Επίσημο: Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Suzuki- Το e Vitara σύντομα και στην Ευρώπη με έως και 184 ίππους
Η Suzuki Motor Corporation παρουσίασε στο Μιλάνο το e Vitara και οι βλέψεις για επικράτηση στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών SUV είναι ξεκάθαρες.
Το e Vitara βασίζεται στο πρωτότυπο μοντέλο “eVX”, το οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στην Ινδία τον Ιανουάριο του 2023 και στην Japan Mobility Show τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο στρατηγικό SUV μοντέλο BEV της Suzuki. Με το θέμα “Emotional Versatile Cruiser”, το e Vitara διαθέτει σχεδιασμό που συνδυάζει την αίσθηση προηγμένης τεχνολογίας και δύναμης.
Διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που προσφέρει ευελιξία, ενώ κάνει εξαιρετική την οδηγική εμπειρία, ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης “ALLGRIP-e” που παρέχει όχι μόνο εκτός δρόμου αυξημένες ικανότητες αλλά και πολύ δυνατή απόδοση, καθώς και μια νέα πλατφόρμα την “HEARTECT-e” που είναι ειδικά σχεδιασμένη για BEV.
Το θέμα σχεδίασης είναι “High-Tech & Adventure”, που ενσωματώνει την προηγμένη αίσθηση ενός BEV και τη στιβαρή φύση ενός SUV, εμπνέοντας αίσθηση περιπέτειας. Το αμάξωμα έχει εντυπωσιακή σχεδίαση με μεγάλης διαμέτρου τροχούς και μακρύ μεταξόνιο, ενώ στο εσωτερικό είναι τοποθετημένη μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και πάνελ θυρών και κεντρική κονσόλα που δίνουν την αίσθηση της περιπέτειας, αντανακλώντας το θέμα “High-Tech & Adventure”.
Όλα αυτά τα στοιχεία πλαισιώνονται από κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού. Επιπλέον, το σύστημα BEV αποτελείται από τον υψηλής απόδοσης eAxle που ενσωματώνει το μοτέρ και τον inverter, μαζί με τις μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP), που σχεδιάστηκαν για ασφάλεια και αξιοπιστία. Επιτυγχάνει σβέλτες επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει από χαμηλές σε υψηλές ταχύτητες.
Το «ALLGRIP-e» είναι ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης που αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Suzuki στην τετρακίνηση, με δύο ανεξάρτητα eAxles μπροστά και πίσω. Το σύστημα προσφέρει εξαιρετική απόκριση με ακριβή έλεγχο. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία Trail για ομαλή έξοδο από δύσκολα εδάφη, μειώνοντας την ισχύ στους τροχούς που σπινάρουν και διανέμοντας τη ροπή κίνησης στον αντίθετο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση (λειτουργία LSD).
Η πλατφόρμα περιλαμβάνει το νέο “HEARTECT-e” ειδικά για BEV, με ελαφριά δομή, προστασία της μπαταρίας υψηλής τάσης και ευρύχωρο εσωτερικό. Η δομή του πατώματος έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μην υπάρχουν μηχανικά μέρη κάτω από αυτό, μεγιστοποιώντας τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Οι εκδόσεις του μοντέλου σε ότι αφορά στην απόδοση ισχύος, θα είναι από 144 έως 184 ίππους- με τη δυνατότερη να συνδυάζεται με την εξελιγμένη τετρακίνηση.
Πηγή: Sport24.gr