Τα πολυτελή σεντάν κάθονται προσοχή: H Porsche παρουσιάζει την 3η γενιά της Panamera
Με πιο δυνατό το E-Hybrid σύνολο και νέο σύστημα ανάρτησης υψηλών προδιαγραφών, η Panamera επιβεβαιώνει τη φήμη της ως το πιο δυναμικό sedan στην κατηγορία της. Με πολύ εμφατικό τρόπο σε ότι έχε να κάνει με την τεχνολογική πρόοδο του μοντέλου, η Porsche εγκαινιάζει την τρίτη γενιά της Panamera. Το πολυτελές sedan του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα του με ακόμη πιο δυνατά συστήματα μετάδοσης κίνησης.
Το προφίλ αυτό ενισχύεται από την πλήρως εκσυγχρονισμένη φιλοσοφία χειρισμού και μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες. Σε αυτές περιλαμβάνεται το νέο σύστημα ανάρτησης Porsche Active Ride, που συνδυάζει το αισθητά βελτιωμένο επίπεδο άνεσης με τα χαρακτηριστικά σπορ οδήγησης που διακρίνουν μία Porsche. Ο κομψός και δυναμικός σχεδιασμός της νέας Panamera προσθέτει μια πινελιά ανανέωσης στις ήδη ελκυστικές αναλογίες του μοντέλου.
Μια μεγάλη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και το εξ ολοκλήρου ανανεωμένο οδηγοκεντρικό εσωτερικό απογειώνουν την οδηγική εμπειρία. Η νέα Panamera διαθέτει διβάλβιδη αερανάρτηση δύο θαλάμων με το σύστημα διαχείρισης ενεργής ανάρτησης Porsche (PASM) στον στάνταρ εξοπλισμό της. Η διβάλβιδη τεχνολογία διαχωρίζει τα στάδια επιστροφής και συμπίεσης του συστήματος ελέγχου των αμορτισέρ.
Ο χειρισμός του αυτοκινήτου μπορεί να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο με την προαιρετική τετραδιεύθυνση. Επιπλέον, για τα μοντέλα E-Hybrid της νέας Panamera διατίθεται προαιρετικά το καινοτόμο σύστημα ενεργής ανάρτησης Porsche Active Ride. Αυτό το σύστημα ξεπερνά τις υπόλοιπες τεχνολογίες ανάρτησης σε όλες τις σημαντικές παραμέτρους, προσφέροντας ασύγκριτο εύρος επιλογών μεταξύ οδηγικής άνεσης και δυναμικής οδήγησης.
Το πλαίσιο διατηρεί μονίμως επίπεδο το αμάξωμα της Panamera, ακόμη και σε δυναμικούς ελιγμούς φρεναρίσματος, κατά το στρίψιμο αλλά και στη διάρκεια της έντονης επιτάχυνσης. Σε νορμάλ ρυθμούς, το σύστημα απορροφά τελείως τις ανωμαλίες του δρόμου. Σε συνθήκες δυναμικής οδήγησης, το σύστημα ανάρτησης Porsche Active Ride εγγυάται ιδανική πρόσφυση σε κάθε περίπτωση.
Όλα τα μοντέλα E-Hybrid διαθέτουν βελτιωμένες επιδόσεις, αυτονομία και απόδοση. Η Panamera Turbo E-Hybrid, διακρίνεται για τον πλήρως ανανεωμένο τετράλιτρο, turbo V8 κινητήρα. Η απόδοση του νέου ηλεκτροκινητήρα είναι 190 PS. Συνολικά, η απόδοση του συστήματος φτάνει τους 690 ίππους, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι 930 Nm.
Η Panamera Turbo E-Hybrid επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ωρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 315 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας της είναι πλέον 25,9 kWh. Έτσι διασφαλίζεται ηλεκτρική αυτονομία έως 91 χιλιόμετρα στο μικρό κύκλο (κατά WLTP), ενώ στον αστικό κύκλο η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 93 χιλιόμετρα.
Ο νέος onboard φορτιστής των 11 kW, μειώνει τον χρόνο φόρτισης στους κατάλληλους σταθμούς φόρτισης, στις 2 ώρες και 39 λεπτά. Τα μοντέλα Panamera και Panamera 4 θα είναι επίσης διαθέσιμα για τη μεγάλη πρεμιέρα. Ο turbo V6 κινητήρας των 2,9 λίτρων, αποδίδει πλέον 353 ίππους και 500 Nm ροπής- νούμερα που συνιστούν αύξηση κατά 23 ίππους και 50 Nm αντίστοιχα, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.
Πηγή: Sport24.gr