Στους κερδισμένους του Μιζάνο η DS Automobiles που συνέχισε τη βαθμολογική συγκομιδή
Για πρώτη φορά στην ιστορία της, τα αμιγώς ηλεκτρικά μονοθέσια της Formula E βρέθηκαν στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία χρησιμοποιείται (με ολόκληρη τη χάραξή της) μεταξύ άλλων στο πρωτάθλημα MotoGP. Η συγκεκριμένη πίστα είναι φαρδιά με άφθονο χώρο και πολλές ευκαιρίες προσπέρασης. Η διαχείριση ενέργειας ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση για τις ομάδες και τους οδηγούς της Formula E και αντίστοιχα, η στρατηγική κάθε ομάδας είχε ιδιαίτερη βαρύτητα.
Ο Ζαν- Έρικ Βερν επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την ισχυρή απόδοση του DS E-Tense FE23, εκκινώντας στον πρώτο αγώνα του διημέρου από τη δεύτερη θέση, καθώς η pole posistion “χάθηκε” για μόλις 35 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο JEV παρέμεινε στις κορυφαίες θέσεις του αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος του, παρά τις μικρές επαφές που είχε με άλλα μονοθέσια στη μέση του αγώνα.
Ο JEV πέρασε τη γραμμή του τερματισμού τρίτος, αλλά δυστυχώς έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων για μια ελαφριά σύγκρουση με αντίπαλο στην αρχή του αγώνα. Αυτό έφερε τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στην έβδομη θέση στην τελική κατάταξη. Ο Στόφελ Βαντόρν ολοκλήρωσε τον έκτο αγώνα του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula E της ABB FIA στους βαθμούς για άλλη μια φορά.
Ο Βέλγος ήταν 18ος στην σειρά εκκίνησης και γρήγορα κέρδισε θέσεις στους πρώτους γύρους, παίρνοντας μάλιστα το προβάδισμα σε ένα σημείο. Στο τέλος, θα εξασφάλιζε τους βαθμούς της ένατης θέσης. Στο δεύτερο αγώνα, που ήταν ελαφρώς μικρότερος, με τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχουν τα δύο DS E-Tense FE23, η DS Automobiles και ο συνεργάτης της PENSKE AUTOSPORT στόχευαν στο πάρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Ο Ζαν- Έρικ Βερν ήταν δεύτερος στα προκριματικά το Σάββατο και το έκανε ξανά στην προκριματική περίοδο της Κυριακής το πρωί, πράγμα που σημαίνει ότι για άλλη μια φορά θα ξεκινούσε από την πρώτη σειρά. Υπογραμμίζοντας μια ισχυρή συνολική απόδοση από την DS Automobiles, ο ομόσταυλός του Στόφελ Βαντόρν ξεκίνησε από την έκτη θέση.
Από τους πρώτους γύρους, οι πρώτες θέσεις άλλαζαν σχεδόν συνεχώς. Ο JEV πήρε το προβάδισμα σε ένα σημείο, αλλά στη συνέχεια έχασε αρκετές θέσεις λίγο πριν βγει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Γάλλος δεν μπόρεσε να επιστρέψει στην πρώτη πεντάδα στη συνέχεια, σε έναν περιπετειώδη αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος. Με την έβδομη θέση την Κυριακή, αφού είχε εξασφαλίσει την έκτη θέση το Σάββατο, ο JEV έφυγε από το Μιζάνο με συνολική συγκομιδή 14 βαθμών.
Με βαθμούς τερματισμού σε έξι από επτά αγώνες αποδεικνύεται η εντυπωσιακή του συνέπεια. Καθώς η σεζόν δεν έχει ακόμη φτάσει στα μισά, ο δύο φορές πρωταθλητής της Formula E είναι αυτή τη στιγμή έκτος στην προσωρινή κατάταξη των οδηγών και όλα είναι ανοιχτά. Η Κυριακή ήταν ένας αγώνας που ο Στόφελ Βαντόρν θα ήθελε να ξεχάσει. Μετά την πολύ καλή του εμφάνιση στις κατατακτήριες, ο Βέλγος ήταν ένα από τα θύματα κάποιας επαφής.
Αναγκάστηκε να μπει στα πιτ για να επισκευάσει το κατεστραμμένο αμάξωμα, συντρίβοντας τις ελπίδες του για ένα καλό αποτέλεσμα. Στο τέλος του αγώνα ένα πρόβλημα μπαταρίας –το οποίο επηρέασε όλους τους οδηγούς– ανάγκασε τον Βαν Ντορν να εγκαταλείψει. Με τρεις βαθμούς τερματισμού από τους δύο αγώνες στο Μιζάνο, η DS Automobiles συνεχίζει τη βαθμολογική της συγκομιδή.
Πηγή: Sport24.gr