Piaggio Beverly 310: Με νέο, ισχυρότερο κινητήρα έρχεται το 2025 το ιταλικό best-seller
Το scooter που έγινε μέρος της σύγχρονης ιστορίας της αστικής κινητικότητας υιοθέτησε για το 2025 ένα νέο κινητήρα προδιαγραφών Euro5+ και αυξημένης ισχύος και ροπής για τη μεσαία του έκδοση. Ποιές ακόμη αλλαγές φέρνει το νέο Piaggio Beverly.
Το Piaggio Beverly είναι το διαχρονικά κορυφαίο Crossover των Ιταλών, καθώς συνδυάζει την ευελιξία και ευχρηστία ενός scooter μεγάλων τροχών με την άνεση και απόδοση ενός μεγάλου GT. Από την πρώτη του εμφάνιση, το 2001, έφερε την επανάσταση με τα χαρακτηριστικά άνεσης, ευελιξίας και ενεργητικής ασφάλειας από τον κόσμο των μοτοσυκλετών.
Η εμπορική επιτυχία του Beverly συνδέεται πάντα με συνεχείς αναβαθμίσεις τόσο στο στυλ όσο και στην τεχνολογία του. Το 2021, είκοσι χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, το Beverly ανανεώθηκε πλήρως, αποκτώντας ακόμα πιο μοντέρνα και σύγχρονη εμφάνιση – αλλά διατηρώντας αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά του: τον συνδυασμό ενός σπορ σκούτερ με μεγάλους τροχούς και ενός πολυτελούς GT που το καθιστά ευέλικτο στην αστική κίνηση όσο και άνετο για μεσαίες/μακρινές διαδρομές.
Και τώρα, το Beverly κάνει ένα ακόμα βήμα εξέλίξης, υιοθετώντας έναν νέο κινητήρα για την έκδοση μεσαίας ισχύος. Η χωρητικότητα έχει αυξηθεί από 278 σε 310 κυβικά, με την επέκταση της διαδρομής του εμβόλου από 63 σε πάνω από 70 mm.
Αυτός ο σύγχρονος και τεχνολογικά προηγμένος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας, σύμφωνος με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+, αποδίδει ισχύ 27,7 ίππων. Σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ έχει ανανεωθεί πάνω από το 70% των εξαρτημάτων, με αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής και την ομαλή απόδοση για πιο ζωντανή αλλά και εύκολη οδήγηση.
Παράλληλα, ο σχεδιασμός του καπακιού μειώνει σημαντικά το επίπεδο μηχανικού θορύβου του ιμάντα μετάδοσης κίνησης, ενώ έχει προστεθεί κι ένας κυλινδρικός άξονας που μειώνει την εσωτερική τριβή, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση και την ελαστικότητα.
Ο διπλός σωληνωτός σκελετός από ατσάλι υψηλής αντοχής και πρεσαριστά μεταλλικά φύλλα του Beverly 310 συνδυάζεται μπροστά με ένα πιρούνι Showa με ράβδους διαμέτρου 35 mm. Πίσω, ένα ζευγάρι αμορτισέρ Showa και το ελικοειδές ελατήριο με προφόρτιση 5 θέσεων εξελίχθηκαν ειδικά για το μοντέλο αυτό – ώστε να εγγυώνται την αποτελεσματική απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος και ταυτόχρονα να διασφαλίζουν ακριβή και ουδέτερη συμπεριφορά.
Χάρη στη δομή αυτή που προέρχεται από τον τομέα των μοτοσυκλετών και τους μεγάλους τροχούς με ζάντες ελαφρού κράματος (16” μπροστά και 14” πίσω), σε συνδυασμό με τα μεγάλα ελαστικά (110/70 μπροστά και 140/70 πίσω), το Beverly 310 προσφέρει άνεση και κράτημα δρόμου στο επίπεδο μοτοσυκλέτας.
Την ενεργητική ασφάλεια διαχειρίζεται το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR και το σύστημα φρένων με ABS δύο καναλιών ως στάνταρ. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει ο μεγάλος (300 mm – ο μεγαλύτερος στην κατηγορία) δίσκος με διπίστονη δαγκάνα και αντλία 12,7 mm, χαρακτηριστικά που προσφέρουν ισχυρό και προοδευτικό φρενάρισμα. Πίσω υπάρχει δίσκος 240 mm.
Ο σχεδιασμός του Beverly 310 δίνει έμφαση στο σπορ χαρακτήρα με σφιχτές, μυώδεις γραμμές που καταλήγουν σε ένα κομψό πίσω μέρος. Στις πλευρές του κυριαρχείται από τις μυώδεις γραμμές που οδηγούν προς τα πάνω, ενώ στο κέντρο του ρύγχους υπάρχει ένα κάθετο στοιχείο σχήματος “V” και μια τρισδιάστατη κυψελωτή γρίλια: μια σύγχρονη ερμηνεία της χαρακτηριστικής «γραβάτας» της Piaggio, που ενισχύει την σπορ εμφάνιση. Στο κέντρο του τιμονιού, ο LED προβολέας αυξάνει σημαντικά την ορατότητα, βελτιώνοντας την ενεργητική ασφάλεια.
Το ψηφιακό καντράν LCD 5,5 ιντσών στο κέντρο του τιμονιού συνδυάζεται με χειριστήρια εμπνευσμένα από τις μοτοσυκλέτες, που επιτρέπουν εύκολη διαχείριση των λειτουργιών. Η οθόνη εμφανίζει το συνολικό και μερικό οδόμετρο, τη θερμοκρασία αέρα, το ψηφιακό ρολόι, την ένδειξη στάθμης καυσίμου, τη θερμοκρασία, το εικονίδιο κινδύνου πάγου, το εικονίδιο χαμηλωμένου πλαϊνού σταντ και το εικονίδιο «service».
Επιπλέον, μέσω του κουμπιού MODE στη δεξιά χειρολαβή, μπορεί ο αναβάτης να επιλέξει μια σειρά από πληροφορίες διαδρομής: μέγιστη ταχύτητα, μέση ταχύτητα, στιγμιαία κατανάλωση, μέση κατανάλωση, αυτονομία και κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Τα φωτεινά ενδεικτικά παρακολουθούν όλες τις λειτουργίες («έλεγχος έγχυσης», πίεση λαδιού, ενεργοποίηση ABS και immobilizer, ενεργοποίηση μεσαίων φώτων και φλας).
Το σύστημα keyless επιτρέπει την εκκίνηση του κινητήρα χωρίς παραδοσιακό κλειδί, διευκολύνοντας λειτουργίες όπως η εκκίνηση, το άνοιγμα της σέλας και του καπακιού καυσίμου, ακόμη και όταν το κλειδί είναι στην τσέπη σας.
Το Piaggio Beverly 310 διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: την πιο εκλεπτυσμένη Beverly 310 και την πιο σπορ Beverly 310 S. Προσφέρεται σε νέα γκάμα γυαλιστερών χρωμάτων (Bianco Luna και Nero Cosmo), συνδυασμένα με μεταλλικές λεπτομέρειες. Το Piaggio Beverly S, από την άλλη, έχει σπορ ματ φινιρίσματα σε τέσσερις χρωματικές παραλλαγές: το νέο Grigio Mercurio, καθώς και τα Nero Meteora, Verde Jungle και Blu Zaffiro.
Για όλη τη νέα σειρά του Piaggio Beverly υπάρχει μια σειρά αξεσουάρ που ενισχύουν την άνεση και την ευελιξία κατά τη χρήση. Το top box των 36 λίτρων, βαμμένο στο χρώμα του scooter και εξοπλισμένο με μαξιλάρι άνεσης στο ίδιο χρώμα και υλικό με τη σέλα, χωράει ένα κράνος full-face ή ένα κράνος τύπου jet.
Το top box των 52 λίτρων μεγιστοποιεί τη χωρητικότητα και διατίθεται με δύο προαιρετικές επιλογές: κάλυμμα στο χρώμα του οχήματος και μαξιλάρι στο ίδιο χρώμα και υλικό με τη σέλα. Περιλαμβάνεται επίσης το πρακτικό top box με σύστημα keyless που ανοίγει και κλείνει με το τηλεχειριστήριο, ακόμα και μέσα από την τσέπη σας.
Ο προστατευτικός ανεμοθώρακας, κατασκευασμένος από άθραυστο υλικό και σχεδιαστικά απόλυτα ταιριαστός με το ιταλικό scooter, προσφέρει βέλτιστη προστασία από τις καιρικές συνθήκες.
Ο κατάλογος των αξεσουάρ συμπληρώνεται μεταξύ άλλων με τη μικρότερη αεροδυναμική ποδιά (προεγκατεστημένη στην έκδοση 400 HPE) που παρέχει προστασία από τον άνεμο, με την Comfort+ θερμαινόμενη σέλα, το Comfort+ κάλυμμα ποδιών, τις θερμαινόμενες χειρολαβές, τη μονάδα διαχείρισης θερμαινόμενων αξεσουάρ και το σύστημα μηχανικής αντικλεπτικής προστασίας.
Τέλος, δεν θα μπορούσε να λείπει το σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio MIA, το οποίο είναι στάνταρ στην έκδοση 400 HPE, και επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με το Piaggio Beverly μέσω Bluetooth.
Πηγή: Sport24.gr