Η δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare αποκαλύπτει την οργή των Αμερικανών για τις ασφαλιστικές εταιρείες

 Η δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare αποκαλύπτει την οργή των Αμερικανών για τις ασφαλιστικές εταιρείες

Η δολοφονία του Μπράιαν Τόμσον, διευθύνοντα σύμβουλο του ασφαλιστικού κολοσσού UnitedHealthcare, στο κέντρο του Μανχάταν την Τετάρτη (04/12), αποκαλύπτει την οργή των Αμερικανών για τις ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς τις τελευταίες ημέρες τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κατακλυστεί από αναρτήσεις πολιτών οι οποίοι εκφράζουν την οργή τους για την κυνικότητα και την απληστία των εταιρειών ιδιωτικής ασφάλισης.

Όπως αναφέρει το CNN, μια ανάρτηση της UnitedHealth Group στο Facebook στην οποία εκφράζει τη λύπη της για τον θάνατο του Μπράιαν Τόμσον, έλαβε 62.000 αντιδράσεις57.000 από αυτές ήταν το emoji του γέλιου. Η UnitedHealth Group είναι η μητρική εταιρεία της UnitedHealthcare, του τμήματος που διηύθυνε ο Τόμσον.

Σύμφωνα με πηγές των αρχών επιβολής του νόμου που επικαλείται το CNN, τα μηνύματα που βρέθηκαν σε κάλυκες από σφαίρες στον τόπο του εγκλήματος – «delay» και «deny» (καθυστέρηση και άρνηση) είναι δύο λέξεις που συμβολίζουν τις τακτικές που κατηγορούνται ότι χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για να αποφύγουν πληρωμές προς τους πελάτες τους. Η αστυνομία διερευνά εάν αυτές οι δυο λέξεις υποδηλώνουν κίνητρο, καθώς φαίνεται να παραπέμπουν στον τίτλο του βιβλίου «Καθυστέρηση Άρνηση Υπεράσπιση: Γιατί οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν πληρώνουν αξιώσεις και τι μπορείτε να κάνετε γι ‘αυτό» του Τζέι Φάινμαν ειδικό στο ασφαλιστικό δίκαιο και ομότιμο καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Rutgers.

Οργή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σχεδόν αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της είδησης της δολοφονίας του Τόμσον, πολλοί Αμερικανοί άρχισαν να μοιράζονται τις αρνητικές και συχνά τρομακτικές εμπειρίες τους με την UnitedHealthcare και άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Η UnitedHealthcare αρνήθηκε το χειρουργείο μου δύο ημέρες πριν την προγραμματισμένη επέμβαση. Ήμουν στο νοσοκομείο και έκλαιγα», έγραψε μια γυναίκα στην πλατφόρμα X. Η ανάρτησή της έλαβε περισσότερα από 70.000 likes.

«Η μητέρα μου πήρε το αεροπλάνο για να έρθει να με δει. Η χειρουργός μου πέρασε μιάμιση μέρα παρακαλώντας την UnitedHealthcare, ενώ θα έπρεπε να φροντίζει τους άλλους ασθενείς της» πρόσθεσε. Η ασθενής τελικά υποβλήθηκε στην επέμβαση, αλλά αποκάλεσε τη διαδικασία «βασανιστήριο».

Ο TikTokker και αναισθησιολόγος Μπράιαν Σμούτσλερ (Brian Schmutzler) είπε σε ένα βίντεο που ανάρτησε στην πλατφόρμα, ότι η δολοφονία ήταν «προφανώς ένα τραγικό γεγονός, αλλά έφερε στην επιφάνεια μερικά μεγαλύτερα ζητήματα».

«Από τη δική μου οπτική γωνία, έχουμε ένα μεγαλύτερο πρόβλημα με τις ασφαλιστικές εταιρείες γενικά, οι οποίες, ουσιαστικά, η δουλειά τους είναι να βγάζουν χρήματα, όχι να πληρώνουν πραγματικά για την υγειονομική περίθαλψη», είπε.

Σε μια ανάρτησή του στο ιστολόγιό του με τίτλο «Γιατί ‘θέλουμε’ τα ασφαλιστικά στελέχη νεκρά», ο δημοσιογράφος Τέιλορ Λόρενζ ο οποίος καλύπτει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανέλυσε τις διαδικτυακές αντιδράσεις.

«Όχι, αυτό δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι πρέπει να τους δολοφονήσουν. Αλλά αν έχετε δει ένα αγαπημένο σας πρόσωπο να υποφέρει και να πεθαίνει εξαιτίας της άρνησης της ασφαλιστικής, είναι φυσιολογικό να εύχεστε και οι υπεύθυνοι να έχουν την ίδια μοίρα» έγραψε.

Τρομακτικές μαρτυρίες

Ο περιορισμός της πρόσβασης στην υγειονομική περίθαλψη μέσω εργαλείων όπως η άρνηση αποζημίωσης είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι ασφαλιστικές εταιρείες προσπαθούν να εξαλείψουν τη φροντίδα που δεν είναι ιατρικά απαραίτητη ή δεν υποστηρίζεται από επιστημονικά στοιχεία. Οι πρακτικές, οι οποίες βασίζονται όλο και περισσότερο στην τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης, μπορούν να εξοργίσουν τους ασθενείς και τους παρόχους.

Μια ομαδική αγωγή που κατατέθηκε πέρυσι στο Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στη Μινεσότα υποστήριξε ότι «η UnitedHealthcare χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη αντί για ιατρικούς επαγγελματίες προκειμένου να αρνηθεί τη φροντίδα των ηλικιωμένων ασθενών». Πάνω από το 90% των αρνήσεων ανατρέπονται μέσω εσωτερικής προσφυγής ή διαδικασίας ενώπιον δικαστών ομοσπονδιακού διοικητικού δικαίου, υποστηρίζει η αγωγή.

Περίπου το 1/4 των ασφαλισμένων των οποίων οι ασφαλιστικές εταιρείες αρνήθηκαν να τους αποχημιώσουν παρουσίασαν σημαντικές καθυστερήσεις στη λήψη ιατρικής περίθαλψης ή θεραπείας και περίπου το ίδιο ποσοστό δεν μπόρεσε να λάβει περίθαλψη, σύμφωνα με την έρευνα της KFF. Περίπου το 1/4 από αυτούς είπε ότι η υγεία τους επιδεινώθηκε.

Η αναβολή της περίθαλψης λόγω άρνησης κάλυψης μπορεί επίσης να επηρεάσει την ψυχική υγεία των ασθενών. Περίπου το 80% των ενηλίκων δήλωσε ότι οι ίδιοι ή κάποιο μέλος της οικογένειας ανησυχούσε για την πρόσβαση στη φροντίδα, σύμφωνα με έρευνα του Commonwealth Fund του 2023 σε ενήλικες ηλικίας 19 έως 64 ετών.

ΠΗΓΗ: CNN

Related post