H Alfa Romeo 33 Stradale κάνει όλα όσα περιμένουμε- Κάτω από 3” για τα 100 χλμ./ώρα και 333 χ.α.ω. τελική
Το supercar της Alfa Romeo συνεχίζει την πορεία του προς την παραγωγή και σε αυτό το πλαίσιο, μόλις ολοκληρώθηκε μια εξαιρετικά απαιτητική διαδικασία στη θρυλική πίστα του Ναρντό στην Ιταλία.
Το πρωτότυπο δοκιμών εξέλιξης “00” της πολυαναμενόμενης Alfa Romeo 33 Stradale ολοκλήρωσε μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία στη θρυλική πίστα του Ναρντό. Πρόκειται για μια από τις πλέον εξελιγμένες και πλήρεις εγκαταστάσεις δοκιμών στον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνεται και μια διάσημη στρογγυλή πίστα με μήκος 12,5 χλμ. Βασικό χαρακτηριστικό της είναι η κλίση του οδοστρώματος που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται με έως και 240 χλμ./ώρα χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να αγγίζει το τιμόνι.
Σε αυτό το πεδίο δοκιμών η 33 Stradale επαλήθευσε όχι μόνο την τελική ταχύτητα των 333 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα, μα επιπρόσθετα την άψογη αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου και τη σωστή συμπεριφορά όλων των μηχανικών μερών υπό τεράστια πίεση. Αυτό αφορά στον 3λιτρο V6 κινητήρα βενζίνης που αποδίδει περισσότερους από 620 ίππους, στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 8 σχέσεις που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, καθώς στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Οι συγκεκριμένες δοκιμές ακολούθησαν εκείνες που έλαβαν χώρα στο Μπαλόκο για την τελειοποίηση στη ρύθμιση παραμέτρων όπως η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και η συνεργασία του αλουμινένιου πλαισίου με τα διπλά ψαλίδια και τα ενεργά αμορτισέρ που εξασφαλίζουν τέλειο έλεγχο του κάθε τροχού. Σκοπός των δοκιμών ήταν επίσης η επιβεβαίωση ότι η επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο βρίσκεται στο απολύτως κορυφαίο επίπεδο που απαιτεί η κληρονομιά της 33 Stradale, τόσο στο “Strada” όσο και το “Pista” προφίλ οδήγησης.
Συναρπαστική είναι και η ρύθμιση “Partenza Veloce” που ενεργοποιείται με το πάτημα του κουμπιού “Quadrifoglio” στο κεντρικό τούνελ της καμπίνας. Με την ενεργοποίησή της, η λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας ευθυγραμμίζονται με τον άξονα του βέλτιστου ελέγχου της πρόσφυσης, προς όφελος της μέγιστης επιτάχυνσης. Σημαντικό μέρος των δοκιμών στο Μπαλόκο διαδραμάτισε και το πανίσχυρο σύστημα πέδησης που επιτρέπει στην 33 Stradale να ακινητοποιείται από τα 100 km/h σε μόλις 33 μέτρα.
Πρόκειται για σύστημα Brake-By-Wire που ενεργοποιείται ηλεκτρονικά και όχι μηχανικά, με αισθητήρες που ελέγχουν με ακρίβεια όχι μόνο την πίεση που αναπτύσσεται στο κύκλωμα με τις μονομπλόκ αλουμινένιες 6πίστονες εμπρός δαγκάνες και τις πίσω 4πίστονες, αλλά και τον έλεγχο της ευστάθειας συνολικά. Όσο για την αντοχή στη σκληρή χρήση, οι κεραμικοί δίσκοι εγγυώνται την απροβλημάτιστη διαχείριση των υψηλών θερμοκρασιών οπότε τη σταθερή απόδοση ακόμα και κάτω από τις πλέον απαιτητικές συνθήκες σπορ οδήγησης.
Πηγή: Sport24.gr