Δοκιμή του ανανεωμένου ηλεκτρικού premium SUV Volvo C40 Recharge στην έκδοση με τους 252 ίππους

 Δοκιμή του ανανεωμένου ηλεκτρικού premium SUV Volvo C40 Recharge στην έκδοση με τους 252 ίππους

Η νέα έκδοση του Volvo C40 Recharge, έχει στη συγκεκριμένη έκδοση ένα ηλεκτροκινητήρα και απόδοση 252 ίππων, οι οποίοι καταλήγουν στους πίσω τροχούς (σε αντίθεση με ότι συνέβαινε στην αντίστοιχη έκδοση αρχικά) και τροφοδοτούνται από ενέργεια που αποθηκεύεται σε νέες μπαταρίες με αυξημένη πυκνότητα και δυνατότητα ταχύτερης επαναφόρτισης.

Εδώ είμαστε λοιπόν, έχοντας μπροστά μας την πλέον φρέσκια εκδοχή του SUV μοντέλου με το μονό ηλεκτροκινητήρα και το ανανεωμένο λογισμικό που επιτρέπει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση της απόδοσης, προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα της μετάδοσης. Η εικόνα του μοντέλου, δεν προδίδει τις αλλαγές και παραμένει σύγχρονη και αρκούντως προκλητική για τους εξωτερικούς παρατηρητές.

Τα φώτα- τσεκούρια, είναι σήμα κατατεθέν πλέον και βρίσκονται εκεί, παίζοντας το ρόλο του αναγνωριστικού στοιχείου του αυτοκινήτου από μεγάλη απόσταση. Το coupe “κλείσιμο” του αμαξώματος στο πίσω μέρος, είναι αυτό που δίνει το κάτι παραπάνω στην αισθητική του συνόλου, εντείνοντας την αίσθηση της στιβαρότητας στο μοντέλο της Volvo που έτσι και αλλιώς φημίζεται για τη σχετική διάθεση των μοντέλων της.

Πολύ εντυπωσιακά είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα και το οπτικό τους αποτύπωμα, που δίνουν μια ιδιαίτερη 3D διάσταση στην εικόνα του μοντέλου. Ούτως ή άλλως, το C40 είναι σύγχρονο σε εμφάνιση, υπερθεματίζοντας στην αμιγώς ηλεκτρική του υπόσταση. Στην καμπίνα, δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος για να αλλάξει κάτι, οπότε το μοντέλο συνεχίζει και πορεύεται ως ήταν: Σύγχρονο και απόλυτα κομψό, για όσους αρέσκονται στην αφαιρετική αισθητική της Volvo.

Από εκεί και πέρα, τα νέα στοιχεία του αυτοκινήτου έχουν να κάνουν με τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, κάτι που έχει αλλάξει αρκετά το οδηγικό προφίλ του μοντέλου και πρέπει να πούμε πως του “πάει” περισσότερο, μια και το μπροστινό είναι σαφώς πιο πολιτισμένο πλέον (αφού έχει να εξυπηρετήσει μόνο την κατεύθυνση), ενώ και η αίσθηση της ισχύος που “σπρώχνει” από πίσω, είναι πιο ταιριαστή στο premium σύνολο.

Όλο το παραπάνω, για να λειτουργήσει και να μας κάνει να το θαυμάσουμε, υποστηρίζεται από ανάλογα “δουλεμένο” software και νέα κεντρική μονάδα ελέγχου. Συνέπεια των παραπάνω, είναι η ελαφρώς “κρατημένη” αίσθηση, με περιορισμένη την εκρηκτικότητα που είχαμε δει στις παλιότερες εκδόσεις του μοντέλου. Οι επιδόσεις παραμένουν εξαιρετικές, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται 7,4 δευτερόλεπτα μετά το σανίδωμα του γκαζιού.

Οι 252 ίπποι κάνουν εξαιρετική δουλειά απέναντι στους 2,2 τόνους του απόβαρου. Η μπαταρία του μοντέλου έχει φτάσει τις 82,0 kWh χωρητικότητας (εδώ, στην έκδοση με το μονό ηλεκτροκινητήρα και την αυξημένη αυτονομία) και από τα νέα της χαρακτηριστικά ξεχωρίζει η δυνατότητα φόρτισης έως και με 205 kW- στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για όσους θέλουν να εκμεταλλεύονται την -εργοστασιακή- αυτονομία των 580 χιλιομέτρων και να ταξιδεύουν πολιτισμένα.

Η φόρτιση στον αντίστοιχο σταθμό, είναι εξαιρετικά γρήγορη. Κρατάμε τα 29 λεπτά της ώρας για να φορτίσει από το 10 έως το 80%, χρόνος που διευκολύνει σημαντικά τα μακρινά ταξίδια. Απόλυτα υποστηρίζει και αυτό το ρόλο, το σύνολο πλαισίου- ανάρτησης που υπό κάθε συνθήκη συνεργάζεται ιδανικά και προσφέρει ποιοτική κύλιση και εξαιρετική άνεση.

Το C40 περνάει με ιδιαίτερη χάρη πάνω από κατσαρό οδόστρωμα, δείχνοντας πως δεν “ζορίζεται” να κρατήσει τους επιβάτες ξεκούραστους, ενώ μόνο με πλήρες φορτίο μπορεί να δείξει πάνω από μεγάλες κακοτεχνίες πως πλησιάζει στα λειτουργικά της όρια η ανάρτηση. Από εκεί και πέρα, τα φρένα είναι παραπάνω από επαρκή και δεν δείχνουν να κουράζονται, μια και η διαδικασία ανάκτησης της ενέργειας, τα προφυλάσσει από την υπερβολική χρήση.

Συνολικά, το C40 στη συγκεκριμένη έκδοση (υπάρχει και η Standard Range που είναι κάτω από 2.000 ευρώ φθηνότερη) είναι μια εξαιρετική περίπτωση αγοράς, για όποιον αυτή τη στιγμή επιλέγει να κάνει το βήμα προς τα εμπρός. Να περάσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης από σήμερα. Υπολογίστε περί τα 49.000 ευρώ με την επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ” και μπροστά σας έχετε μια πολύ καλή περίπτωση από κάθε άποψη.

Tεχνικά χαρακτηριστικά – Volvo C40 Recharge Single Motor Extended Range

Ηλεκτροκινητήρας: Μονός μόνιμου μαγνήτη

Ισχύς (ίπποι): 252

Ροπή (Nm): 420

Μετάδοση: Αυτόματη μονής σχέσης στους πίσω τροχούς

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (σε δευτερόλεπτα): 7,4”

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 180

Μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ): 16,4 (εργ.)

Διαστάσεις ΜxΠxΥ (σε χιλιοστά): 4.440×1.873×1.919

Μεταξόνιο (σε χιλιοστά): 2.702

Βάρος (κιλά): 2.185

Χώρος αποσκευών (λίτρα): 31 μπροστά- 413 πίσω

Τιμή: Από 55.924 ευρώ (Standard Single Motor)

Πηγή: Sport24.gr

Related post