Βόλος: Μηνύσεις και αγωγές διερευνά ο κλάδος της εστίασης για το θέμα των νεκρών ψαριών
Αγανακτισμένοι είναι με τα νεκρά ψάρια στον Παγασητικό και την αδιαφορία των ιθυνόντων εδώ και καιρό, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης που προσανατολίζονται σε μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου, ενώ ζητούν από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου να προχωρήσει σε ρυθμίσεις χρεών και εκπτώσεις αναφορικά με την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων στην παραλία της πόλης.
Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ Βόλου ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καταστημάτων Εστίασης και Διασκέδασης, Στέφανος Στεφάνου, ο τζίρος τους φέτος το καλοκαίρι μειώθηκε από 50-70% και τώρα χάνουν και τον Σεπτέμβριο που ήταν ένας καλός μήνας διαχρονικά. “Η κατάσταση ειαι τραγική. Η ζημιά ξεκίνησε φέτος με το θέμα την ποιότητας των νερών του Παγασητικού που δεν ξεκαθάριζε έγκαιρα η κατάσταση και πολλοί τουρίστες δεν ήλθαν καθόλου. Και τώρα συνεχίζεται με τα νεκρά ψάρια”, τονισε ο κ. Στεφάνου.
Ο κ. Στεφάνου ζητά από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου να διευκολύνει τους καταστηματάρχες της παραλίας στις οφειλές τους για την τοποθέτηση των τραπεζοκαθισμάτων. “Συνάδελφοι μού μεταφέρουν ότι δεν έχουν να πληρώσουν φράγκο και ζητούν να μην πληρώσουν μετά από αυτή τη μεγάλη ζημιά με τα νεκρά ψάρια. Τουλάχιστον ο ΟΛΒ ας κάνει ρυθμίσεις και εκπτώσεις”, τόνισε ο κ. Στεργίου. Τέλος ανέφερε ότι ο σύλλογος μαζί με τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου και την Ένωση Ξενοδόχων ανέθεσαν σε δικηγόρο να διερευνήσει την κατάθεση μηνύσεων κατά παντός υπευθύνου και την πιθανή αγωγή, “καθώς άκρη δεν βγάζουμε με τον ένα να ρίχνει την ευθύνη στον άλλο γι αυτά που συμβαίνουν”.