Rafale: H Renault δίνει τεχνολογικό ρεσιτάλ και φέρνει την επανάσταση στα SUV με 3κύλινδρο 1.200άρη και 300 ίππους
Η Renault αποκαλύπτει την έκδοση με τις πλέον υψηλές επιδόσεις του νέου της SUV Rafale, την E-Tech 4×4 με τους 300 ίππους. Διοχετεύοντας όλο το πάθος και την τεχνογνωσία της μάρκας, το νέο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει ότι καλύτερο και από τους δύο κόσμους- του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλέκτρικού- με προτίμηση στην καθημερινή ηλεκτρική οδήγηση.
Το Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp είναι κάτι περισσότερο από ένα κινητήριο σύνολο υψηλών επιδόσεων. Ένα όχημα εναρμονισμένο με την εποχή του, είναι εξαιρετικά αποδοτικό, με αυτονομία έως και 1.000 km. Με τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, αυτή η ναυαρχίδα της μάρκας αποκτά μια μόνιμα ενεργή τετρακίνηση. Με τα καλύτερα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας και συστήματα ασφαλείας, το Rafale E-Tech 4×4 300 hp βελτιστοποιεί επίσης την πρόσφυση και το κράτημα στο δρόμο σε όλες τις περιστάσεις.
Η έκδοση Atelier Alpine ξεπερνά τα όρια της υπεροχής όσον αφορά την απόλυτη οδηγική απόλαυση, με την υποστήριξη των ειδικών της μάρκας Alpine. Με ένα πλαίσιο ρυθμισμένο από τους μηχανικούς της Alpine Cars και ένα έξυπνο σύστημα ενεργής ανάρτησης, το Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine είναι κατασκευασμένο για να προσφέρει εξαιρετικό χειρισμό και οδηγική απόλαυση.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Rafale E-Tech 4×4 300 hp βασίζεται στο υβριδικό σύστημα κίνησης E-Tech 200 hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μιας φορτιζόμενης μπαταρίας με σημαντική χωρητικότητα 22 kWh. Αυτό δίνει στο Rafale αυτονομία έως και 100 χιλιομέτρων σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Διαχειριζόμενος από την τεχνολογία E-Tech, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία για να αποδίδει συνολική ισχύ 300 ίππων. Η διαχείριση ενέργειας βελτιστοποιείται συνεχώς για μια αναλογία απόδοσης/απόδοσης ίση με την καλύτερη. Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp προσφέρει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 0,7 l/100 km.
Ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια, η κατανάλωση παραμένει εξαιρετική στα 5,8 l/100 km, χάρη στην απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης και την υψηλή χωρητικότητα της μπαταρίας
Κάτω από το καπό, ο 3κύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρων διαθέτει έναν νέο υπερσυμπιεστή, ενισχύοντας την ισχύ στους 150 ίππους (σε σύγκριση με τους 130 ίππους για την έκδοση E-Tech 200 hp) και ροπή στα 230 Nm (σε σύγκριση με 205 Nm). Το multi-mode clutchbox dogbox λαμβάνει υπόψη αυτές τις αλλαγές.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα) συνολικής ισχύος 300 ίππων: Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα, που αποδίδει 50 kW (70 hp) και 205 Nm ροπής, ο δεύτερος κύριος ηλεκτροκινητήρας, μόνιμα συνδεδεμένος με τον πίσω άξονα, αποδίδει 100 kW (136 hp) και 195 Nm ροπής, ενώ ο δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας HSG (High-voltage Starter Generator), αποδίδει 25 kW (34 hp) και 50 Nm ροπής.
Για μέγιστη ισχύ φόρτισης, με τον onboard φορτιστή των 7,4 kW (32A), η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας χρειάζεται: 2 ώρες 10 λεπτά (για 0 έως 80%) και 2 ώρες 55 λεπτά (για να φτάσει στο 100% από άδεια). Παράλληλα με το φινίρισμα Esprit Alpine που μοιράζεται με την υβριδική έκδοση E-Tech 200 hp, το Rafale E-Tech 4×4 300 hp είναι διαθέσιμο σε μια συγκεκριμένη έκδοση Atelier Alpine. Ένα υποβλητικό όνομα που θυμίζει την προηγμένη τεχνογνωσία που έφερε στη Renault η Alpine Cars.
Αυτή η συγκέντρωση τεχνολογίας δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς της Renault Rafale να απολαύσουν «την εμπειρία των Άλπεων». Συγκεκριμένα, το πλαίσιο του Atelier Alpine ρυθμίστηκε από μια ομάδα περίπου δώδεκα ειδικών μηχανικών της Alpine Cars μέσω της ανάπτυξης ειδικών εξαρτημάτων στην ανάρτηση, της τεχνολογίας ενεργής ανάρτησης συμπεριλαμβανόμενης.
Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine διαθέτει μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση με αμάξωμα Satin Summit Blue, αιωρούμενη αεροτομή Starry Black και ειδικούς τροχούς «Chicane» 21 ιντσών με ελαστικά Continental (ζάντες 20 ιντσών για την επένδυση Esprit Alpine). Σε ένα αθλητικό νεύμα προς τη μάρκα Alpine, το εσωτερικό των Rafale E-Tech 4×4 300 hp Esprit Alpine και Atelier Alpine αποκτά πατάκια στο εμβληματικό μπλε του λογότυπου με το “A”.
Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine διαφέρει από την έκδοση Esprit Alpine χάρη στην καινοτόμο αυτορυθμιζόμενη “έξυπνη” ανάρτηση, με κάμερα στο επάνω μέρος του παρμπρίζ. Αυτό το σύστημα που ονομάζεται “ενεργή ανάρτηση με κάμερα πρόβλεψης” λαμβάνει υπόψη την ταχύτητα και την απόκριση του οδηγού στη συνεχή ρύθμιση της απόσβεσης, όπως για παράδειγμα σε περίπτωση ανόδου ταχύτητας ή τυχόν εμποδίων στο δρόμο μπροστά.
Ειδικά για την έκδοση Rafale Atelier Alpine, ένα μενού “Chassis Control” στην οθόνη πολυμέσων επιτρέπει στους οδηγούς να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις 4Control Advanced, το προφίλ απόσβεσης και τις γωνίες που φτάνουν οι πίσω τροχοί με την ενεργή τετραδιεύθυνση. Είναι από τις τεχνολογίες μαζί με το σύστημα διαχείρισης ενέργειας που βελτιστοποιεί αποτελεσματικά τη χρήση του κινητήρα και των ηλεκτροκινητήρων, που κάνουν το νέο Rafale στην κορυφαία του έκδοση να ξεχωρίζει.
Πηγή: Sport24.gr