Η BMW διευκολύνει την ηλεκτροκίνηση και εισάγει το παρκάρισμα με τον οδηγό έξω από το αυτοκίνητο
Οι εφαρμογές γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τους πελάτες, ειδικά όταν πρόκειται για την ηλεκτρική κινητικότητα και τη φόρτιση των οχημάτων. Η νέα λειτουργία Electric Vehicle Analysis επιτρέπει στους πελάτες που οδηγούν μια BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης να προσομοιώσουν πόσο καλά μια αμιγώς ηλεκτρική BMW θα ταίριαζε στο προσωπικό τους οδηγικό προφίλ.
Οι εφαρμογές My BMW και MINI επεκτείνονται και βελτιώνονται συνεχώς με συνολικά πέντε ενημερώσεις το χρόνο. Για να ξεκινήσει η διαδικασία προσομοίωσης, ο πελάτης επιλέγει στην εφαρμογή ένα ηλεκτρικό μοντέλο της BMW ως εναλλακτικό όχημα. Μόλις το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης καλύψει μια απόσταση 2.000 χιλιομέτρων, η ανάλυση δείχνει τις διαδρομές εκείνες που θα μπορούσαν να γίνουν με μία μόνο φόρτιση.
Αυτό έχει ως στόχο να καταπολεμήσει το άγχος αυτονομίας και τις όποιες ανησυχίες σχετικά με την καθημερινή πρακτικότητα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που εξακολουθούν να αποτελούν σήμερα ανασταλτικό παράγοντα για τους υποψήφιους αγοραστές. Για την προσομοίωση, η εφαρμογή χρησιμοποιεί δεδομένα οδήγησης, όπως προκύπτουν από τη λειτουργία My Trips.
Χάρη σε αυτή την ξεχωριστή βάση δεδομένων, το εργαλείο Electric Vehicle Analysis είναι σε θέση να παρέχει στον πελάτη μια αξιόπιστη βάση προκειμένου να αποφασίσει τον τύπο του συστήματος κίνησης που θα επιλέξει για το επόμενο όχημά του. Η λειτουργία θα αναβαθμιστεί στο μέλλον και θα προστεθούν αξιολογήσεις του χρόνου που το όχημα μένει εκτός λειτουργίας, σε συνδυασμό με πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες εγκαταστάσεις και τον απαιτούμενο χρόνο φόρτισης.
Για να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο Electric Vehicle Analysis, οι πελάτες πρέπει να διαθέτουν μια BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης και λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 7 ή κάποια νεότερη έκδοση. Η τελευταία ενημέρωση εισήγαγε μια σειρά χαρακτηριστικών που έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη εμπειρία σχεδιασμού διαδρομής κατά την εναλλαγή μεταξύ οχήματος και εφαρμογής.
Επιλογές όπως είναι για παράδειγμα η αποφυγή αυτοκινητόδρομων, πορθμείων ή διοδίων μπορούν πλέον να οριστούν στην εφαρμογή και συγχρονίζονται πάντα αυτόματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η εφαρμογή My BMW / MINI με σχεδιασμό διαδρομής που είναι βελτιστοποιημένη με γνώμονα τη φόρτιση για ηλεκτρικά οχήματα, καθιστά εφικτή την προσθήκη μεμονωμένων στάσεων φόρτισης.
Οι εφαρμογές ειδοποιούν επίσης τον χρήστη για εγκαταστάσεις που βρίσκονται κοντά σε σταθμούς φόρτισης, όπως εστιατόρια, καφετέριες, τράπεζες και σούπερ μάρκετ, με σχετικές, λεπτομερείς πληροφορίες. Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν και να διαχειρίζονται τα προτιμώμενα τιμολόγια φόρτισης από μεγάλο αριθμό παρόχων στο νέο Charging Wallet της εφαρμογής.
Όταν ο χρήστης της εφαρμογής επιλέγει έναν σταθμό φόρτισης, εμφανίζονται οι ισχύουσες τιμές για τα επιλεγμένα τιμολόγια φόρτισης, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, επιτρέποντας στον χρήστη να επιλέξει το φθηνότερο τιμολόγιο γι’ αυτόν. Οι ευρέως φάσματος λειτουργίες της εφαρμογής βελτιώνονται και επεκτείνονται συνεχώς, αυξάνοντας την ικανοποίηση των χρηστών.
Σε όλο τον κόσμο, ήδη 13 εκατομμύρια πελάτες χρησιμοποιούν το My BMW App και το MINI App, εκ των οποίων ένα εκατομμύριο μόνο στη Γερμανία. Και οι δύο εφαρμογές έχουν μέση βαθμολογία 4,8 αστέρια στο App Store. Οι εφαρμογές ενημερώνουν τους οδηγούς για την τρέχουσα κατάσταση της BMW ή του MINI τους, ενώ τους επιτρέπουν να έχουν εκτενή έλεγχο του αυτοκινήτου.
Αυτό σημαίνει πως μπορούν να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν τις πόρτες, να ενεργοποιούν τον κλιματισμό, να στέλνουν διευθύνσεις προορισμού στο σύστημα πλοήγησης ή να χρησιμοποιούν τη λειτουργία Remote 3D View (μόνο στην Πολωνία) για να εμφανίζουν μια εικόνα της περιοχής γύρω από το όχημα ή του εσωτερικού του. Από το tab “Services & Store” έχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες ή να αποκτήσουν αναβαθμίσεις ConnectedDrive.
Εάν έχει ρυθμιστεί το ψηφιακό κλειδί BMW ή MINI Digital Key Plus, οι ελιγμοί και οι λειτουργίες στάθμευσης που έχουν προηγουμένως αποθηκευτεί μπορούν να εκτελούνται από το εξωτερικό του αυτοκινήτου, με τον οδηγό να στέκεται σε κοντινή απόσταση. Η διαχείριση των απαιτήσεων συντήρησης και σέρβις μπορεί επίσης να πραγματοποιείται από τις δύο εφαρμογές.
Για παράδειγμα, οι χρήστες λαμβάνουν ένα push notification εάν το αυτοκίνητό τους χρειάζεται σέρβις και μπορούν να κλείσουν ραντεβού απευθείας στην εφαρμογή. Η εφαρμογή παρέχει επίσης υποστήριξη κατά τη διάρκεια του σέρβις, όπως check-in, βίντεο σέρβις, παρακολούθηση της κατάστασης κατά την διαδικασία συντήρησης και πληρωμή.
Μέσω της εφαρμογής παρέχεται γρήγορη πρόσβαση στην υπηρεσία οδικής βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης. Η διαθεσιμότητα των επιμέρους λειτουργιών διαφέρει ανάλογα με τις προδιαγραφές του οχήματος και τη χώρα στην οποία κινείται.
Πηγή: Sport24.gr