Αυτά είναι τα 7 SUV που αξίζει να περιμένεις στην Ελληνική αγορά
Εδώ έχουμε -αλφαβητικά- τα επτά SUV μοντέλα που περιμένουμε να δούμε μέσα στο 2024 και έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί δεν αφορούν κάποια “ελίτ” αλλά απευθύνονται σε μεγάλο εύρος αγοραστών. Είναι τα SUV μοντέλα που ξεχωρίζουν από τη μακρά λίστα των αναμενόμενων, που δεδομένα θα μας απασχολήσουν ιδιαίτερα από τη στιγμή που θα πατήσουν τις ρόδες τους σε ελληνικό έδαφος και θα είναι διαθέσιμα για αγορά στο εγχώριο κοινό.
1. Alfa Romeo Milano
Το ειδικό βάρος του ονόματος της Ιταλικής μάρκας, μας κάνει πάντα ανυπόμονους να δούμε “τι ψάρια πιάνει” κάθε νέα δημιουργία. Όσο και να ξέρουμε πως είναι προϊόν συνεργασίας, με την Alfa Romeo να είναι μέλος του Ομίλου Stellantis, έχουμε υψηλές προσδοκίες να δούμε τον τρόπο με τον οποίο το Ιταλικό μοντέλο διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα του Group με τα οποία μοιράζεται μηχανικά μέρη.
Εύλογα, περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου, ενώ στη γκάμα των εκδόσεών του θα περιλαμβάνεται και βενζινοκίνητη έκδοση, όπως και μια plug in υβριδική. Ενδιαφέρον έχει η δήλωση του CEO της Alfa Romeo, Ζαν Φιλίπ Ιμπαρατό, που κάνει λόγο για ετήσιες πωλήσεις από 50 έως 70 χιλιάδες Milano σε όλες τις αγορές όπου θα είναι διαθέσιμο το μοντέλο.
2. BMW iX1 eDrive20
Η “βασική” -όσο βασική μπορεί να είναι μια BMW και ιδιαίτερα ένα SUV μοντέλο της- iX1, δεν χρειάζεται να πούμε πόσο μεγάλο ενδιαφέρον έχει για την ελληνική αγορά. Ένα εξαιρετικό μοντέλο σε όλες τις εκδόσεις που το έχουμε ήδη δει, θα είναι εύλογα πιο προσιτό για περισσότερους, ανοίγοντας με τον τρόπο αυτό την εμπορική δυναμική του βασικού SUV της μάρκας.
Με αυτονομία που φτάνει τα 475 χιλιόμετρα και τη μπαταρία των 64,7 kWh η “βασική” iX1, προσφέρει 204 ίππους που καταλήγουν στους εμπρός τροχούς και προσφέρει αρκετά δυναμικές επιδόσεις στο μοντέλο. Η τελική ταχύτητα είναι 170 χλμ./ώρα και για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, το νέο μοντέλο σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει ανακοινώσει ο κατασκευαστής, χρειάζεται 8,6 δευτερόλεπτα.
3. Citroen C3
Η νέα γενιά του C3, έχει ξεκάθαρα SUV προσανατολισμό, αφήνοντας ένα ερωτηματικό αναφορικά με τη συνέχεια της Aircross έκδοσης του Γαλλικού μοντέλου. Όπως και να έχει, το νέο C3 αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς θα είναι -όπως και το απερχόμενο- ένα από τα μοντέλα στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, με εξαιρετικό συντελεστή value for money.
Τα μηχανικά μέρη και η μετάδοση, θα είναι οι σύγχρονες εκδοχές των υπαρχόντων, δίνοντας ένα εξαιρετικά υψηλό βαθμό προσαρμοστικότητας στο μοντέλο, κάτι που σημαίνει πως θα υπάρχει έκδοση για κάθε ανάγκη- με τη βασική να κινείται από τον τρικύλινδρο των 1,2 λίτρων. Πάρα πολλές πιθανότητες συγκεντρώνει και η παρουσίαση αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής του μοντέλου, που θα αυξάνει τις σχετικές προτάσεις από τον Όμιλο Stellantis.
4. Dacia Duster
Η Dacia μέσα στο 2024 πρόκειται να ανανεωθεί εκ βάθρων, με σημαντικότερα νέα για τη γκάμα της, την ύπαρξη δύο νέων μοντέλων. Μπορεί το Bigster να είναι το πιο εντυπωσιακό μοντέλο της μάρκας, που θα την κάνει να “ξεφύγει” από τη λογική της budget εταιρείας, το μεγαλύτερο όμως ενδιαφέρον συγκεντρώνει και όχι άδικα, το πολυαναμενόμενο νέο Duster.
Καθώς έχει ήδη παρουσιαστεί σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές, όπου έχει τύχει σημαντικά θερμής υποδοχής, το νέο Duster δείχνει πως θα κάνει τη διαφορά σε επίπεδο πωλήσεων για τη Dacia. Με ξεχωριστό ενδιαφέρον αναμένεται η έκδοση με το plug-in υβριδικό μηχανικό σύνολο, που σε κάθε περίπτωση για δώσει ακόμα περισσότερη ώθηση στο έτσι και αλλιώς δημοφιλές μοντέλο.
5. Fiat 600
Το νέο Fiat 600 λανσαρίστηκε αρχικά ως αμιγώς ηλεκτρικό, κάτι που είχε συμβεί και με το Jeep Avenger, το οποίο όμως στη συνέχεια, παρουσιάστηκε και σε άλλες εκδόσεις- μόνο βενζινοκίνητο αλλά και υβριδικό. Περιμένουμε να δούμε τον τρόπο με τον οποίο η Fiat θα “ξεχωρίσει” το δικό της μοντέλο από τα ανταγωνιστικά B-SUV των υπόλοιπων εταιρειών του Ομίλου Stellantis.
Το Fiat 600 θα είναι διαθέσιμο -μεταξύ άλλων- και με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,2 λίτρων που θα εμφανίζει απόδοση 100 ίππων και θα συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων στη βασική έκδοση του μοντέλου. Η εμφάνιση του Fiat 600, θα είναι το κύριο στοιχείο που θα το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό και επιθυμητό στην αγορά, ενώ δεν θα “αφήνει αδιάφορους” και τους εταιρικούς χρήστες.
6. Renault Captur
Το δημοφιλές B-SUV των Γάλλων θα ανανεωθεί σημαντικά και θα εναρμονιστεί στη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της Renault, αυτή που αφορά όλα της τα μοντέλα, προσφέροντας απροκάλυπτα την αίσθηση του family look. Το Captur θα ακολουθήσει τα αισθητικά δεδομένα του νέου Coupe D-SUV Rafale της Γαλλικής μάρκας, και το εσωτερικό του θα εμπλουτιστεί με μεγαλύτερη οθόνη 9,3 ιντσών κεντρικά τοποθετημένη, τη στιγμή που πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων θα υπάρχει μια άλλη με διαγώνιο 10,2 ίντσες.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη, το Captur θα συνεχίσει να διατίθεται σε αμιγώς θερμική έκδοση με κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου. Ξεχωριστή αναφορά αξίσει στην έκδοση με το “διπλό” καύσιμο (βενζίνη και υγραέριο) με την απόδοση των 100 ίππων. Στη γκάμα του μοντέλου θα υπάρχουν και mild, full και plug-in υβριδικές εκδόσεις.
7. Smart #3
Tο μεγαλύτερο -μέχρι στιγμής- μοντέλο της Smart, το #3, έχει ήδη αρχίσει να διατίθεται σε κάποιες χώρες της Ευρώπης. Είναι αμιγώς ηλεκτρικό και προσφέρει αυτονομία που φτάνει μέχρι στα 455 χιλιόμετρα σύμφωνα με όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, ενώ μπορεί και δέχεται σύνδεση με ταχυφορτισή έως και 150 kW, γεγονός που εξασφαλίζει ταχύτατη αναπλήρωση της ενέργειας στη μπαταρία, με το 80% να είναι εφικτό (ξεκινώντας από το 10%) μέσα σε 40 λεπτά της ώρας.
Στη βασική του έκδοση το Smart #3 αποδίδει 268 ίππους, ενώ ήδη ξέρουμε πως θα πρέπει να περιμένουμε και την δυνατότερη έκδοση με την “υπογραφή” της Brabus, η οποία θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και συνδυαστική απόδοση 422 ίππων. Η απόδοση αυτή θα το καθιστά το δυνατότερο Smart από καταβολής της μάρκας, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση, να είναι υπόθεση μόλις 3,7 δευτερολέπτων.
Πηγή: Sport24.gr