Παρ’ ολίγον είσοδος συρμού Προαστιακού σε γραμμή του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας

 Παρ’ ολίγον είσοδος συρμού Προαστιακού σε γραμμή του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας

Παρ’ ολίγον είσοδος συρμού του Προαστιακού σε γραμμή του Μετρό σημειώθηκε στη Δουκίσσης Πλακεντίας στις 9 Οκτωβρίου, σύμφωνα με έγγραφο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), το οποίο επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης. Ο κ. Τερεζάκης, μιλώντας στον Real FM και τον Νίκο Στραβελάκη, εξήγησε πως ο σταθμάρχης έδωσε λανθασμένη εντολή, με αποτέλεσμα ο Προαστιακός να κατευθυνθεί προς τη γραμμή του Μετρό, ενώ τόνισε πως ο σταθμάρχης θα απομακρυνθεί για επανεκπαίδευση.

Ο ίδιος ανέφερε πως τη συγκεκριμένη στιγμή έπρεπε να εισέλθει συρμός του Μετρό, αλλά λόγω καθυστέρησης προηγείτο ο Προαστιακός χωρίς να αλλάξει η χάραξη από τον τηλεδιοικητή. Το περιστατικό συνέβη 500 μέτρα πριν την είσοδο της σήραγγας. Ο μηχανοδηγός, όπως αποκάλυψε ο κ. Τερεζάκης, παραβίασε δύο φωτοσήματα που τον ενημέρωναν ότι εισερχόταν σε γραμμή του Μετρό και δεν σταμάτησε, γεγονός για το οποίο ελέγχεται.

Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη, το λάθος προήλθε από τον σταθμάρχη, ο οποίος χάραξε πορεία που θα έστελνε τον συρμό σε γραμμή του Μετρό, αντί του Προαστιακού. Μετά την επανεκπαίδευση του σταθμάρχη, θα αποφασιστεί αν και πού θα συνεχίσει την εργασία του.

Όσο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Τερεζάκης ανέφερε πως παρόλο που τα σήματα λειτουργούσαν σωστά, το λάθος του σταθμάρχη δεν ανιχνεύθηκε, επειδή η χάραξη που είχε δοθεί δεν έστελνε τον συρμό σε αντίθετη κατεύθυνση.

Στο έγγραφο της ομοσπονδίας περιγράφεται ότι ο μηχανοδηγός του Προαστιακού συνειδητοποίησε πως τα κλειδιά είχαν στραφεί σε λάθος πορεία, στέλνοντας τον συρμό στο υπόγειο δίκτυο του Μετρό, όπου δεν επιτρέπεται να εισέλθει ο Προαστιακός.

Πληροφορίες της “Εφημερίδας των Συντακτών” αναφέρουν ότι ο μηχανοδηγός προσπάθησε να επικοινωνήσει 2-3 φορές με το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών μέσω ασυρμάτου, χωρίς να λάβει απάντηση. Όταν αυτό απέτυχε, αποφάσισε να εισέλθει στη λάθος γραμμή με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Οταν το τρένο πέρασε έναν αισθητήρα, ενεργοποιήθηκε η τηλεδιοίκηση στο ΣΚΑ, αποτρέποντας το ατύχημα.

Related post