Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV MINI Countryman
Μετά τη διακοπή παραγωγής του BMW i3, ο κόμβος ηλεκτρικής κινητικότητας του BMW Group κατασκευάζει τέσσερα μοντέλα με τρεις τύπους συστημάτων κίνησης από δύο μάρκες, όλα σε μία ενιαία γραμμή παραγωγής: πρόκειται για τις BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 2 Active Tourer, BMW Σειρά 2 Gran Coupe και το SUV MINI Countryman τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική όσο και στην έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα για την πλήρη μετάβαση της μάρκας MINI στην ηλεκτρική κινητικότητα μέχρι το 2030, συνδυάζοντας μία ηλεκτρική αίσθηση go-kart με την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Κυκλοφορεί σε δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις: το Countryman E με 204 ίππους και το ισχυρότερο τετρακίνητο Countryman SE ALL4 με τους 313 ίππους.
Για να καταστεί δυνατή η παραγωγή έως και 350.000 οχημάτων ετησίως – 100.000 περισσότερα από ό,τι προηγουμένως – το εργοστάσιο της Λειψίας αναβαθμίζεται συνεχώς από το 2018, με εκτεταμένες προσθήκες και βελτιώσεις στο τμήμα αμαξωμάτων, το βαφείο, τη συναρμολόγηση και τα logistics. Ο κύριος μοχλός για την αύξηση του όγκου παραγωγής είναι το MINI Countryman.
Κατά τη διάρκεια του 2024, η παραγωγή θα αυξηθεί σε σχεδόν 500 μονάδες την ημέρα – πλέον των 800 περίπου οχημάτων BMW που κατασκευάζονται εκεί. Πέραν αυτού, χάρη στην ευέλικτη λειτουργία του, το εργοστάσιο της Λειψίας είναι σε θέση να ανταποκριθεί γρήγορα στη ζήτηση των πελατών, αυξάνοντας, για παράδειγμα, το όγκο παραγωγής των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του.
Οι ευέλικτες δομές συναρμολόγησης επέτρεψαν την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του Αμιγώς Ηλεκτρικού MINI Countryman στην παραγωγή. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τα διαφορετικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, τα οποία παράγονται όλα στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης και προετοιμάζονται για το λεγόμενο «πάντρεμα» με το αμάξωμα.
Τα συστήματα μετάδοσης κίνησης, τα κιβώτια ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου (ενοποιημένα όλα σε μια ενιαία μονάδα υψηλής ενσωμάτωσης, γνωστή με την ονομασία HEAT) για τα δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, συνδέονται απευθείας στο εργοστάσιο. Μια νέα γραμμή παραγωγής χρειάστηκε να δημιουργηθεί μόνο για τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου.
Ο υψηλότερος όγκος παραγωγής σημαίνει διασφάλιση της απασχόλησης με έως και 900 επιπλέον εργαζόμενους να προστίθενται μόνο στην παραγωγή οχημάτων. Μέχρι το τέλος του 2024, το εργοστάσιο της BMW στη Λειψία θα απασχολεί περίπου 7.000 άτομα. Οι ώρες εργασίας θα πρέπει να προσαρμοστούν σε όλες τις τεχνολογίες. Νυχτερινές βάρδιες στη συναρμολόγηση ξεκινούν για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους και τα αυτοκίνητα θα παράγονται όλο το εικοσιτετράωρο σε τρεις βάρδιες.
Πηγή: Sport24.gr