Η Peugeot παρουσίασε το νέο μεγάλο SUV e-5008 και αυτά είναι τα στοιχεία που το κάνουν ξεχωριστό
Χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα STLA Medium που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτή την κατηγορία μεγέθους από τη Stellantis και ήδη την έχουμε δει στο -επίσης νέο- E-3008, η Peugeot ολοκληρώνει την ανανέωση της γκάμα των SUV και όχι μόνο μοντέλων της. Η αισθητική του νέου E-5008 είναι ευθυγραμμισμένη σε εκείνη του νέου 3008, κάτι που ίσχυε άλλωστε και στην υπάρχουσα γενιά των δύο μοντέλων.
Στο εσωτερικό, η νέα λογική αισθητικής φόρμας και λειτουργικότητας δίνει έναν αέρα πιο προηγμένο στο σύνολο, με το νέο i-Cockpit να κυριαρχεί στο μάτι, μια και η οθόνη υψηλής ευκρίνειας που βλέπουμε στη συγκεκριμένη έκδοση, έχει διαγώνιο 21,0 ίντσες. Το τιμόνι έχει νέα σχεδίαση που συμβάλλει και αυτή με τη σειρά της στη διαμόρφωση της απόλυτα σύγχρονης εικόνας του εσωτερικού.
Φυσικά, όλα τα συστήματα συνδεσιμότητας και διασύνδεσης στις τελευταίες τους γενιές δίνουν το παρόν στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, μαζί με την πληρέστατη “ομπρέλα” των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού για τις ασφαλέστερες μετακινήσεις. Ακριβώς όπως συμβαίνει και με την αντίστοιχη έκδοση του 3008.
Εδώ να πούμε πως η σημασία του 3008 για την Peugeot, είναι τεράστια καθώς από αυτό το μοντέλο στην τελευταία του έκδοση, έχει αρχίσει η αναμόρφωση ολόκληρης της εταιρείας, έχοντας εν πολλοίς επηρεάσει σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική των μοντέλων, ολόκληρη τη γκάμα. Συνεπώς, όπως και η νέα έκδοση του μοντέλου και του “παράγωγου” 5008, έχει τη δική της ξεχωριστή σημασία στην εμπορική εικόνα της εταιρείας συνολικά.
Το μήκος του νέου Ε-5008 που παρουσιάστηκε μόλις, έχει διαμορφωθεί στα 4.790 χιλιοστά, κάτι που σημαίνει πως έχει αυξηθεί κατά 250 χιλιοστά σε σχέση με την έκδοση που είναι σε αποδρομή. Επίσης, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 150 χιλιοστά, στοιχεία που διαμορφώνουν καλύτερα χωροταξικά δεδομένα για τους επιβάτες ακόμα και στις 7θέσιες εκδόσεις του μοντέλου.
Ομοίως και στο χώρο των αποσκευών, η βελτίωση είναι σημαντική σε σχέση με την υπάρχουσα έκδοση του 5008, καθώς με τις 7 θέσεις ανεπτυγμένες υπάρχουν διαθέσιμα 270 λίτρα, ενώ στην πενταθέσια διαμόρφωση της καμπίνας η χωρητικότητα πάει στα 750 λίτρα. Το E-5008 έχει προφανώς την ίδια αρχιτεκτονική σε ότι έχει να κάνει με τη χρήση της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα με εκείνες του Ε-3008.
Στη βασική έκδοση βρίσκουμε κινητήρα 214 ίππων στο εμπρός μέρος, που τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 73 kWh, η οποία του εξασφαλίζει αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Εναλλακτικά, η Peugeot προσφέρει το μοντέλο και σε έκδοση Long Range, με μπαταρία χωρητικότητας 98 kWh που εξασφαλίζει αντίστοιχα 660 χιλιόμετρα αυτονομίας και με λίγο μεγαλύτερη απόδοση ισχύος (231 ίππους).
Στην κορυφή των διαθέσιμων εκδόσεων, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, βρίσκουμε την έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες που εμφανίζουν συνδυαστική απόδοση 320 ίππων και τροφοδοτούνται από τη μεγάλη μπαταρία των 98 kWh, παρουσιάζοντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων κατά WLTP. Το μοντέλο που προφανώς και δεν θα είναι αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικό, θα κυκλοφορήσει και με κινητήρες βενζίνης, είτε “σκέτους”, είτε σε υβριδική έκδοση, με δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή.
Πηγή: Sport24.gr