Αυτές είναι οι νέες εκδόσεις κινητήρων και οι τιμές για το εντυπωσιακό νέο 3008 SUV της Peugeot
Το νέο 3008 συγκεντρώνει όλη την εφευρετικότητα και την τόλμη της Peugeot. Το «Next Level» Fastback SUV, ανεβάζει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο τη δημιουργικότητα του σχεδιασμού του, την οδηγική απόλαυση και την τεχνολογία που προσφέρει στους χρήστες του. Παράλληλα, ενισχύει εκείνα τα premium χαρακτηριστικά που έκαναν τον προκάτοχο του πρωταγωνιστή της κατηγορίας του καθ’ όλη την διάρκεια της εμπορικής του πορείας.
Αξίζει να σημειωθεί πως συνολικά, το 3008 στην προηγούμενή του γενιά, είχε δημιουργήσει πάνω από 1.320.000 ευχαριστημένους πελάτες σε 130 χώρες όπου διατέθηκε. Καθώς η Peugeot στοχεύει να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη αλλά ταυτόχρονα πιστεύει πως κάθε πελάτης, στο προσωπικό του ταξίδι προς τον εξηλεκτρισμό, θα πρέπει να μπορεί να βρει τη σωστή λύση για τις ανάγκες του, έχει προσαρμόσει ανάλογα τις εκδόσεις του νέου μοντέλου.
Το νέο Peugeot 3008 αποτελεί παράδειγμα της αποφασιστικής, ρεαλιστικής και χωρίς αποκλεισμούς προσέγγισης της Peugeot στην πορεία προς τον εξηλεκτρισμό. Με το λανσάρισμα του νέου 3008, η Peugeot προσφέρει τρεις τεχνολογίες εξηλεκτρισμού που καλύπτουν τις ποικίλες ανάγκες των πελατών, καθεμία από τις οποίες προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις.
Πιο συγκεκριμένα, στο 3008 HYBRID, το έξυπνο υβριδικό σύστημα 48V, προσφέρει την δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης κατά 50% στις καθημερινές αστικές διαδρομές. Συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Miller και έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, με έναν ηλεκτροκινητήρα 21hp ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Αποδίδει ισχύ 136hp, προσφέροντας έως 20% χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης σε σχέση με έναν θερμικό κινητήρα βενζίνης. Το νέο 3008 Hybrid προσφέρει εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων, που συγκαταλέγονται στις χαμηλότερες της κατηγορίας, με τη μικτή κατανάλωση κατά WLTP να είναι μόλις 5,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περιορισμένες στα 123 g/km.
Στο 3008 PLUG-IN HYBRID, τη διαφορά κάνει το GEN2 Plug-In Υβριδικό σύστημα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Σε σχέση με το απερχόμενο Plug-In Hybrid σύστημα, διαθέτει μπαταρία διπλάσιας χωρητικότητας (21kWh) προσφέροντας αυξημένα επίπεδα ηλεκτρικής αυτονομίας: 87km και 102km σε συνδυασμένο και αστικό κύκλο αντίστοιχα.
Το Peugeot 3008 Plug-In Hybrid ξεχωρίζει για την αποδοτικότητά του με πιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου μόλις 0,9 l/100 km και εκπομπές ρύπων που ξεκινούν από 19 g CO2/km (κύκλος μικτού κύκλου WLTP). Χάρη στο ρεζερβουάρ καυσίμου 55 λίτρων, το Peugeot 3008 Plug-In Hybrid προσφέρει επίσης εκτεταμένη αυτονομία για μεγάλα ταξίδια. Ιδιαίτερα σημαντικό επίσης για τους εταιρικούς χρήστες αποτελεί το γεγονός της απαλλαγής από τον φόρο εταιρικής χρήσης.
Τέλος, το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-3008, περνά σε επόμενο επίπεδο χάρη στην νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis, όντας το πρώτο μοντέλο που την χρησιμοποιεί. Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη ηλεκτρική απόδοση στην κατηγορία: αυτονομία έως 680 km, εξαιρετικά γρήγορο χρόνο φόρτισης (100 km σε 10 λεπτά), οδηγική απόλαυση, αποδοτικότητα και ένα ευρύ φάσμα συνδεδεμένων υπηρεσιών.
Το νέο Ε-3008, θα είναι διαθέσιμο σε 3 επιλογές κινητήριων συνόλων, ικανή να ανταποκριθεί σε ένα ευρύ φάσμα μεταφορικών αναγκών: (Ε-3008 210 ίππων, Ε-3008 Dual Motor AWD 320 ίππων, Ε-3008 long range 230 ίππων με 680km ηλ αυτονομία). Το νέο 3008 θα διατίθεται σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού, ALLURE και GT, με 3 πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού, για να είναι απλές οι επιλογές.
Σε αντίθεση όμως με την απλότητα των επιλογών, το επίπεδο εξοπλισμού είναι εξαιρετικά γενναιόδωρο. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση Allure περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εσωτερικές επενδύσεις σε συνδυασμό δέρμα – ύφασμα, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας HD, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, προβολείς και φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, Peugeot Panoramic i-Cockpit με αιωρούμενη κυρτή οθόνη 21 ιντσών, επαγωγικό φορτιστή smartphone, δικτυωμένο σύστημα πληροφόρησης Peugeot i-Connect, i-Toggles με δυνατότητα εξατομίκευσης
Η έκδοση GT διατίθεται σε δίχρωμο αμάξωμα με μαύρη οροφή και εσωτερικές επενδύσεις από Alcantara. Ο βασικός εξοπλισμός, επιπλέον της έκδοσης Allure περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Pixel LED, μπροστινούς αισθητήρες στάθμευσης, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, προσαρμόσιμο φωτισμό περιβάλλοντος.
Στο εσωτερικό όλων των εκδόσεων συναντάμε το εντυπωσιακό Peugeot Panoramic i-Cockpit. Εκτός από την εντυπωσιακή αιωρούμενη πανοραμική οθόνη 21 ιντσών, η γοητεία και ο τεχνολογικός χαρακτήρας της καμπίνας ενισχύονται από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, ο οποίος αντανακλάται στην κομψή επένδυση από γνήσιο αλουμίνιο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και φτάνει καλύπτοντας το επάνω μέρος των δύο μπροστινών θυρών.
Ο συνδυασμός αλουμινίου, φωτός και υφάσματος, δημιουργεί μια μοναδική, υψηλής ποιότητας αρμονία από premium υλικά. Για να μπορέσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι πελάτες να συμμετάσχουν σε αυτό το ταξίδι προς τον εξηλεκτρισμό, και να απολαύσουν το next-level Fastback SUV που θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της Premium αισθητικής, της οδηγικής απόλαυσης, και της αποδοτικότητας, η PEUGEOT προσφέρει το νέο Peugeot 3008 σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.
Έτσι λοιπόν, για τη “βασική” αλλά πολύ πλούσια εξοπλισμένη έκδοση του μοντέλου με τους 136 ίππους, η τιμή εκκίνησης (Allure) έχει οριστεί στα 36.900 ευρώ (40.900 ευρώ η GT). Η έκδοση Allure με το PHEV σύνολο τιμάται στα 46.900 ευρώ (GT: 50.500 ευρώ), ενώ η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή ξεκινά από τα 43.500 ευρώ και καταλήγει στα 54.500 ευρώ.
Πηγή: Sport24.gr