Δοκιμή του plug in υβριδικού SUV της MG, του E-HS με τους 258 ίππους και την ασυναγώνιστη τιμή

 Δοκιμή του plug in υβριδικού SUV της MG, του E-HS με τους 258 ίππους και την ασυναγώνιστη τιμή

Η plug-in υβριδική εκδοχή του μεγαλύτερου -μέχρι στιγμής- SUV της MG, κάνει όσο πιο εμφατικά γίνεται τη δήλωση της εταιρείας για το πόσο σοβαρά βλέπει την αγορά και πόσο πολύ πρέπει να ανησυχούν οι ανταγωνιστές. Η έλευση της MG στην Ελλάδα, σήμανε την εισαγωγή μιας σειράς σύγχρονος και τεχνολογικά προηγμένων μοντέλων, με ένα τρόπο που μόνο ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς θα μπορούσε να υποστηρίξει.

Όλα τα μοντέλα στη γκάμα της MG, έχουν ένα εξαιρετικό value for money που τα κάνει να ξεχωρίζουν και εδώ έχουμε μια περίπτωση που εκτός του προαναφερθέντος, υπερθεματίζει και στον τομέα της πολυτέλειας που είναι όπως και να το κάνουμε, ένα σημαντικό ζητούμενο για τους αγοραστές της κατηγορίας. Σε ένα ιδιαίτερα κολακευτικό πακέτο, με αξιοθαύμαστη πληρότητα στον εξοπλισμό και “προσγειωμένη” τιμή αγοράς.

Γιατί αν σας έλεγε κάποιος πως σήμερα, μπορείς να έχεις ένα μεγάλο SUV με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, 258 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία 52 χιλιομέτρων, αυτόματα το μυαλό πάει σε τιμολογιακή “μετάφραση” σε επίπεδα άνω των 50 χιλιάδων ευρώ. Κι όμως, η MG, φέρνει το συγκεκριμένο πακέτο, με κόστος σχεδόν 10 χιλιάρικά κάτω. Πριν φτάσουμε όμως εκεί, πάμε να δούμε το μοντέλο συνολικά.

Είναι ένα σύμφωνο προς το family look των αυτοκινήτων της MG μοντέλο, που δείχνει την αρχοντιά των αυξημένων του διαστάσεων από κάθε γωνία που μπορεί να το δει κανείς. Η αλήθεια είναι πως με τη βοήθεια του φωτιστικού αποτυπώματος, το HS και εν προκειμένω, το E-HS, δεν το μπερδεύεις με κάποιο άλλο από τα μοντέλα της γκάμας.

Αντίστοιχα και από μέσα, το μεγαλύτερο μέχρι στιγμής SUV μοντέλο της MG, δείχνει την πολυτέλεια του χαρακτήρα του με ποιοτικά υλικά σε όλες τις επιφάνειες και το πιο πλούσιο πακέτο εξοπλισμού που μπορεί να ζητήσει κανείς. Το δέρμα στο τιμόνι με την κόκκινη ραφή, είναι μια πολύ ευχάριστη πινελιά που ταιριάζει με το σύνολο.

Ομοίως και οι ψηφιακές οθόνες που είναι μεν σε κλασικές θέσεις (σε ρόλο πίνακα οργάνων αλλά και στο κεντρικό έλεγχο των διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου, στο κέντρο του ταμπλό) αλλά δίνουν ταυτόχρονα και το στίγμα της σύγχρονης κατασκευής που δεν υπολείπεται του ανταγωνισμού. Αυτό το τελευταίο, θα δούμε και πιο κάτω πως είναι πολύ σημαντικό.

Βλέπετε έρχεται να “ταιριάξει” και με το γεγονός πως ο εξοπλισμός του E-HS είναι πραγματικά πλήρης και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με premium ανταγωνιστές της κατηγορίας. Χωροταξικά, το μοντέλο δείχνει πως αξίζει όλα τα εύσημα του κόσμου για την τοποθέτησή του στη μεγάλη κατηγορία. Τρεις ενήλικοι θα καθίσουν άνετα στο πίσω κάθισμα, ενώ για τα αντικείμενα και των πέντε, υπάρχουν πολύ καλά σχεδιασμένοι χώροι.

Για τις αποσκευές, ο χώρος -προφανώς λόγω της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος- ξεκινά από τα 448 λίτρα, που ναι μεν είναι αρκετά αλλά με βάση τις διαστάσεις του αυτοκινήτου θα “έπρεπε” να είναι περισσότερα αλλά το σχήμα του είναι κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Στο δρόμο τώρα, το σύνολο των 258 ίππων, κάνει αυτά που υπόσχεται και ο οδηγός δεν θα αισθανθεί ποτέ έλλειψη ισχύος και ροπής.

Σε αυτό παίζει το ρόλο του και το αυτόματο κιβώτιο που αντιδρά άμεσα στην αύξηση της πίεσης του γκαζιού από τον οδηγό και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να είναι πάντα μέσα στο ιδανικό φάσμα λειτουργίας το μοτέρ. Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από τον 4κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων, με απόδοση 162 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων.

Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 16,6 kWh, ενώ ο onboard φορτιστής του συστήματος είναι μικρός, καθώς έχει ισχύ 3,7 kW. Ο κατασκευαστής κάνει λόγο για πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος, μόλις σε 4,5 ώρες- κάτι που πρακτικά σημαίνει πως κατά τη διάρκεια της νύχτας η φόρτιση αρκεί για να καλυφθούν οι ημερήσιες ανάγκες μετακίνησης.

Σε αυτό το mode, η κίνηση είναι τελείως αθόρυβη και φυσικά, δεν υπόκειται σε περιορισμούς που έχουν να κάνουν με τις εκπομπές ρύπων. Με άλλα λόγια, για το E-HS δεν υπάρχει δακτύλιος και μπορεί καθημερινά να κινείται στο κέντρο. Η αυτονομία των 52 χιλιομέτρων (κατά WLTP) είναι επαρκής- αν και στην πράξη ο οδηγός θα πρέπει να περιμένει έως και 10 χιλιόμετρα λιγότερα.

Το μηχανικό σύνολο μπορεί να ακούγεται λίγο παραπάνω από το αναμενόμενο όταν πιεστεί αλλά αυτό θα γίνει αισθητό μόνο με τα παράθυρα ανοιχτά, μια και η ηχομόνωση της καμπίνας είναι πολύ καλή και καλύπτει την υποχρέωση για premium διάθεση, προκειμένου να υπάρχει απόλυτη ευθυγράμμιση απέναντι σε αυτήν την πτυχή του χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η πτυχή αυτή, εκτός από τον εξοπλισμό και την πολύ καλή ποιότητα με την οποία “αγκαλιάζει” το χώρο των επιβατών η λογική της MG στην προκειμένη περίπτωση, τονίζεται και από τη λειτουργία της ανάρτησης. Το E-HS κινείται με τονισμένη την αρχοντιά και την άνεση για τους επιβάτες του, οι οποίοι επωφελούνται από τις αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης και τη μέτριας σκληρότητας ρύθμισή της.

Αυτό σημαίνει πως στις στροφές, οι κλίσεις είναι αυξημένες αλλά δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα και το E-HS παραμένει ευθύβολο και σταθερό. Το τιμόνι -που θα μπορούσε να μεταφέρει περισσότερη πληροφορία- είναι εναρμονισμένο στη συνολική διάθεση του αυτοκινήτου που δεν έχει βλέψεις να γίνει σπορ ούτε και ως υποψία. Ούτως ή άλλως, ο προορισμός του E-HS δεν είναι η κάλυψη των σπορ διαθέσεων.

Οι επιβάτες κάθονται πολύ καλά και οι εμπρός έχουν στη διάθεσή τους καθίσματα που στηρίζουν πολύ σωστά τα σώματα για την ξεκούραστη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Για τους πίσω, όπως είπαμε, η επάρκεια του χώρου είναι παραπομπή σε ακόμα μεγαλύτερη κατηγορία αυτοκινήτου, οπότε και για εκείνους οι μεγάλες αποστάσεις είναι άνετες. Με όλα τα παραπάνω ως δεδομένα, η κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής, είναι κολακευτική.

Η ένδειξη στον πίνακα των οργάνων των 12,3 ιντσών, έμεινε στα 6,4 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, σε διαδρομές που περιελάμβαναν κάθε είδους δρόμο- με μόνη σταθερά την καθημερινή φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος του αυτοκινήτου. Η παρουσία των 258 ίππων στο δρόμο γίνεται αισθητή όταν ο οδηγός θελήσει να δει επιτάχυνση.

Το μηχανικό σύνολο ανταποκρίνεται εξαιρετικά και το E-HS δείχνει τη δυνατότητα που έχει να κινηθεί με αυξημένη ταχύτητα και να υποστηρίξει τη διατήρησή της και σε ανοιχτές καμπές χωρίς κανένα πρόβλημα. Το πεντάλ των φρένων είναι μέτριο σε αίσθηση αλλά κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού με τη συνέπεια που δείχνει στις υποχρεώσεις του αλλά και την αντοχή του συστήματος πέδησης στη σκληρή χρήση.

Όλα τα παραπάνω, στο κομψό οπτικά πακέτο του MG E-HS, κοστολογούνται σχετικά ακριβά για τα δεδομένα της εταιρείας που μας έχει “κακομάθει” στην προσφορά οικονομικών προτάσεων σε κάθε κατηγορία που έχει εκπροσώπηση. Αυτό το τελευταίο κρατήστε το όμως, γιατί τα 40 χιλιάρικα του E-HS μπορεί να φαίνονται πολλά, είναι όμως η καλύτερη τιμή για ένα τέτοιο προηγμένο τεχνολογικά πακέτο, στη συσκευασία ενός μεγάλου SUV.

Οπότε και πάλι η συνέπεια της MG δίνει το παρόν και μαζί με αυτό, απαντάει πειστικά σε κάθε ερώτηση, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως κάθε μοντέλο της συνοδεύεται από 7ετή εγγύηση και την “υπογραφή” ενός δικτύου συνεργατών από τον Όμιλο Συγγελίδη που αν μη τι άλλο, αποτελεί ένα είδος ακόμα μεγαλύτερης εξασφάλισης για όσους προχωρήσουν στη συγκεκριμένη επιλογή.

Τεχνικά χαρακτηριστικά – MG Motor E-HS Plug-in Hybrid 258 ps

Κινητήρας βενζίνης (κ.εκ.): 1.490
Ισχύς (συνδυαστική ίπποι/σ.α.λ.): 258/5.500
Ροπή (συνδυαστική Nm/σ.α.λ.): 370/ 1.700
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 10 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα): 6,9”
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 190
Μέση κατανάλωση (εργοστασίου- λίτρα/100 χλμ.): 1,8
Ηλεκτρική αυτονομία WLTP (χλμ.): 52
Εκπομπές CO2 (γρ.χλμ.): 43
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χιλιοστά): 4.574×1.876×1.664
Μεταξόνιο (χιλιοστά): 2.720
Βάρος (κιλά): 1.737
Χώρος αποσκευών (λίτρα): 448
Τιμή: Από 40.500 ευρώ

Πηγή: Sport24.gr

Related post