Αντιδράσεις των εφοριακών για τυχόν οργανικές αλλαγές στην ΔΟΥ Χαλκίδας
Όταν υπάρχουν φαινόμενα διαφθοράς, βεβαίως και τα καταδικάζουμε, αλλά αυτό είναι αντικείμενο της Δικαιοσύνης, εφόσον οι συγκεκριμένοι εφοριακοί υπάλληλοι έχουν παραπεμφθεί στη Δικαιοσύνη, πιστεύουμε και έχουμε εμπιστοσύνη στην κρίση της Ελληνικής Δικαιοσύνης ότι θα αποδώσει τις ευθύνες αυτές εκεί που πρέπει, είπε στο ΕΡΤNEWS η πρόεδρος της Φορολογικής Επιθεώρησης ΠΟΕ-ΔΟΥ Βάλια Χριστακοπούλου.
«Από εκεί και πέρα», είπε, «οι υπόλοιποι συνάδελφοι που εργάζονται στην ΔΟΥ Χαλκίδας έχουν οικογένειες, έχουν μια επαγγελματική ζωή, έχουν κάπως ισορροπήσει τη ζωή τους σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες και εν πάση περιπτώσει δεν φταίνε σε κάτι.
- Υπάρχει η πληροφόρηση ότι θα μεταφερθούν οι οργανικές θέσεις των υπαλλήλων στις κεντρικές υπηρεσίες της Αθήνας στις μεγάλες νεοσύστατες υπηρεσίες.
- Εάν δεν μεταφερθούν οι οργανικές θέσεις και παραμείνουν οι άνθρωποι εκεί, νομίζω ότι και οι ίδιοι οι υπάλληλοι δεν θα έχουν κάποιο πρόβλημα.
Εάν όμως οι οργανικές θέσεις μεταφερθούν, σημαίνει ότι διαταράσσεται και η οικογενειακή ζωή και η επαγγελματική ζωή τους.
Οι κεντρικοποιημένες υπηρεσίες της Αθήνας ακόμα είναι σε περίοδο προσαρμογής, είναι νεοσύστατες, οπότε δεν είναι σε θέση να σηκώσουν κι άλλο βάρος και άλλων θέσεων.
Επίσης, σε περίπτωση που γίνει αυτό, θα ταλαιπωρούνται και οι συλλογικοί φορείς και όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες, οι οποίοι θα πρέπει να μεταφέρονται από τη Χαλκίδα, από το Αλιβέρι, από τα Ψαχνά, στην Αθήνα για να μπορέσουν να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους.
- Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζουμε τις ακριβείς προθέσεις της διοίκησης, αλλά αυτό που θέλουμε είναι με λογική, με σύνεση και με αίσθημα δικαίου να παίρνει τις αποφάσεις, δηλαδή να συνεκτιμώνται και η ταλαιπωρία των πολιτών και η ταλαιπωρία των υπαλλήλων. Αυτό θέλουμε.
Οι διεκπεραιώσεις πολλών υποθέσεων μπορούν να γίνουν και διαδικτυακά, αλλά λόγω του ότι οι συγκεκριμένες υπηρεσίες στην Αθήνα είναι νεοσύστατες, λόγω του ότι έχει γίνει μαζική μεταφορά υπαλλήλων από άλλες δομές προς τις κεντρικές υπηρεσίες, υπάρχει μια αναστάτωση η οποία δεν επιτρέπει και την τόσο εύρυθμη λειτουργία, την τόσο άμεση δηλαδή απάντηση στο ηλεκτρονικό αίτημα.
Για να πω ένα παράδειγμα, όταν εσείς θέλετε να πάρετε μια ενημερότητα γιατί θέλετε να πουλήσετε κάτι, δεν μπορείτε να περιμένετε ένα μήνα γιατί θα τον χάσετε τον αγοραστή».