Η νέα εποχή των OMODA & JAECOO στην Ευρώπη- Οι εταιρείες που θέλουν να αλλάξουν την εικόνα των SUV
Οι OMODA & JAECOO πραγματοποίησαν με επιτυχία συνέντευξη Τύπου στην Πολωνία, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη τους στην Ευρώπη, ακολουθώντας την πρόσφατη είσοδό της πρώτης εκ των δύο με τα SUV στην ισπανική αγορά τον Φεβρουάριο. Οι OMODA & JAECOO σχεδιάζουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό οικοσύστημα συνεργασιών και ένα δίκτυο υπηρεσιών πωλήσεων στην Πολωνία.
Ενδιαφέρον έχει και ο τρόπος με τον οποίο θα “ελιχθούν” οι εταιρείες καθώς σκοπεύουν να εδραιωθούν δημιουργώντας στρατηγικές συμμαχίες με 15 κορυφαίους Πολωνούς εμπόρους αυτοκινήτων. Με μια καλά οργανωμένη αλυσίδα εφοδιασμού στην Ευρώπη, θα είναι όλοι οι συμμετέχοντες στο δίκτυο σε θέση να ανταποκριθούν γρήγορα στις απαιτήσεις των πελατών. Αξίζει να σημειωθεί πως τον τελευταίο χρόνο οι OMODA & JAECOO έχουν γίνει από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εξατομικευμένες μάρκες αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις τους έχουν ξεπεράσει τις 240.000 μονάδες, με μηνιαία αύξηση 12,8% τον Μάιο. Η OMODA απευθύνεται στη νέα γενιά των λάτρεις του lifestyle με έμφαση στα έξυπνα και ηλεκτρικά οχήματα, ενώ η JAECOO είναι αφιερωμένη στην αστική ελίτ και στην παγκόσμια αγορά οχημάτων εκτός δρόμου. Πριν λίγες μέρες, στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Gama Space στη Βαρσοβία, σηματοδοτήθηκε και επίσημα η είσοδος στην πολωνική αγορά.
Πάνω από 150 καλεσμένοι, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων μέσων ενημέρωσης, ειδικών και συνεργατών, παρακολούθησαν αυτή τη σημαντική εκδήλωση. Ο Έρικ Ζενγκ, ο National Director για την Πολωνία, υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της πολωνικής αγοράς στην παγκόσμια ανάπτυξή της εταιρείας. Οι OMODA & JAECOO σχεδιάζουν να εδρεύσουν στην Πολωνία και να επεκταθούν στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
Στο συνέδριο έγινε το επίσημο ντεμπούτο των τριών μοντέλων: OMODA 5, OMODA E5 και JAECOO 7, παρουσιάζοντας την καινοτομία και την προηγμένη τεχνολογία των μαρκών. Στην εκδήλωση έγινε επίσης η ίδρυση 22 πολυμορφικών εκθεσιακών χώρων στην Πολωνία, με σχέδια να αυξηθούν σε 30 μέχρι το τέλος του έτους. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου υπογραμμίστηκε η δύναμη και τη δέσμευση της εταιρείας για την ευρωπαϊκή αγορά, θέτοντας τις βάσεις για τη συνεχιζόμενη παγκόσμια ανάπτυξή της.
Πηγή: Sport24.gr