ (eSP+), πετυχαίνει εξαιρετικά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά και υψηλή απόδοση ισχύος – για χρήση εντός και εκτός των ορίων της πόλης – χάρη τις τεχνολογίες χαμηλών τριβών.

Η μέγιστη ισχύς των 29,2 PS (21,5kW) που αποδίδεται της 7.500 σαλ. συνδυάζεται με μέγιστη ροπή 31Nm στις 5.250 σαλ. Ένας αντικραδασμικός άξονας αναβαθμίζει την πολιτισμένη λειτουργία και συμβάλλει στην ομαλή, απολαυστική οδήγηση, ενώ ο αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης οδηγεί το κιβώτιο V-Matic (με κλιμάκωση κατάλληλη για άμεση απόκριση σε χαμηλές ταχύτητες και ζωηρή επιτάχυνση) και τον ιμάντα τελικής μετάδοσης.

Ο κινητήρας του ADV350 διαθέτει Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω της διαχείρισης ψεκασμού καυσίμου, για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Μία ένδειξη ‘Τ’ στην οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα επεμβαίνει για τη διαχείριση της πρόσφυσης.

HONDA
25YM Honda ADV350 HONDA

Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση της ECU, αναβαθμίστηκε ο καταλύτης και η εσωτερική δομή του σιλανσιέ (αλλά και το προστατευτικό του κάλυμμα), ενώ προστέθηκε και ένας αισθητήρας O2 για συμμόρφωση με μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων. Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (28,6km/l κατά WMTC), ενώ με χωρητικότητα ρεζερβουάρ 11,7 λίτρων η δυνητική αυτονομία υπερβαίνει τα 330km.

Το 25YM ADV350 θα διατίθεται στις εξής νέες χρωματικές επιλογές: στο μαύρο Pearl Nightstar Black, στο ασημί Mat Ruthenium Silver Metallic, στο κόκκινο Hyper Red και στο μαύρο μεταλλικό Mat Coal Black Metallic.

Μία πλήρης γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθεται για το ADV350 σε πακέτα ή μεμονωμένα για διευκόλυνση του αναβάτη. Το Comfort Park είναι μια ευέλικτη συλλογή αξεσουάρ που έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την άνεση και την ευκολία του αναβάτη, και περιλαμβάνει σετ εκτροπέων αέρα, θερμαινόμενα γκριπ, τσάντα κονσόλα και ψηλή ζελατίνα.

Το Style Pack βελτιώνει την προστασία και την εμφάνιση με προαιρετική σέλα, ανοξείδωτη πλάκα τιμονιού και βάση τιμονιού – ενώ το Adventure Pack είναι ένα στιβαρό, ειδικά κατασκευασμένο πακέτο αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν την off-road εμφάνιση του σκούτερ και να αναδείξουν την παρουσία του στο δρόμο με προστατευτικά πλαϊνά κάγκελα και φώτα ομίχλης LED.

Το Urban Pack έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει την εμπειρία των καθημερινών αστικών μετακινήσεων συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με πρακτικά χαρακτηριστικά για συνθήκες πόλης και αυξάνοντας την ικανότητα μεταφοράς αποσκευών. Περιλαμβάνει, για το σκοπό αυτό, πίσω σχάρα, Smart Top Box 50L με ηλεκτρική κλειδαριά και πλάτη, αλουμινένιο κάλυμμα για το Top Box και αποδοτικό συναγερμό τύπου Buzzer. Διατίθενται επίσης κλειδαριά δισκόφρενου τύπου U και κουκούλα εξωτερικού χώρου.

Honda ADV350

  • Κινητήρας: Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος μονοκύλινδρος SOHC, eSP+
  • Κυβισμός: 330 cc
  • Ισχύς: 29,2 PS (21,5kW) / 7.500 σαλ.
  • Μέγιστη ροπή: 31,5 Nm / 5.250 σαλ.
  • Τελική ταχύτητα: 133 km/h
  • Εκκίνηση (Μίζα): Ηλεκτρική
  • Σύστημα τροφοδοσίας: Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
  • Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 11,7 L
  • Εκπομπές CO2 (WMTC): 79 g/km
  • Κατανάλωση καυσίμου: 3,4 L/100km
  • Κιβώτιο ταχυτήτων: CVT
  • Πλαίσιο: Σωληνωτό ατσάλινο underbone
  • Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 2.200 mm x 895 mm x 1.295 mm
  • Μεταξόνιο: 1.520 mm
  • Ύψος Σέλας: 795 mm
  • Απόσταση από το έδαφος: 145 mm
  • Βάρος (πλήρες υγρών): 186 kg
  • Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37 mm με διαδρομή 125 mm
  • Ανάρτηση πίσω: Διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 130 mm
  • Φρένα: Δικάναλο ABS, διπίστονη δαγκάνα της Nissin, δίσκος 256 mm (εμπρός) / 240 mm (πίσω)
  • Όργανα: Οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών, 5 ιντσών
  • Εξοπλισμός: Προβολέας & πίσω φως LED, ασύρματη συνδεσιμότητα, θύρα USB-C, Auto Winker Cancel, HSTC δύο επιπέδων παρέμβασης / απενεργοποίηση, ESS, SMART Key.

Πηγή: Sport24.gr

Related post