Το αυτόνομο ρομπότ της BMW που κάνει παιχνίδι τις βαριές δουλειές
Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία πραγματοποιεί ένα ακόμη βήμα προς το ψηφιακό και έξυπνα συνδεδεμένο BMW iFACTORY. Το φορτηγό-πλατφόρμα χωρίς οδηγό, το οποίο κινείται με ρεύμα και έχει ωφέλιμο φορτίο 55 τόνων, θα διαχειρίζεται αυτόνομα την μεταφορά εργαλείων και χαλύβδινων ακατέργαστων τεμαχίων για τις γραμμές πρέσας εντός της μονάδας.
Χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία αισθητήρων, το σύστημα μεταφοράς πλοηγείται με ακρίβεια και πλήρως αυτόνομα στις εγκαταστάσεις παραγωγής του τμήματος πρεσών του Ρέγκενσμπουργκ με ταχύτητα τεσσάρων χιλιομέτρων την ώρα, όπως είπαμε, χωρίς οδηγό. Η συγκεκριμένη επιλογή, είναι μοναδική στο είδος της και δεν υπάρχει προς το παρόν πουθενά αλλού στον κόσμο.
Το νέο όχημα μεταφοράς χωρίς οδηγό χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία LiDAR (Light Detection And Ranging) από την κατασκευάστρια εταιρεία Pefra. Σε συνδυασμό με κάμερες και αισθητήρες ραντάρ, παρακολουθούν το περιβάλλον τους, βοηθώντας στον προσανατολισμό, την ανίχνευση εμποδίων και τη μέτρηση της απόστασης, παρέχοντας έτσι αυξημένη ασφάλεια και αποτελεσματικότητα σε ένα “δύσκολο” περιβάλλον όπως είναι αυτό του εργοστασίου.
Οι 3D αισθητήρες LiDAR σαρώνουν τον περιβάλλοντα χώρο χρησιμοποιώντας πολλές μεμονωμένες οπτικές μετρήσεις απόστασης, οι οποίες στη συνέχεια συνδυάζονται για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης εικόνας (“scatter plot”) του περιβάλλοντος που καταγράφεται από τον αισθητήρα LiDAR.
Το τμήμα πρεσών στο εργοστάσιο BMW Group στο Ρέγκενσμπουργκ επεξεργάζεται περίπου 1.100 τόνους χάλυβα κάθε εργάσιμη ημέρα. Σε ημερήσια βάση, αυτό ισοδυναμεί με παραγωγή 113 διαφορετικών πρεσαριστών εξαρτημάτων αμαξώματος, που σε απόλυτο αριθμό ανέρχονται σε 131.000. Εκτός από εξαρτήματα που αφορούν την ίδια την δομή αλλά και την ενίσχυση των αμαξωμάτων, το τμήμα πρεσών διαμορφώνει επίσης μεγάλα τμήματα εξωτερικών πάνελ.
Πηγή: Sport24.gr