Enterprise Greece: Με 40 εταιρείες συμμετείχε η Ελλάδα στην Marmomac 2024
H Ελληνική Εταιρία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας Θράκης (ΣΕΜΜΘ) οργάνωσε με πολλαπλές δράσεις, για 2η συνεχή χρονιά την προβολή του Greek Marble|Then.Now.Forever, στο πλαίσιο της 58ης Marmomac, που διεξήχθη από 24 έως 27 Σεπτεμβρίου 2024 στη Βερόνα της Ιταλίας, με τη συμμετοχή 40 διακεκριμένων ελληνικών εταιρειών του κλάδου, οι οποίες ανέδειξαν μέσα από τα περίπτερά τους, τα μοναδικά χαρακτηριστικά και την ποικιλομορφία του ελληνικού μαρμάρου.
Η Enterprise Greece, συνεχίζοντας τη συνεργασία της με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης (ΣΕΜΜΘ), οργάνωσε περίπτερο προβολής του Greek Marble|Then.Now.Forever, στο Hall “Μarmomac Plus Theater”. Από κοινού δημιούργησαν και υποστήριξαν διαφημιστική καμπάνια με το Greek Marble | Then. Now. Forever. – A symbol of excellence, η οποία βρισκόταν σε όλα τα κεντρικά σημεία της έκθεσης και τέλος εξασφάλισαν και φέτος την προβολή του official βίντεο για το ελληνικό μάρμαρο στην κεντρική γιγαντοοθόνη του Hall “Μarmomac Plus Theater”, το οποίο αποτελούσε σημείο συνάντησης των κορυφαίων αρχιτεκτονικών γραφείων και πραγματοποιήθηκαν όλες οι σημαντικές ομιλίες και εκδηλώσεις. Στην καλύτερη προβολή της ελληνικής συμμετοχής και του ελληνικού μαρμάρου, συνέβαλε επίσης και η προβολή που είχε γίνει στην έκθεση το προηγούμενο διάστημα, με σειρά άρθρων και αφιερωμάτων στον Ιταλικό τύπο, χάρη στις ενέργειες της Enterprise Greece.
Η 58η διοργάνωση της Marmomac, της μεγαλύτερης και πιο σημαντικής παγκόσμιας έκθεσης για τη βιομηχανία του μαρμάρου εστίασε, στην προβολή προηγμένων τεχνολογιών και βιώσιμων πρακτικών, για τη βελτίωση της παραγωγής αλλά και των εφαρμογών του μαρμάρου και των πετρωμάτων. Την έκθεση επισκέφθηκαν περισσότεροι από 50.000 επαγγελματίες του κλάδου, εκ των οποίων το 66% ήταν ξένοι από 140 χώρες. Ως προς τους εκθέτες συμμετείχαν 1.485 εταιρείες από 55 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, καταλαμβάνοντας συνολικά 74.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου, που περιλάμβαναν 12 εσωτερικά Halls και 4 εξωτερικούς χώρους. Ως προς τους κορυφαίους αγοραστές, σύμφωνα με δεδομένα που μας παραχωρήθηκαν από την Marmomac και αφορούν το σύνολο των εκθετών, οι πέντε πιο σημαντικές αγορές ήταν η Γερμανία, η Ισπανία, οι ΗΠΑ, η Γαλλία και η Ινδία.
Σημειώνεται ότι παρατηρήθηκε ιδιαίτερη άνοδος από την Ινδία (10%) καθώς και εντυπωσιακή αύξηση από το Ηνωμένο Βασίλειο (20%).
Παράλληλα με την έκθεση, η MARMOMAC αποτέλεσε κέντρο εκπαίδευσης και διαλόγου με πάνω από 40 συνέδρια και εργαστήρια, μέσω πρωτοβουλιών όπως το ThePlus Theatre και το A Matter of Stone. Σημαντικό ήταν επίσης το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για αρχιτέκτονες στην Ακαδημία MARMOMAC.
Η Ελλάδα στη φετινή διοργάνωση είχε δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις:
- Για πρώτη φορά φέτος, μέσω ειδικής βράβευσης από την Ένωση Γυναικών Μαρμάρου της Ιταλίας (Le Donne del Marmo), τιμήθηκαν 2 «πρέσβειρες» της γυναικείας επιχειρηματικότητας του κλάδου, για τη σημαντική συμβολή τους στην εξέλιξη και ανάδειξη του μαρμάρου παγκοσμίως. Μεταξύ των βραβευθέντων και εκπροσωπώντας τη διεθνή διάσταση του θεσμού, η κα Ειρήνη Παπαγιαννούλη, διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας Αφοί Ι. Παπαγιαννούλη Α.Ε., η οποία είναι και ενεργό μέλος του ΣΕΜΜΘ.
- Η Ελληνική εταιρεία «Stonetech», επίσης ενεργό μέλος του ΣΕΜΜΘ, διακρίθηκε και τιμήθηκε με το Βραβείο «Best Communicator», στην κατηγορία Διεθνούς Σχεδιασμού. Η επιτροπή αναγνώρισε την καινοτόμο παρουσίαση της εταιρείας, με εντυπωσιακό περίπτερο σχεδιασμένο από τον Σπύρο Σούλη, το οποίο ανέδειξε την ομορφιά και την διαχρονικότητα των ελληνικών μαρμάρων.
Την έκθεση επισκέφτηκε η κα Παγώνα Λάρδα, Σύμβουλος ΟΕΥ Α΄, από το Γραφείο ΟΕΥ της Ελληνικής Πρεσβείας στο Μιλάνο, κατά τη διάρκεια της οποίας είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί από τις Ελληνικές εταιρείες για τις δραστηριότητές τους καθώς και να διερευνηθούν τρόποι προβολής και προώθησης του ελληνικού μαρμάρου στην Ιταλική αγορά.
Αναφερόμενος στην επιτυχημένη παρουσία της χώρας μας στην 58η Marmomac, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, ανέφερε ότι: «Η επιτυχημένη συνεργασία μας με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας Θράκης, έχει συμβάλει στην ουσιαστική ενδυνάμωση της εικόνας και την αύξηση της προστιθέμενης αξίας του “brand” του Ελληνικού Μαρμάρου στις διεθνείς αγορές. Στην εθνική αυτή προσπάθεια σημαντική είναι και η συμβολή των ίδιων των ελληνικών εταιρειών με την έντονη εξωστρέφειά τους αλλά και την πάντα προσεγμένη και εντυπωσιακή τους συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και παρουσιάσεις. Η εξαιρετική τους παρουσία και στην 58η Marmomac, ανέδειξε τη σημαντική θέση και την αναγνωρισιμότητα που κατέχει το Ελληνικό Μάρμαρο στην παγκόσμια αγορά. Η Enterprise Greece σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο (ΣΕΜΜΘ), υποστηρίζοντας τις ελληνικές συμμετοχές σε ποικίλες δράσεις για την προώθηση του μαρμάρου στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις του κλάδου, συμβάλλει στη συνολική προβολή αυτού και των εταιρειών του, για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών».
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μακεδονίας- Θράκης (ΣΕΜΜΘ), κ. Γιώργος Λιανός, τόνισε: «Η MARMOMAC 2024, επιβεβαίωσε με τον πιο εμφατικό τρόπο την δεσπόζουσα θέση που έχει σε παγκόσμιο επίπεδο ως διεθνής έκθεση της Βιομηχανίας Μαρμάρου και Φυσικών Πετρωμάτων. Η συμμετοχή του Ελληνικού Μαρμάρου στη MARMOMAC ανέδειξε σε μεγάλης εμβέλειας κοινό, την εξέχουσα θέση του κλάδου στην παγκόσμια αγορά, τόσο μέσω των 40 εκθετών-Ελληνικών Εταιρειών, όσο και μέσω του περιπτέρου προβολής του Ελληνικού μαρμάρου και της εκτεταμένης προωθητικής εκστρατείας με σύνθημα “Greek Marble|Then. Now. Forever”, που επιτεύχθηκε σε συνεργασία του ΣΕΜΜΘ με την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Εκ μέρους του Δ.Σ. του ΣΕΜΜΘ, καθώς και εκ μέρους όλων των μελών μας, θέλω να ευχαριστήσω τα στελέχη της Enterprise Greece, για την μέγιστη συμβολή τους στην υλοποίηση της φετινής συμμετοχής στη MARMOMAC, και εκφράζω τη βεβαιότητα ότι η συνέχιση της συνεργασίας του ΣΕΜΜΘ με την Enterprise Greece, θα συμβάλλει τα μέγιστα στην καθιέρωση του brand του Ελληνικού Μαρμάρου και στην προβολή του κλάδου στις επόμενες σημαντικές διεθνείς εκθέσεις».